Tomi Lämsälle kenkää!

  • 98 465
  • 944

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helkkari. Toisaalta olihan tämä arvattavissa. Sinisilmäisesti haluavat uskoa tähän puutarhatonttuun ja hänen suuriin puheisiin. Jaloilla äänestäminen alkoi sitten nyt.
Palstalla yks jos toinenkin uhoaa jaloilla äänestämisellä. Mitäpä jos Lukonkin kannattajat kokeilisivat tukea joukkuetta eikä heti heitetä kirvestä kaivoon kun on vähän vaikeampaa?

Sinällään ajattelen ihan samoin, että peli on kelvotonta kuraa ja tästä on päästävä eteenpäin. Ehkä tässä vaan yrittää jaksaa uskoa, että aurinko vielä paistaisi. Jos kannattajien usko loppuu niin loppuu se helposti joukkueeltakin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitäpä jos Lukonkin kannattajat kokeilisivat tukea joukkuetta eikä heti heitetä kirvestä kaivoon kun on vähän vaikeampaa?
Se vaan, kun on ollut niin helvetin takkuista viimeiset kolme kautta. Silloin on ymmärrettävää, että turhautumista on isosti rinnassa.

Viime kaudella taisi olla ennätysmäärä loppuunmyytyjä pelejä, vaikka peli oli paskaa. Senkin valossa, ei voi todeta että kirves heitetään heti kaivoon.

Eikä tässä Lämsän suhteen ole mistään kolmesta pelistä, vaan koko viime kaudesta mukaanlukien.

Edit. Veltsunkin ensimmäisen kauden jälkeen Lukko veti about 40 peliä sarjan kärjessä, kunnes suli täydellisesti. Että silloinkin tuli selkeä tasonnosto ja uskottavuuden palautus. Nyt on taas viitteitä siitä, että mikään ei ole muuttunut. Paskoja vastaan pelataan paskasti ja hyviä voitellaan silloin tällöin. Sarjasijoitus kaikkea muuta mikä tolla sijoituksella pitäisi olla.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se vaan, kun on ollut niin helvetin takkuista viimeiset kolme kautta. Silloin on ymmärrettävää, että turhautumista on isosti rinnassa.

Viime kaudella taisi olla ennätysmäärä loppuunmyytyjä pelejä, vaikka peli oli paskaa. Senkin valossa, ei voi todeta että kirves heitetään heti kaivoon.

Eikä tässä Lämsän suhteen ole mistään kolmesta pelistä, vaan koko viime kaudesta mukaanlukien.
Kyllä mä ymmärrän. Itseänikin vituttaa todella paljon ja kotonakin se Lukon rämpiessä huomataan. Yön yli nukuttua yleensä saa kummasti kierroksia alas.

Jotenkin olisi vaan oltava fiksu tässä mahdollisessa valmentajan vaihdossa kun tätä ei just meinaa jaksaa enää neljättä kautta. Jos Lukko tuohon lähtee niin toivon oikeasti viisaita päätöksiä jossa mietitään myös tulevaisuutta.

Itse mietin ainoastaan tätä kautta. Olen halunnut unohtaa viime kauden(kin).
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Palstalla yks jos toinenkin uhoaa jaloilla äänestämisellä. Mitäpä jos Lukonkin kannattajat kokeilisivat tukea joukkuetta eikä heti heitetä kirvestä kaivoon kun on vähän vaikeampaa?

Sinällään ajattelen ihan samoin, että peli on kelvotonta kuraa ja tästä on päästävä eteenpäin. Ehkä tässä vaan yrittää jaksaa uskoa, että aurinko vielä paistaisi. Jos kannattajien usko loppuu niin loppuu se helposti joukkueeltakin.
Miksi helvetissä esim. mun pitäis maksaa pääsylipuista, bensasta joka kuluu matkoihin, ylikalliista kioskitarjonnasta ja vaikka vielä ylikalliimmasta oluesta kusisesta muovituopista, jos peli on tuollaista paskaa, jota se on ollut näissä kolmessa pelissä sen 130 minuuttia?

Joukkue varmaan yrittää parhaansa. Sitä mä en epäile. Joukkue yrittää parhaansa tehdä kuten valmentaja haluaa. Mutta näyttää siltä, että kukaan ei tiedä mitä se valmentaja haluaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisin toisaalta aika yllättynyt ja ehkä vähän huolestunutkin jos Lämsän asemasta olisi jo keskusteltu jossain niin, että se vuotaa seuraavana päivänä ulos. Kyllähän ne muutokset ja päätökset tehdään sitten nopeasti kun ne tehdään, mutta ihan kolmen pelin jälkeen niitä ei tehdä.

Nautitaan nyt siis Lämsän kiekosta kun vielä voidaan. Eilisen pelin alussa esim oli muutama ihan hyvä näköinen rintamahyökkäys, jossa hyökkääjältä tulikin vahingossa selkärangasta edistävä&murtava syöttö eikä norsukiekkoa kulmaan. Varmaan noita sattuu, jos on tottunut pelaamaan jääkiekkoa niin että syötetään ja koitetaan olla luopumatta kiekosta.
Uusia hankintoja siis epäillään, mutta eiköhän Lämsä saa nuo karsittua pois ja peli saadaan raiteilleen, eli päätykiekon jälkeen saadaan melkein kiekko kontrolliin, sähelletään 25sek ja sitten ollaankin jo valmiita vaihtoon, jos ei siis jouduta omaan päähän kahdeksi minuutiksi tekemään viisissä miehin maskia omalle maalivahdille.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kaudesta tosiaan vain 5% pelattu ja kaikki auki, mutta aika pahat on merkit. Kotikentällä ei pärjätä edes keskimäärin kympin huonommalle puolelle arvioituja vastustajia vastaan vaikka maalivahtipelikään ei ole huonoa.

Lukolla on materiaali jonka pitäisi mahdollistaa vähintään kolmen hyökkäysketjun tuloksenteon, mutta jopa näitä ynnämuut-jengejä vastaan ollaan täysin yhden ketjun supersuoritusten varassa ja loput kolme pimennossa. Erikoistilanteet ei edelleenkään lähde, ei sinne päinkään.

Jos mietitään viime kauden alkua niin silloin ihan eka peli oli surkea, mutta sen jälkeen seuraavat 10-11 hyvää tai kohtalaista vaikka maalivahtipeli rokotti pinnoja. Nyt ei ole oikein merkkejä tuostakaan paranemisesta vielä.

Sitten vielä tämä jääräpäinen peluutus. Puutarhatontun kokoista Morandia peluutetaan väkisin laidalla vaikka ei toimi yhtään ja mutulla ei voita ainuttakaan kaksinkamppailua/laitavääntöä. Khodorenkokin pelasi parhaan pelinsä laidalla eli varmaan sentterinä seuraavaksi.

Jos peli jatkuu samanlaisena niin seuraavasta neljästä matsista 0-3 pinnaa on ihan mahdollista
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksi helvetissä esim. mun pitäis maksaa pääsylipuista, bensasta joka kuluu matkoihin, ylikalliista kioskitarjonnasta ja vaikka vielä ylikalliimmasta oluesta kusisesta muovituopista, jos peli on tuollaista paskaa, jota se on ollut näissä kolmessa pelissä sen 130 minuuttia?

Joukkue varmaan yrittää parhaansa. Sitä mä en epäile. Joukkue yrittää parhaansa tehdä kuten valmentaja haluaa. Mutta näyttää siltä, että kukaan ei tiedä mitä se valmentaja haluaa.
Valmentajakaan ei tiedä mitä se haluaa. Mä en aja metriäkään ton kusisen pelin takia. Mieluummin kattelen kotona palsanmäen huutokauppaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sitten vielä tämä jääräpäinen peluutus. Puutarhatontun kokoista Morandia peluutetaan väkisin laidalla vaikka ei toimi yhtään ja mutulla ei voita ainuttakaan kaksinkamppailua/laitavääntöä. Khodorenkokin pelasi parhaan pelinsä laidalla eli varmaan sentterinä seuraavaksi.
Peluutus on kyllä outoa

Eilen Morand pelasi todella hyvin päästyään Krannilan paikalle keskelle. Khodorenko pelasi parhaan pelinsä ollessaan laidassa. Saarela taas on parempi laidassa kuin keskellä.
Eli seuraavassa pelissä taas Saarela jatkaa keskellä, Morand laidassa ja varmaan Khodorenko keskellä, jos Krannila on pois.
Tuollaisia asioita, joita kaikki muut näkee paitsi Lämsä&kumpp.
 

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palstalla yks jos toinenkin uhoaa jaloilla äänestämisellä. Mitäpä jos Lukonkin kannattajat kokeilisivat tukea joukkuetta eikä heti heitetä kirvestä kaivoon kun on vähän vaikeampaa?

Sinällään ajattelen ihan samoin, että peli on kelvotonta kuraa ja tästä on päästävä eteenpäin. Ehkä tässä vaan yrittää jaksaa uskoa, että aurinko vielä paistaisi. Jos kannattajien usko loppuu niin loppuu se helposti joukkueeltakin.
Anteeksi nyt, mutta tämä oli niin kovin naiivia tekstiä. Jääkiekko on pienelle osalle kuluttajia varmasti jotain muuta, kuin viihdettä. Suurelle massalle se on viihdettä ihan siinä, kuin elokuvat tms. Viihteestä ollaan valmiita maksamaan, jos siitä saatu elämys tunnepuolella tai muuten koetaan maksamisen arvoiseksi. Eikä kannattajien uskon loppumisella ole mitään tekemistä joukkueen uskon kanssa.

Miksi itse en enää käy peleissä? Elämässä on niin paljon muutakin, enkä koe saavani jääkiekkopelistä tällä hetkellä likimainkaan sellaista vastinetta, jota kalliiden lippujen myötä odottaisin. Tätä edesauttaa se, että näin täysin maallikkona yhdyn siihen näkemykseen, että Lukon päävalmentaja ei osaa nähdä edes joukkueensa pelaajien vahvuuksia, ja peluuttaa heitä aivan väärillä pelipaikoilla. Ei voi odottaa kovin kaksista lopputulosta, tai viihdyttävää kiekkoa, josta viitsisi (törkeät) pilettien hinnat maksaa. Kuten todettua, tämä on maallikon näkemys. Vieläpä sellaisen maallikon, joka ei ehkä ymmärrä fanittamisen tai fanikulttuurin kovinta ydintä.

Ketjun otsikkon vaateeseen on silti äärimmäisen helppo yhtyä. Kyllä tuo selittelijä on nähty.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Peluutus on kyllä outoa

Eilen Morand pelasi todella hyvin päästyään Krannilan paikalle keskelle.
Pelasi niin hyvin että pääsi jo laukauserossakin +4:ään kun vakioketjun muut eli Repo on -5 ja Khodorenko -2.

Saarela-Morand-Repo
Jandric-Krannila-Kuhlman
Khodorenko-Pattu-Pottu
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo

Noilla minä koittaisin
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sinällään ajattelen ihan samoin, että peli on kelvotonta kuraa ja tästä on päästävä eteenpäin. Ehkä tässä vaan yrittää jaksaa uskoa, että aurinko vielä paistaisi. Jos kannattajien usko loppuu niin loppuu se helposti joukkueeltakin.
Sehän ei tavallaan potkutoiveista kannattajaa haittaa, vaikka joukkueelta loppuisikin usko. Tätä voisi havainnollistaa esim kyselyllä, jossa kysyttäisiin että jos saa valita, ottaako Lahden pelistä mielummin 2-3 jatkoaikatappiopisteen vai 0-16 tappion. Aika moni voisi valita jälkimmäisen, koska se = Lämsälle potkut. EIkä saa ymmärtää väärin, varmaan ihan jokainen Lukon kannattaja sinänsä toivoo, että Lukko voittaisi joka ikisen ottelun.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Pelasi niin hyvin että pääsi jo laukauserossakin +4:ään kun vakioketjun muut eli Repo on -5 ja Khodorenko -2.

Saarela-Morand-Repo
Jandric-Krannila-Kuhlman
Khodorenko-Pattu-Pottu
Ikonen-Kainulainen-Ylitalo

Noilla minä koittaisin
Vielä kun puutarhatonttu nimeltään Tomi ja hänen kätyrinsä tajuaisivat tämän niin hyvä olisi. Myös pakisto on mielestäni väärin roolitettu ja saman havainnon teki myös Otto Honkaheimo ramonan kiekkoillassa viime perjantaina tepsiä vastaan pelatun kotipelin yhteydessä. Pakiston voisi laittaa vaikka tähän muotoon:

Peters Stenqvist
Nousiainen Almari
Olsson Viitasalo
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Hyviä argumentteja palstatoverit pyörittelee. Noistakin löytyy miinusmerkkejä lisää Lämsän listaan. Ja ovat itseasiassa aika isoja juttuja kokonaisuuden kannalta.

Miten hemmetin sokea pitää olla ettei nää tuollaisia juttuja? Mutta hei pitää uskoa meidän puutarhatonttuun ja prosessiin. Ja ei pidä unohtaa, että Tomi on marinoitunut rybyliigassa. Kyllä sieltä on oppeja tarttunut mukaan..ei kyllä uskoisi tuota päätöntä koheltamista seuratessa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Tässä ei ole kyllä kuin huonoja vaihtoehtoja olemassa Kallen ja kannattajien kannalta.

Oletetaan, että peli paranee ja pisteitä tulee siihen malliin, että Lukko pysyy tuossa sijoilla 4-7. Odotukset hieman nousee kannattajien keskuudessa mutta silti kaikkia vituttaa, kun odottaa koko ajan, että hommat alkaa menemään huonompaan ja kukaan ei usko menestykseen pleijareissa.

Tai sitten pelit menee samalla tavalla mitä ne nyt on menneet alkukauden. Pisteitä tulee sieltä ja täältä mutta sijoitus on ja pysyy tuolla 8-ynnä muut. Kannattajat ei käy peleissä ja hallissa on tyhjää ja kaikkia vituttaa.

Sama vaikka Lukko voittaisi seuraavat 20 peliä ja silti kaikki odottaa, että koska pakka sekoaa.

En toki tiedä muista mutta omalta osalta tämänpn tätä just niin kauan kuin Lämsä tuolla huseeraa Kauvosaaren kanssa. Ei vaan enää luotto riitä. Ei yhtään. Viime kauden vielä jaksoi odottaa ja toivoa parempaa mutta huono loppukausi ja tämän kauden harjoituspelien otteet ja kolme Liigapeliä lopetti tuon lapsenomaisen uskon Lämsän ja Kauvosaaren valmennukseen.
 

Boomshaka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers
Toivoin itse melko pitkään, että Lämsä löytäisi jostain toimivan pelitavan mutta vaikuttaa siltä, että toivoin turhaan. En näe pelissä sellaisia merkkejä, jotka vakuuttaisivat asioiden muuttuvan.

Keitä valmentajia on tällä hetkellä edes vapaana Virran lisäksi? Vaihtaminen samantasoiseen tai huonompaan on vain kallis hätäliike.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi helvetissä esim. mun pitäis maksaa pääsylipuista, bensasta joka kuluu matkoihin, ylikalliista kioskitarjonnasta ja vaikka vielä ylikalliimmasta oluesta kusisesta muovituopista, jos peli on tuollaista paskaa, jota se on ollut näissä kolmessa pelissä sen 130 minuuttia?

Joukkue varmaan yrittää parhaansa. Sitä mä en epäile. Joukkue yrittää parhaansa tehdä kuten valmentaja haluaa. Mutta näyttää siltä, että kukaan ei tiedä mitä se valmentaja haluaa.
No mutta sitähän urheilu on. Välillä voitetaan ja välillä hävitään. Ei se asiaa ainakaan paranna jos porukkaa jää kotio mutta saahan niin jokainen tehdä jos siltä tuntuu. Luotetaan siihen, että Kalle ja Lukko tekevät oikeita ratkaisuja. Minkään näköisiä takeitahan ei ole jatkostakaan vaikka Lämsä lentäisi pellolle. Toki sanottakoon ettei se paljoa paskemminkaan voi mennä. Itse toivon vaan katsetta vähän pidemmälle siinä seuraavassa siirrossa. Tunteet ohjaa paljon harkintakykyä. Turha hätäillä ja potkia pois ellei ole mitään järkevää suunnitelmaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
No mutta sitähän urheilu on. Välillä voitetaan ja välillä hävitään. Ei se asiaa ainakaan paranna jos porukkaa jää kotio mutta saahan niin jokainen tehdä jos siltä tuntuu. Luotetaan siihen, että Kalle ja Lukko tekevät oikeita ratkaisuja. Minkään näköisiä takeitahan ei ole jatkostakaan vaikka Lämsä lentäisi pellolle. Toki sanottakoon ettei se paljoa paskemminkaan voi mennä. Itse toivon vaan katsetta vähän pidemmälle siinä seuraavassa siirrossa. Tunteet ohjaa paljon harkintakykyä. Turha hätäillä ja potkia pois ellei ole mitään järkevää suunnitelmaa.
Ei tietenkään ole takeita, että otteet kaukalossa paranisivat. Varmaahan ei ole kuin verot ja kuolema.
Mutta ainakin se toisi uskoa kannattajille, että jotain tehdään.
Ja samaa mieltä kanssasi. Mitään loppukauden valmentajaa on turha hakea. Siihen seuraava kausi kylkiäisiksi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keitä valmentajia on tällä hetkellä edes vapaana Virran lisäksi? Vaihtaminen samantasoiseen tai huonompaan on vain kallis hätäliike.
Mikko Manner, Karri Kivi ja Olli Salo(?) suomalaisista. Kaikki vähän sellasia "noooh" fiiliksiä herättäviä, mutta varmaan jokainen valovuoden edellä, kuin jokaisessa Suomen paikassa flopannut Lämsä.

En ymmärrä mikä siinä Pekka Virrassa niin helvetisti hiertää, ettei miestä voida palkata, kun mies Raumalle haluaisi tulla. Jos siellä kravaattiosastossa jonkun Mokka jr. ja muiden keskuudessa vituttaa Virta, niin vaihtoon myös sitten hekin.

Virta toisi kaikkea lisää aivan valtavasti. Uskottavuutta, rahaa, osaamista, pelitavan ja ennenkaikkea toivoa!

Vanhat merkit jos paikkaansa pitää, niin seuraava palkkaus on luokkaa Pekka Tirkkonen taikka Lauri Merikivi. Sitten ihmetellään jälleen, kun seuraavat 200 peliä vedetään vihkoon.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sehän ei tavallaan potkutoiveista kannattajaa haittaa, vaikka joukkueelta loppuisikin usko. Tätä voisi havainnollistaa esim kyselyllä, jossa kysyttäisiin että jos saa valita, ottaako Lahden pelistä mielummin 2-3 jatkoaikatappiopisteen vai 0-16 tappion. Aika moni voisi valita jälkimmäisen, koska se = Lämsälle potkut. EIkä saa ymmärtää väärin, varmaan ihan jokainen Lukon kannattaja sinänsä toivoo, että Lukko voittaisi joka ikisen ottelun.
En mä kyllä silti pysty toivomaan tappiota vaikka ottaakin kaaliin. Ei mulla ole sinänsä mitään Tomia vastaan. Peli on kiistatta ihan shaibaa mutta niin se on tässä kohtaa kautta aika useinkin. Mistään sexy peksin hurlumhei kiekosta on tässä vaiheessa turha haaveilla vaikka mies tekisi comebackin. Se ei siitä sormia napsauttamalla lähde.
 

JukeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Lukon takana itsekin olen, eikä minulla Lämsää vastaan mitään ole. Paras vaihtoehto olisi että jokin ihme tapahtuisi, pisteitä alkaisi ropisemaan, ja Lämsä jatkaisi. Ikävä kyllä tuollaista ihmettä ei ole kuitenkaan edes näkyvissä, ja johonkin on Lukon budjetilla toimivan seuran vedettävä raja, jolloin valmennusta täytyy laittaa vaihtoon. Lämsä on kuitenkin saanut yrittää jo yhden kokonaisen kauden löytää menestyvää pelitapaa, eikä sitä ole tällekään kaudelle löytynyt. Herääkin kysymys, löytyykö sitä koskaan?

Itse antaisin Lämsälle noin 5 peliä aikaa vielä, ja jos sama taaperrus jatkuu, niin antaisin jollekin toiselle valmentajalle mahdollisuuden nostaa Lukko kohti sarjataulukon kärkisijoja ja kevään mestaruustaistoon. Tällä hetkellä Lukko alisuorittaa, ja siihen on tultava kohta muutos, tavalla tai toisella.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Palstalla yks jos toinenkin uhoaa jaloilla äänestämisellä. Mitäpä jos Lukonkin kannattajat kokeilisivat tukea joukkuetta eikä heti heitetä kirvestä kaivoon kun on vähän vaikeampaa?

Sinällään ajattelen ihan samoin, että peli on kelvotonta kuraa ja tästä on päästävä eteenpäin. Ehkä tässä vaan yrittää jaksaa uskoa, että aurinko vielä paistaisi. Jos kannattajien usko loppuu niin loppuu se helposti joukkueeltakin.
Ei kai täällä kukaan joukkuetta ole bussin alle heittämässä. Sinne yritetään heittää valmennustiimiiä, joka sinne kyllä kuuluu. En ole kuullut oikeastaan yhtään soraääntä Lukon tämän kauden rosterista. Luotto siihen on lähes 100%. Ainoastaan Leben roolia on saatettu kyseenalaistaa vähäsen.

Meno on samanlaista kuin viime keväänä. Ja se minua tässä huolettaa. Kolmen pisteen voitosta on aikaa ihan helvetin kauan. Jos tuo putki olisi nyt syksyllä, niin Lämsä pitäisi saattaa väkisin Rauman rajalle.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En ymmärrä mikä siinä Pekka Virrassa niin helvetisti hiertää, ettei miestä voida palkata, kun mies Raumalle haluaisi tulla. Jos siellä kravaattiosastossa jonkun Mokka jr. ja muiden keskuudessa vituttaa Virta, niin vaihtoon myös sitten hekin.

Ari Salmi laittoi aikanaan Pekan ruotuun, kun Pekka kaljoissa kirjoitteli facebookkiin. Tuo tehosi.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä Lukon takana itsekin olen, eikä minulla Lämsää vastaan mitään ole. Paras vaihtoehto olisi että jokin ihme tapahtuisi, pisteitä alkaisi ropisemaan, ja Lämsä jatkaisi. Ikävä kyllä tuollaista ihmettä ei ole kuitenkaan edes näkyvissä, ja johonkin on Lukon budjetilla toimivan seuran vedettävä raja, jolloin valmennusta täytyy laittaa vaihtoon. Lämsä on kuitenkin saanut yrittää jo yhden kokonaisen kauden löytää menestyvää pelitapaa, eikä sitä ole tällekään kaudelle löytynyt. Herääkin kysymys, löytyykö sitä koskaan?

Itse antaisin Lämsälle noin 5 peliä aikaa vielä, ja jos sama taaperrus jatkuu, niin antaisin jollekin toiselle valmentajalle mahdollisuuden nostaa Lukko kohti sarjataulukon kärkisijoja ja kevään mestaruustaistoon. Tällä hetkellä Lukko alisuorittaa, ja siihen on tultava kohta muutos, tavalla tai toisella.
Olen kanssasi samoilla jäljillä. Tästähän ei ole suunta kuin ylöspäin :) Eri asia sitten lähteekö vai ei mutta hetken antaisin vielä rimpuilla. Ainakin sen aikaa, että omat suunnitelmat ovat selvät. Kauvon tai Eepin vastuullekaan tuota ei voi jättää.

Tuli tässä mieleen eräs Ville Peltonen. Häntä on huudettu ulos todella rajusti useamman kautta ja yhtäkkiä ovatkin nyt piikkipaikalla vaikka rosterissakin otettu takapakkia. Mutta kuten selvää, otanta on vielä pirun pieni.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli tässä mieleen eräs Ville Peltonen. Häntä on huudettu ulos todella rajusti useamman kautta ja yhtäkkiä ovatkin nyt piikkipaikalla vaikka rosterissakin otettu takapakkia. Mutta kuten selvää, otanta on vielä pirun pieni.
Kaksi kertaa Kespoo jolle eivät ole hävinneet ikinä (!) ja kerran HPK (olikohan tuossakin joku sata vuotta kun HPK voittanut Nordiksella viimeksi). YV prosentti 44%. Joukkue olisi ilman valmentajaakin sarjakärjessä. Voin taata, että Ville Peltosen uloshuutelu tulee vielä tekemään paluun. Ja nähdäkseni ihan aiheesta, mutta se ei ole tämän ketjun kamaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kallena antaisin Lämsälle aikaa 23.10. asti ellei jotain kunnon sukellusta tule sitä ennen. Silloin on 15 peliä kasassa. Lukolla on nyt neljä vaikeampaa vastusta mutta sitten helpottaa isosti. On Jyppiä, KK, HPK kotona, SaiPa 2x, Jukurit ja Kespoo. Ainoastaan Tappara vieraissa yläpään jengeistä.

Tuolloin pitäisi olla n. 25 pinnaa kasassa tai pelin ainakin näyttää selvästi paremmalta. Joku 20 pinnaa ja peli sekaisin niin monoa ja Peksi tupladerbyyn penkin taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös