Koohottaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Jos nyt niin aaseja ovat että Lämsä ja kumppanit saa monoa niin ainoa on Matikainen ja Nurmisen Pasi duettona. Ei mitään joo joo kiva ku kaikilla on kivaa kaverita..
Ajattelin, että tällaiselle ketjulle voisi olla kysyntää. Lämsä on potku-uhan alla pahasti. Kuka olisi oikea henkilö valmentajaksi tai ketkä? Nimiä on ehdotettu. Hauista kehiin sanon minä!
Mä olen sen verran hullu, että melkein toivoisin Matikaista tähän paikkaan. Toki näytöt naapurissa olivat hanurista ja lähtötapa täysin väärä, mutta tuo nykyinen narripakka näyttää omaan silmääni Matikaisen näköiseltä. Ja ennen kuin joku naapurista huutelee tähän väliin viittauksia ulosteisiin, niin tarkoitan pelaajatyyppien osalta.
Urheilulehti vetää taas Seiskasettiä, eli täysin hatusta vedetty juttu. Paras kohta oli, että Jokereissa myös kuulemma harkitaan venäläisvalmentajaa. Haloo UL, jotain vitun rajaa noihin ulostuksiin :)
Linkki Urheilulehden uutiseen koskien Karalahtea: HIFK teki jättikaappauksen - Karalahti palaa punapaitaan | Jääkiekko | Urheilulehti.fiUL on vetänyt kyllä uskomatonta tuubaa koko kesän Jokereihin liittyen, on ollut siirtymistä venäläisomistukseen, Karalahden tulemista ja Kurria tarjottu UTJ:n paikalle. Kannattaisi ehkä lopettaa noiden huhujuttujen julkaiseminen kun niistä muutama ehkä kerran viidessä vuodessa osuu.
Mä olen sen verran hullu, että melkein toivoisin Matikaista tähän paikkaan. Toki näytöt naapurissa olivat hanurista ja lähtötapa täysin väärä, mutta tuo nykyinen narripakka näyttää omaan silmääni Matikaisen näköiseltä.
Amppareista luin ensin otsikon, että Hjalliksen twiitin mukaan Lämsä ei saa potkuja. Ihmettelin aluksi, että ei kai kukaan keskustelupalstojen negaketjujen ulkopuolella oikeasti näin ole luullutkaan, vaikka vähän vaikeaa nyt juuri onkin Jokereilla.
Seuraavaksi luin, että Hjalliksen mukaan UL nyt kirjoittelee mitä sattuu. Aloin ihmettelemään, että miksi tämä "huhu" edes viitsittiin kumota jos kyseessä tosiaankin oli vain UL.
Sen jälkeen vasta luin alkuperäisen UL:n otsikon, jossa huhuillaan Matikaista meille. Yht'äkkiä koko kuvio selkeni ja repesin ihan täysin. Surkuhupaisaa UL. Surkuhupaisaa klikkihuorausta.
...
Se huolettaa että joukkue pelaa kurittomasti ja että selkäranka katkesi jo 2-1 tilanteessa.
...
No jaa, kyllä meikä olisi melkeinpä valmis lyömään vetoa, että Lämsä saa kenkää. Ainakin ennenkuin Sihvonen valmentaa uudestaan SM-liigassa...Kannattaisi ehkä lopettaa noiden huhujuttujen julkaiseminen kun niistä muutama ehkä kerran viidessä vuodessa osuu.
En kyllä usko, että Jokerit on Lämsää potkimassa nyt pois. Kuten kirjoitin tonne valmennus-ketjuun, niin ihan saman miehen (hyökkäys)pelikirjoilla voititte runkosarjan viime vuonna, joten eiköhän Lämsä saa vielä aikaa näyttää kykyjään tuollakin jengillä pidempään. Tottakai jossain vaiheessa pitää tulostakin alkaa tulemaan, eikä Hjalliksen tiimissä nyt varmaan yläfemmoja heitellä, mutta arvaus on että Lämsä saa 10 peliä vielä aikaa kurssin muutokseen.
Tuohon runkosarjan voittoon vaikutti aika paljon yhden maailman parhaimman pelaajan läsnäolo joukkueessa. Karlssonin käsittämätön pelinäkemys auttoi koko kentällisen pelaamista aina hänen ollessa jäällä. Olen satavarma, että mestaruus olisi saavutettu, jos Kungen olisi jatkunut meillä koko kauden.
Joku tilastonikkarihan voisi laskea paljonko on Lämsän pistekeskiarvo Kung Erikin lähdön jälkeen? Ja voittoprosentti, playoffit mukaan laskettuna?