Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

  • 202 527
  • 1 474

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Siinä on kans yks turhake. Joskus kysyttiin että onko Kai Rautio olemassa, mutta minä kysyn että onko Pasanen (Katjako hänen etunimensä oli?) olemassa? Meinaan on oikea näkymättömän työn tekijä, jos on olemassa.
Myönnän että kävin katsomassa vieläkö nimi löytyy Lukon nettisivuilta.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siinä on kans yks turhake. Joskus kysyttiin että onko Kai Rautio olemassa, mutta minä kysyn että onko Pasanen (Katjako hänen etunimensä oli?) olemassa? Meinaan on oikea näkymättömän työn tekijä, jos on olemassa.

Kuinka monen seuran vastaava näkyy missään muualla kuin joukkueen arjessa? Mitä sanottavaa hänellä edes olisi ympäripyöreyksien lisäksi?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Onneksi enemmistö meistä kannattajista ei ole ilkeitä vaan tosi mukavaa porukkaa.
Mutta jos olisi vielä oikein ilkeä niin Mattila on ollut pois 6 ottelua, Lukon saldo näistä 5 voittoa ja pisteet 15/18. Ei voi sanoa että kapteenin puuttuminen näkyisi ainakaan negatiivisesti...
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Olen myös ilkeänä ihmisenä pistänyt saman merkille…
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mestaruuksia kuitenkin viimeiseen 60 vuoteen Mattilalla 1 ja ilman Mattilaa 0. Tiedä näistä sitten, mystistä on.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikä voi ainakaan kukaan sanoa ettei Mattilalla olisi johtajuutta kun saa johdatettua parikymmentä muulloin fantastista pelimiestä pelaamaan kanssaan aivan päin persettä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Itse ymmärsin, että syvällä maanalaisissa bunkkereissa olivat liskomiesveljet päättäneet, että vaikka kuinka paska on niin maajoukkueeseen valitaan ja kärkiseurojen on pakko olla kiinnostuneita.
EHT-höntsällä hyvä alaketjujen sentteri kuten pitäisi Lukossakin olla, tuloskentissä muita heikentävä lapanen
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mattila on ollut tällä kaudella ellei surkea, niin vähintäänkin taantunut kehityksessä.

En ymmärrä miten tämän myöntäminen voi olla haastavaa.

Samalla toki muistettava, että on ollut Mattilalla myös poikkeuksellisen rikkonainen kausi alla. Eikä siellä ole montaa - jos yhtään -, jotka tasaisesti ovat suorittaneet hyvin.

En mä näillä näytöillä antaisi enää jatkoa, ellei sitten suostu lähtökohtaisesti johonkin kolmossentterin rooliin, mutta sopimustilanne ja Kallen filosofia tietäen me jokainen tiedämme vastauksen siihen vaihtoehtoon.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mattila on ollut tällä kaudella ellei surkea, niin vähintäänkin taantunut kehityksessä.

En ymmärrä miten tämän myöntäminen voi olla haastavaa.

Samalla toki muistettava, että on ollut Mattilalla myös poikkeuksellisen rikkonainen kausi alla. Eikä siellä ole montaa - jos yhtään -, jotka tasaisesti ovat suorittaneet hyvin.

En mä näillä näytöillä antaisi enää jatkoa, ellei sitten suostu lähtökohtaisesti johonkin kolmossentterin rooliin, mutta sopimustilanne ja Kallen filosofia tietäen me jokainen tiedämme vastauksen siihen vaihtoehtoon.

Kenelle sen myöntäminen on haastavaa? Vastasit itsekin, että kausi on ollut miehellä rikkonainen. Nyt matkalla sinne reiluun 30 pisteeseen mikä ei ole tyydyttävä taso tulosyksikön sentterille ja tuskin miehelle itsellensäkään.

Aika moni UJ olisi hänelle jatkot sorvannut isommalla vastuulla ottaen huomioon urakehityksen. Nyt on ollut heikompi kausi, mutta kyllä mä näen että tulevaisuudessa hyvin todennäköisesti sen stepin vielä ottaa. Toivottavasti Lukossa.

Toki silti näkisin Mattilan lisäksi sentterin, joka olisi ominaisuuksiltaan ylivoimalle parempi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse ymmärsin, että syvällä maanalaisissa bunkkereissa olivat liskomiesveljet päättäneet, että vaikka kuinka paska on niin maajoukkueeseen valitaan ja kärkiseurojen on pakko olla kiinnostuneita.
Ai helvetti. Mokka ja liskomiehet, vieläköhän tätä settiä löytyy netistä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mattila on ollut tällä kaudella ellei surkea, niin vähintäänkin taantunut kehityksessä.

En ymmärrä miten tämän myöntäminen voi olla haastavaa.

Samalla toki muistettava, että on ollut Mattilalla myös poikkeuksellisen rikkonainen kausi alla. Eikä siellä ole montaa - jos yhtään -, jotka tasaisesti ovat suorittaneet hyvin.

En mä näillä näytöillä antaisi enää jatkoa, ellei sitten suostu lähtökohtaisesti johonkin kolmossentterin rooliin, mutta sopimustilanne ja Kallen filosofia tietäen me jokainen tiedämme vastauksen siihen vaihtoehtoon.

Onneksi Ilves on tositarkoituksella kiinnostunut Mattilasta.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Niin katoavaa on maine ja kunnia ainakin täällä Lukko fanien keskuudessa, kun nyt tätä Mattilan suolaamistakin katsoo. Vuosi taaksepäin kun jatkosopimus julkaistiin niin ei ollut kenelläkään mitään negatiivista sanottavaa vaan päinvastoin toivottiin pidempääkin jatkosopimusta. Nyt taas toivotaan että Ilves tulisi ja veisi miehen pikimiten Tampereelle.

Totta! Mattila ei ole pelannut tällä kaudella niin hyvin kuin varmaan kaikki odotti ja toivoi. Onko tämä tällä kaudella nähty taso maksimi tai vastaisuudessa se normaali taso Juliukselle? Enpä usko, vaan aivan varmasti tulee edelleen kehittymään pelaajana ja olemaan parempi pelaaja mitä tällä kaudella on nähty. Heikompia kausia tulee lähes jokaiselle pelaajalle jossain vaiheessa uraa ja syy niihin voi olla treenaamisessa, pienissä tai suuremmissa vammoissa tai ihan vaikka kemia pelikavereiden kanssa. Niin moni asia vaikuttaa moneen ja vaikka ammatikseen tuota tekevätkin niin ovat kuitenkin vain ihmisiä loppujenlopuksi.

Minä olisin kyllä valmis katselemaan Mattilaa Lukon paidassa jatkossakin. Olisiko hänestä ykkössentteriksi ensikaudella? Mahdollista on sekin toki, jos siihen rinnalle saisi esimerkiksi oikeesti hyvän peliätekevän laiturin vierelle. Ja toiseen laitaan vielä joku joka osaa joskus maalinkin tehdä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pidän odotukset matalana, joten mulle riittäisi Mattilan osalta, että lopettaisi ylivoimalla sen rystyllä (edit: tai kämmenellä, ihan sama) laidan kautta viivaan syöttämisen. Sen voi ajatella vaikka niinkin, että jos Mattila itse huomaa ajautuneensa tilanteeseen, jossa tuo on paras eli ainoa syöttösuunta, niin voisi vaihtoon tullessaan ilmoittaa Lämsälle että ei vaan riitä ja kokeilevansa seuraavan kerran ylivoimaa vaikka kolmen viikon kuluttua. Silloin sitten uusi yritys. Tuossa syötössä on kaikki paskan syötön tunnuspiirteet ja lisäksi se on mennyt erittäin vahvasti meikäläisellä tunteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidän odotukset matalana, joten mulle riittäisi Mattilan osalta, että lopettaisi ylivoimalla sen rystyllä laidan kautta viivaan syöttämisen. Sen voi ajatella vaikka niinkin, että jos Mattila itse huomaa ajautuneensa tilanteeseen, jossa tuo on paras eli ainoa syöttösuunta, niin voisi vaihtoon tullessaan ilmoittaa Lämsälle että ei vaan riitä ja kokeilevansa seuraavan kerran ylivoimaa vaikka kolmen viikon kuluttua. Silloin sitten uusi yritys. Tuossa syötössä on kaikki paskan syötön tunnuspiirteet ja lisäksi se on mennyt erittäin vahvasti meikäläisellä tunteisiin.
Nykyäänähän Mattilan, Nymanin ja Revon ylivoima on sitä että Mattila heittää kiekon maalin kulmalle Revolle joka heitää sen Nymanille jonka mailaa painaa kaksi vastustajan mailaa. 1/10 tuosta tulee maali, 2/10 Nyman saa sudittua kiekon maalille ja 7/10 tulee purku. Toki tätäkään kuviota ei edes päästä joka kerta edes kokeilemaan, kun kiekon kanssa pyöritään omalla kenttäpuoliskolla saamatta sitä omille vauhtiin.

On se kyllä saatana kun Lukon nimilistalla tuo ylivoima on täyttä paskaa. Stenqvist tuntuu olevan ainoa joka sitä osaa pelata ja Repo joskus. Mattilan laittaisin jos sen pakko on ylivoimaa pelata niin siihen Nymanin paikalle ja Kainulainen tuohon Mattilan paikalle ja jos Lämsä katsoo että Nyman on parempi kuin Mattila tuossa keskellä, niin sitten Mattilaa ei ylivoimalla tarvita. Aloittaa Mattila kyllä osaa hyvinkin ja se on lähestulkoon ainoa syy miksi hänet ylivoimissa tarvitaan.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On se kyllä saatana kun Lukon nimilistalla tuo ylivoima on täyttä paskaa. Stenqvist tuntuu olevan ainoa joka sitä osaa pelata ja Repo joskus. Mattilan laittaisin jos sen pakko on ylivoimaa pelata niin siihen Nymanin paikalle ja Kainulainen tuohon Mattilan paikalle ja jos Lämsä katsoo että Nyman on parempi kuin Mattila tuossa keskellä, niin sitten Mattilaa ei ylivoimalla tarvita. Aloittaa Mattila kyllä osaa hyvinkin ja se on lähestulkoon ainoa syy miksi hänet ylivoimissa tarvitaan.
Eihän Lämsä/yv-koutsikaan voi olla niin sokea, ettei näe mikä on vialla. Tässä on oltava joko Jullen halu ja sopimuspykälä, miksi hän tuota revohkaa vasemmalta pyörittää. Tai sitten nerokas feikki ja vasta pudostuspeleihin käännetään miehet kuten niiden pitää olla. Repo vasemmalle, Henrik viivaan, Nyman oikealle, Mattila päätyyn ja Jandric maalin eteen. Ainoa vaan, että niihin pitäisi vielä päästäkin. @benicio 'n tavoin laidan kautta pudottaminen nostaa verenpaineet. Tuo voisi toimia, jos se tapahtuisi puolet nopeammin/notkeammin ja viivassa olisi lefti levittämässä oikean kaaren laukojalle. Lefti puuttuu ja Jullen käsillä ei tapahdu. Hän voi ne saada siinä kohtaa, kun lopettaa uransa ja alkaa tekemään keikkaa musiikin saralla, bändinä Julius Mattila & Pehmeät kädet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös