Kyllä mä olen sun analyyttisiinkin viesteihin vastannut, niin toki myös näihin urpoimpiin juttuihin. Lämsä on mulle edelleen aika lailla mysteeri, ja "patsas vai paskaa" -tuomiolle on aika kauden päätyttyä. Omiin amatöörin silmiini on pelissä on kuitenkin ollut parhaimmillaan rakenne huomattavasti enemmän kohdillaan kuin Veltsulla, eikä kahden viime kevään kaltaista sulamista ole tullut, joten tällä hetkellä katsoisin Lämsän kuitenkin olevan upgrade Veltsuun nähden. Myös kommunikointi- ja ihmisjohtamistaitojensa osalta.
No, toki on täysin mahdollista että keväällä 2025 ollaan sääleistäkin ulkona ja Tomin palkkaus näyttäytyy lähivuosien suurimpana virheenä, ja sitten minä olen ollut väärässä. Ei siinä mitään. Sulla kuitenkin alkoi tuo Lämsän manaaminen ennen kuin peliäkään oli pelattu, ja omasta mielestäni on vähän huvittavaa kun suunnilleen joka pelin jälkeen sitä tulee tuloksesta riippumatta - Lukko voittaa Lämsästä huolimatta ja häviää Lämsän takia. Kommenttini koski lähinnä tuota havaintoa, ei niinkään Lämsän todellista tasoa valmentajana.