Harmillista on se kun viesti ei tunnu menevän perille. Ei se mitä ennakoitiin, eikä se mitä sitten tapahtuikaan. Sitten lällätellään agendan kourissa ja rankkaakin on kuulemma ollut. Tämä se harmittaa.
Pois ne värikkäät lasit ja objektiivisuutta pyydellen. Tappara iski siihen heikkoon kohtaamme, alivoima ei onnistunut, mutta kyllä se heikko kohta oli tiedossa kaikkialla. Sitä olivat harjoitelleet ja sinne iskivät. Siihen peli ratkesi. Harmillista on myös se että maalivahti vaihdettiin liian myöhään.
Tosiasioista kertominen ei ole vinkumista, joitakin niiden myöntäminen toki harmittaa toisia enemmän. Fanipoitsut? Kukin tyylillään.
Mulla ei ole tässä asiassa värilaseja. Mulle on ihan sama kumpi voittaa mestaruuden, joskin Ville Niemisen takia vaaka kallistuu hiukan Tapparan puolelle.
Sinä pyydät minulta objektiivisuutta, samalla vedät kuitenkin itse niin vahvat anti-karhus lasit päässä, ettei ole tosikaan. Puhut taitojen riittämättömyydestä, siitä ettei pää kestä, tai jopa sulamisesta. Mikään noista kolmesta edellä mainitusta ei pidä paikkaansa. Karhunen ei ollut varmasti parhaimmillaan, vastustaja oli scoutannut heikot kohdat ja mies päästi kolme maalia. Tuosta on aika pitkä matka vielä sulamiseen.