Siellä joku kuvaili autoa ja kun yritin kysyä mistä on kyse, ei viitsinyt/uskaltanut jäädä kommentoimaan mitenkään vaan reppana lähti juoksujalkaa ja autollansa karkuun. No, aamulla töihin lähtiessä oli sitten uskaltautunut käydä pudottamssa parkkisakon. Syynä pelastustielle pysäköiminen jne.
Valititko asiasta vai maksoitko sakon kiltisti?
Ei taida olla ihan enää tämän ketjun asiaa, mutta etenkin nuo uudet yksityiset parkkifirmat ovat varsin agressiivisia tuon sakotuksen suhteen. Lieneeköhän siellä provisiopalkka kannustimena, kun kulmien takana välillä kyttäilevät uusia uhreja. Huono päätös minusta oikeudelta viime vuonna päästää nuo firmat sakottamaan.
Soitin kyseiseen parkkifirmaan, meinasivat ettei asiassa ole kuin yksi oikea menettelytapa -> maksaa sakko kiltisti. Sakottajan käytöstä eivät perustelleet mitenkään, aikoivat kyseisen alueen valvojan toimintatapoja tosin tarkentaa.
Synneistä suurin on siis parkkeerata auto pelastustielle, vaikka auto olisikin tien " reunassa", kuten minulla. Sakko oli 40 euroa ja päätin maksaa sen pois. Pelastustie on pelastustie ja siihen ei autoa pidä pysäköidä.
Soitin kyseiseen parkkifirmaan, meinasivat ettei asiassa ole kuin yksi oikea menettelytapa -> maksaa sakko kiltisti. Sakottajan käytöstä eivät perustelleet mitenkään, aikoivat kyseisen alueen valvojan toimintatapoja tosin tarkentaa.
Hui kauheeta jos ihminen huutaa toiselle ihmiselle.Tilanteeseen tarvitaan aina kaksi henkilöä ja jos toinen ei kuuntele puhetta niin tottakai ääntä pitää korottaa. Ja sitäpaitsi, Tomek on päällikkö ja varsinkin idässä mies pitää tuntea! Ugh! Huutamisesta on vielä pitkämatka siihen että tilanne on uhkaava.
Tässä tyypillinen aivopieru, mitä äsken ihmettelin toisten jengien fanien avautumisista! Voisit kertoa vielä, mikä oli tilanne, jonka jälkeen kaverisi antoi tämän lähtemättömän ja lopullisen kuvauksen Tomek Valtosesta. Hehheh...onkohan meissä ketään, jota ei olisi joskus sanottu tyhmäksi? Typerä kommentti ja jopa Tomekia loukkaava, mutta mitäs näistä. Tämä nyt vaan kuuluu tähän Jokeri-elämään. Suurinta ja kauneinta riepoitellaan aina kun vain on jonkinlainen sauma.Ja aiheeseen liittyen, en ihmettele Valtosen käytöstä. Ilmeisesti mies ei ole vieläkään aikuistunut. Eräs samassa juniorijoukkueessa pelannut kuvaili Tomekkia mulle silloin junnuaikana sanoin: "Vittu en oo koskaan tavannut tyhmempää ihmistä."
Kaikkihan lähtee siitä että jos et tunne miestä niin silloin esim. kaveri joka on henkisesti heikko ja joskus joutunut henkiseen alakynteen pitää Tomekkia kaikken mulkkujen isänä. Sitten taas me jotka miehen tunnemme, tiedämme että asia ei nyt ihan just niin ole. Tai sitten vaan kavereita ja nobodeja kohdellaan eritavalla. Käy mulle.Tässä tyypillinen aivopieru, mitä äsken ihmettelin toisten jengien fanien avautumisista!
Tai mistä minä tiedän kuinka paska liksa Tomekilla on.
Tarina saanee jatkoa, koska Valtonen on kertonut käyttävänsä kyseistä parkkipaikkaa myös jatkossa.
Tomek Valtonen saa parkkisakot ja suuttuu
Linkki vie Iltasanomien sivuille.
HIFK:lla ja Ässillä menee sen verran hyvin tällä hetkellä, että eikö olisi parempi suunnata positiivista energiaa omaa joukkuetta kohtaan.