Minustakin on hyvä, että maalimäärät saadaan kohdilleen. En vain ymmärrä sitä, että Zaborsky kehtaa julkisuudessa vaatia itselleen ketjukaverilleen merkittyä maalia. Tuollaisista asioista pitäisi pystyä olemaan hiljaa ja antaa seuran hoitaa homma.
Olen ihmettelyt sitä, että Zaporsky julkisuudesta asiasta puhuu
Lainasin nämä tänne, että saat itsekin varmistettua tästä samasta osiosta ne kohdat jotka mä olen väärin tulkinnut.
Kai nämä yllä -ja allaolevat kertovat, että paheksut Zaborskyn käyttäytymistä ja sanomisia, eli just se asia joka mua hymyilytti tuolla hymyily-ketjussa.
Mikä näistä lainaamistani on se, jonka johdosta johtopäätökseni ja tulkintani koskien sun kommentointiasi case-Zaborskyyn on väärä? Käsittääkseni agendasi on tuomita Zabon toiminta ja sanomiset, kuten itse olet kirjoittanut. Silti olen tehny sun mielestä väärät tulkinnat ja johtopäätökset.
Vai ymmärsinkö jotain väärin? Mä ymmärrän tän niin, että sua "hiukan harmittaa" Zaborskyn tekemiset ja sanomiset. Iso asia tää ei sulle kuulemma oo, mutta neljään kertaan oot sitä kumminki kommentoinut :)
Eikä tämä tosiaan IFK.n pelisuorituksiin varmaankaan vaikuta, mutta suhun tuntuu vaikuttavan....lämmintä kevättä sulle sinne pohjoiseen.
Eipä siinä mittään, jos et pidä tätä erikoisena. Minä pidän, enkä ole ennen vastaavaan törmännyt. Oletko sinä? Olisin ihmeissäni ja pettynyt, jos joku kärppäpeluri moisia julkisuudessa puhuisi. No, jokainen vetää tavallaan.
Olen ihmettelyt sitä, että Zaporsky julkisuudesta asiasta puhuu. Samoin ihmettelisin, jos vaikkapa Huml, tai kuka tahansa kiekkoilija noin puhuisi. Ei tämä ole todellakaan iso asia, eikä tällä ole mitään tekemistä joukkuehengen tai HIFK:n pelisuoritusten kanssa. Kunhan ihmettelen, kun en ole aiemmin tällaiseen törmännyt. Rauhaa ja menestystä toivotan.