Tomas Zaborsky HIFK:hon

  • 206 402
  • 746

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Minustakin on hyvä, että maalimäärät saadaan kohdilleen. En vain ymmärrä sitä, että Zaborsky kehtaa julkisuudessa vaatia itselleen ketjukaverilleen merkittyä maalia. Tuollaisista asioista pitäisi pystyä olemaan hiljaa ja antaa seuran hoitaa homma.
Olen ihmettelyt sitä, että Zaporsky julkisuudesta asiasta puhuu

Lainasin nämä tänne, että saat itsekin varmistettua tästä samasta osiosta ne kohdat jotka mä olen väärin tulkinnut.
Kai nämä yllä -ja allaolevat kertovat, että paheksut Zaborskyn käyttäytymistä ja sanomisia, eli just se asia joka mua hymyilytti tuolla hymyily-ketjussa.

Mikä näistä lainaamistani on se, jonka johdosta johtopäätökseni ja tulkintani koskien sun kommentointiasi case-Zaborskyyn on väärä? Käsittääkseni agendasi on tuomita Zabon toiminta ja sanomiset, kuten itse olet kirjoittanut. Silti olen tehny sun mielestä väärät tulkinnat ja johtopäätökset.
Vai ymmärsinkö jotain väärin? Mä ymmärrän tän niin, että sua "hiukan harmittaa" Zaborskyn tekemiset ja sanomiset. Iso asia tää ei sulle kuulemma oo, mutta neljään kertaan oot sitä kumminki kommentoinut :)

Eikä tämä tosiaan IFK.n pelisuorituksiin varmaankaan vaikuta, mutta suhun tuntuu vaikuttavan....lämmintä kevättä sulle sinne pohjoiseen.

Eipä siinä mittään, jos et pidä tätä erikoisena. Minä pidän, enkä ole ennen vastaavaan törmännyt. Oletko sinä? Olisin ihmeissäni ja pettynyt, jos joku kärppäpeluri moisia julkisuudessa puhuisi. No, jokainen vetää tavallaan.
Olen ihmettelyt sitä, että Zaporsky julkisuudesta asiasta puhuu. Samoin ihmettelisin, jos vaikkapa Huml, tai kuka tahansa kiekkoilija noin puhuisi. Ei tämä ole todellakaan iso asia, eikä tällä ole mitään tekemistä joukkuehengen tai HIFK:n pelisuoritusten kanssa. Kunhan ihmettelen, kun en ole aiemmin tällaiseen törmännyt. Rauhaa ja menestystä toivotan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ainoa asia mikä tässä ihmetyttää on se, ettei maalintekijää korjattu samantien.
Todennäköisesti jokainen täällä palstalla surffailija on törmännyt näihin korjattuihin pöytäkirjoihin kymmeniä kertoja.
Normaalisti ne vain menee kenttäkuulutuksen kautta tyyliin " Korjaus HIFK:n maaliin. Maalintekijä numero 67, Tomas Zaborsky. Syöttäjänä maaliin numero 46, Teemu Ramstedt "
Edes McTorso ei olisi taivastellut asiaa silloin.
Mitenkäs tämä on niin tolkuttoman vaikeaa? Lainaat viestiäni, jossa ihmettelen Zaborskyn kommentteja julkisuuteen. En siis todellakaan ole taivastelut maalintekijän korjaamista oikealle tekijälleen, vaikka viestistäsi sellaisen vaikutelman saa. Ihmeellistä touhua.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Huhhu! Siis kuinka ihmeessä maalin korjaaminen oikealle miehelle voi aiheuttaa näin paljon keskustelua? Pitää toivoa, että Zabo vie tänään maalikuninkuuden Raun nenän edestä.

Vetoan historiaan, koska historiasta voimme oppia. Uskallan myös ennustaa tulevaa, enkä usko tällaisten pelaajien purkausten lisääntyvän. Erikoinen ja poikkeuksellinen tapahtuma.

Erikoinen ja poikkeuksellinen tapahtuma tämä on vain siksi, että maalintekijä merkattiin väärin eikä sitä korjattu edes ottelun aikana tai sen jälkeen ja tämän maalin teki henkilö jolla on kaikki mahdollisuudet voittaa maalipörssi. Jokainen joka olisi sijalla kaksi maalipörssissä haluaisi varmasti sen maalin jonka on tehnyt niin itselleen ei kukaan halua hävitä tuota virheen takia maalikuninkuutta.

Tuskin tämmöisiä tilanteita on ollut ja tulee olemaan, Zabon käytöksessä ei ole yhtään mitään kummallista, tilanne tässä on erikoinen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vai ymmärsinkö jotain väärin? Mä ymmärrän tän niin, että sua "hiukan harmittaa" Zaborskyn tekemiset ja sanomiset. Iso asia tää ei sulle kuulemma oo, mutta neljään kertaan oot sitä kumminki kommentoinut :)

Eikä tämä tosiaan IFK.n pelisuorituksiin varmaankaan vaikuta, mutta suhun tuntuu vaikuttavan....lämmintä kevättä sulle sinne pohjoiseen.
Ymmärsit tosiaan väärin. Olen pyrkinyt käyttämään sanaa ihmetyttää ihan tarkoituksella ja se ei ole synonyymi sanalle harmittaa. Olen myös kirjoittanut, etten arvosta moista julkituloa, eikä sekään ole sama asia kuin harmitus. Ja toden totta Zaborskyn sanomiset eivät ole iso asia minulle. Enemmän minua on motivoinut kirjoittamaan eri nimimerkkien kommentit asiaan liittyen. Samoin olen halunnut oikaista sitkeää väärinkäsitystä, joka tuntuu olevan aika tiukassa. Kirjoitan siis vielä kerran: Se, että Zaborskyn julkitulo on minusta erikoinen, ei tarkoita sitä, etten haluaisi tilastojen olevan kohdillaan. Hyvä, että maali merkattiin oikealle tekijälleen.

Lämmintä kevättä toivon sinullekin ja toki voit rauhassa hymyillä Zaborsky -kommenteilleni niin paljon kuin haluat. On mukava tuotaa iloista mieltä. Totta kirjoitat, että hymyilyn aiheesi oli aivan tosi eli ei referoinnissasi asiavirheitä ollut. Luin kyseisen viestisi aluksi turhan nopeaan. Pahoittelut siitä. Kyseisen viestin lopun johtopäätöksestä olen kuitenkin edelleen kanssasi erimielinen.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Joukueessa on yleensä kahdenlaisia pelaajia, on pistemiehiä jotka vastaavat suurimmasta osasta joukkueen tehoista ja sit on työmiehiä/yleispelaajia jotka painaa duunia niska limassa. Zabo on meille hankittu tekemään tulosta niin eipä se kovin ihmeellistä ole et hän haluu kaikki tekemäsät maalit tilastoihin. Duunaripelaajille yleensä on aika sama et merkataanko tilastoihin maali vai syöttö kunhan pisteen saa.
Joku otti jo aikaisemmin esiin myös vedonlyönnin niin senkin kannalta on tärkeää et tilastot on oikein. (joo löin ennen kauden alkua Zabon puolesta vetoa et voittaa maalipörssin)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kirjoitan siis vielä kerran: Se, että Zaborskyn julkitulo on minusta erikoinen, ei tarkoita sitä, etten haluaisi tilastojen olevan kohdillaan. Hyvä, että maali merkattiin oikealle tekijälleen.

Kerro vielä kuitenkin mitä siis tiedät tilanteesta missä julkitulo on tapahtunut? Väitit aikaisemmin, että sillä ei ole merkitystä onko häneltä kysytty asiasta. Sillä nimenomaan on, jos asiasta on painostettu ja kysytty joka suunnasta, niin pakkohan siihen on lopulta jotain sanoa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Älkää välittäkö Roger Mooresta Sillä on välillä ihan helvetin outoja näkemyksiä ja välillä on pakko vängätä ties mistä ihan vaan vänkäämisen ilosta. Heh...oli ihan pakko, kun alkoi tökkimään McTorson puolesta jo. Herra Bondin kantsii putsata hammaskolonsa.

Kyllähän McTorsolla on pointtinsa asiassa ja oikealla palstalla sen esittääkin. Missäs muualla kuin HIFK:n pelaajaa koskevassa osiossa?Itse en tuosta klipistä selvää saa, joten en ota sikäli kantaa. Siihen otan, että minäkään en muista vastaavaa avautumista lehden palstalla. Homma hoidetaan heti ja aivan muualla. Outoa on kyllä , että menee peräti 5 päivää, jonka jälkeen muutetaan maalintekijäksi Zapo, joka on mediassa arvostellut koko systeemiä. Kuinkahan monta maalia on jäänyt muuttamatta monessa muussa matsissa, vaikka aihettakin olisi ollut. Hiukkasen jää epämiellyttävä maku tietyn tahon suosimisesta, ei voi mitään.

Mitä tulee tuohon monen ifk-kannattajan maalaisten pilkkaamiseen, niin kantsii kyllä katsoa omaa historiaa ja ivata sitten arvon Helsingin maalaiskunta. Turku on ollut se aito pääkaupunki ja on sitä mun silmissä edelleen, enkä nyt halua loukata, mutta fakta on faktaa. Kaikessa.

Toivottavasti tänään tulee rehellinen ero maalipörssin voittajan suhteen. Se olisi kunnioitus ja urheilullinen teko sekä Zaboa että Rau´ta kohtaan. Ei mulla muuta.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Tätä depattia on kiva seurata. Jatka samaa rataa Mr.Torso

PS. Huomaan kyllä, että pää puuttuu. ;o)
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerro vielä kuitenkin mitä siis tiedät tilanteesta missä julkitulo on tapahtunut? Väitit aikaisemmin, että sillä ei ole merkitystä onko häneltä kysytty asiasta. Sillä nimenomaan on, jos asiasta on painostettu ja kysytty joka suunnasta, niin pakkohan siihen on lopulta jotain sanoa.
Sitä en tiedä, onko painostettu joka suunnasta. Asiallinen kommentti, jolla painostuksesta pääsisi, voisi olla tyyliin: " Ei ole minun tehtäväni oikoa tilastoja. Pääasia, että voitettiin elintärkeä kamppailu." Niin kuin aiemmin kirjoitin, Ilta-Sanomien sivuilta luin Zaborskyn kommentit. Ne olivat siellä suorina lainauksina, joten todesta otan ne. Ässät-pelin jälkimainingeissa oli Zaborsky kommenttinsa sanonut. Pikkaisen ihmettelen tätä myrskyä vesilasissa, vaikkakin pystyn ymmärtämään ja hyväksymään HIFK:n kannattajien kovan halun seisoa Zaborskyn sanojen takana.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitä tulee tuohon monen ifk-kannattajan maalaisten pilkkaamiseen, niin kantsii kyllä katsoa omaa historiaa ja ivata sitten arvon Helsingin maalaiskunta. Turku on ollut se aito pääkaupunki ja on sitä mun silmissä edelleen, enkä nyt halua loukata, mutta fakta on faktaa. Kaikessa.
Nyt tuli kyllä vuoden kommentti. Muista lisätä hiiliä kamiinaan, ettei tule kylmä. Oisko muita terveisiä 1800-luvun alusta? Miten voikaan 2000-luvulla elävällä ihmisellä olla mielipide siitä, mikä on hänen mielestään Suomen aito pääkaupunki (oli muuten pääkaupunki ihan vain pari vuotta)?

Kyllä tuokin kappale toi esiin aikamoista inhoa Stadia ja stadilaisia kohtaan, kun taas paikallisena tulee maalaisia dissattua puhtaalla vitsillä, ei mulla mitään teitä vastaan ole.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Faktoista puheenollen, itsenäisessä Suomessa on ollut vain yksi pääkaupunki: Helsinki. Se siitä Turun "aitoudesta".
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Faktoista puheenollen, itsenäisessä Suomessa on ollut vain yksi pääkaupunki: Helsinki. Se siitä Turun "aitoudesta".

"Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnan pääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin."
Tässä faktaa sulle. Suomen historiallisesti vanhimpana kaupunkina Turku pesee Helsingin 100-0

Kaikkihan me Helsingin maalaiskuntaa pilkataan. Tosin sitä kutsutaan nykyään Vantaaksi.

Aina kun tarve vaatii vedätte kyllä sen Vantaankin mukaan pääkaupunkiseutuna, mutta tokihan silloin on kyse vaan siitä, missä siitä on hyötyä.Meille "böndeillehän"alatte olla yhtä ja samaa.Ainakin monille.

Kyllä tuokin kappale toi esiin aikamoista inhoa Stadia ja stadilaisia kohtaan, kun taas paikallisena tulee maalaisia dissattua puhtaalla vitsillä, ei mulla mitään teitä vastaan ole.

En inhoa Hesaa/stadia, vai onko toinen se oikea ydin ja toinen pks,vaan niitä kirjoittajia, jotka täällä ovat niin helvetin ylimielisiä.Niin...ainahan jutut käännetään joko vitsiksi tai sarkasmiksi, jota tyhmät ei tajua. Helppoo.

Mut ollaan Zabon jutussa, joten olkoon tässä.Jotta tullee pellaajastakin jotain, niin onhan tuo HIFK:n tärkein pelaaja. Voi sitten miettiä, mikäli tuo ketju pimennetään, että miten käy. Siinä tulee esiin reservin laajuus ja laatu. Se on sitten kans toisen ketjun asia.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnan pääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin."
Tässä faktaa sulle. Suomen historiallisesti vanhimpana kaupunkina Turku pesee Helsingin 100-0

Marseille on vanhempi kaupunki kuin Pariisi, Napoli pesee Rooman, joten ikä yksinään ei ratkaise mitään. Helsinki on kuitenkin Suomen neljänneksi vanhin kaupunki, jos ei lasketa edes takaisin häilyviä rajatapauksia, joten mistään Suomen mittapuulla uudesta tulokkaasta ei ole kyse. Mitä sitten tulee Suomen autonomiseen asemaan, olisit lukenut vähän tarkemmin wikipediaa (lihavoin olennaisia):

Suomalaisen historiantutkimuksen nykyisten tulkintojen ja venäläistulkintojen mukaan Suomi ei ollut valtio-opillisesti erillinen valtio, vaan provinssi, kuvernementti, fiskaali- tai osavaltio (tai 1600-luvun termein ns. ”finanssivaltio” eli lähinnä talouteen liittyvä keskushallintokoneisto). Porvoossa vuonna 1809 ei valtiosta eikä autonomiastakaan ollut tehty mitään valtio-oikeudellisesti pätevää kaksipuolista valtiosopimusta Suomen ja Venäjän välillä, vaan Suomen suuriruhtinaskunnan asema ja sitä koskevat päätökset olivat täysin Venäjän keisarin hallinnassa. Näin muodoin kukin Venäjää hallinnut keisari päätti itsenäisesti suomalaisten aseman säilyttämisestä tai muuttamisesta.

Ts. autonomian ajan kolme ensimmäistä vuotta tuskin nekään ovat ratkaisevia tätä ensiarvoisen tärkeätä kysymystä selvitettäessä. Lopputulemana voitaneen todeta Turun olleen merkittävä kaupunki Ruotsin valtakunnan itäosissa (seitsemän vuoden ajan siellä asui jopa kuninkaan veli) ja hetken aikaa Suomen kenraalikuvernöörin asuinkaupunki, mutta toisaalta Suomen pääkaupungin olleen aina Helsinki.

Toki suon sen, että saat ihan rauhassa pitää Turusta enemmän. Makuja on monia, ja siksi kaikki ruoka tulee syödyksi ja kaikki naiset naiduiksi.

Meille "böndeillehän"alatte olla yhtä ja samaa.Ainakin monille.

Ihan normaalia. Samalla tavalle kaikki te lappilaiset olette sitä samaa meille. Ja toisaalta stadilaisena en tee ainoastaan eroa stadilaisen ja vantaalaisen, vaan myös vaikkapa kalliolaisen ja malmilaisen välillä. Jostain eiralaisista herrantertuista nyt puhumattakaan.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Mut ollaan Zabon jutussa, joten olkoon tässä.Jotta tullee pellaajastakin jotain, niin onhan tuo HIFK:n tärkein pelaaja. Voi sitten miettiä, mikäli tuo ketju pimennetään, että miten käy. Siinä tulee esiin reservin laajuus ja laatu. Se on sitten kans toisen ketjun asia.
Ville Husso on kylläkin IFK:n tärkein pelaaja, ei Zabo. Myös tälläiset vihjailut jostain yhden ketjun joukkueesta ovat aika väsyneitä mutta toki ymmärrettäviä sieltä suunnalta, kun hävisitte runkkarin voittotaistelun paremmallenne. Faktaa on kuitenkin se, että IFK on tehnyt runkosarjassa eniten maaleja (183) viime vuoden tapaan ja näistä ykköskenttä on tehnyt vain 45 eli 24,5%. Se siitä yhden ketjun joukkueesta...
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
"Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnan pääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin".

Pääkaupungin siirtäminen Helsinkiin on ollut oleellinen tekijä sen kanssa, että Suomeen on syntynyt tietoisesti suomalainen korkeakulttuuri. Eivät Akseli Gallen-Kallela, Robert Kajanus, Oskar Merikanto ja Jean Sibelius kokoontuneet symbosiumiin Turussa. Kun Helsinki perustettiin, pakotettiin Rauman porvarit muuttamaan uuteen kaupunkiin ja nostamaan se pääkaupungin tasoiseksi. Raumalaiset viihtyivät jonkin aikaa ja palasivat lopulta kotiinsa. Tämä osa Suomen ja Helsingin historiaa on hyvä pitää mielessä siinä vaiheessa, kun välierät alkavat ja Lukko jälleen pudottaa helsinkiläisen runkosarjavoittajan pois jatkosta. Záborský kun ei ole Azevedo, eikä Husso ole Vehanen.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Nyt menee jo aika jännäksi tää keskustelu. En näe mitään ongelmaa miksi tuota maalia ei voitu oikealle miehelle korjata jos kerran asia niin oli? Kyllä mä kävisin myös sanomassa, että "hei se oli mun maali muuten ja ois ihan kiva saada se omiin nimiin kun tässä maalipörssin voitostakin taistellaan". Ja tuohon stadilaisten "vittuiluun" maalaisille niin ottaako joku sen nyt oikeasti tosissaan :D. No mutta tänään se kuitenkin ratkeaa, kumpi vie maalipörssin landelainen Rau vai Stadilainen herrasmies Zaborsky. Ja vielä loppuun Helsinki on paska kaupunki. Suuttukaa nyt edes vähän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Suomen historiallisesti vanhimpana kaupunkina Turku pesee Helsingin 100-0
Ehdottomasti kannattaa myös luottaa vanhaan tuttuun faaraoiden yksinvaltiuteen parhaana yhteiskuntajärjestelmänä, koska se oli kova sana Egyptissä jo tuhansia vuosia sitten. Faaraoiden aikoina Suomessa korkeintaan juostiin sutta pakoon, ja koko hokki-peli tuli vasta paljon myöhemmin kuvioihin.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
"Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnan pääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin."
Tässä faktaa sulle. Suomen historiallisesti vanhimpana kaupunkina Turku pesee Helsingin 100-0



Aina kun tarve vaatii vedätte kyllä sen Vantaankin mukaan pääkaupunkiseutuna, mutta tokihan silloin on kyse vaan siitä, missä siitä on hyötyä.Meille "böndeillehän"alatte olla yhtä ja samaa.Ainakin monille.



En inhoa Hesaa/stadia, vai onko toinen se oikea ydin ja toinen pks,vaan niitä kirjoittajia, jotka täällä ovat niin helvetin ylimielisiä.Niin...ainahan jutut käännetään joko vitsiksi tai sarkasmiksi, jota tyhmät ei tajua. Helppoo.

Mut ollaan Zabon jutussa, joten olkoon tässä.Jotta tullee pellaajastakin jotain, niin onhan tuo HIFK:n tärkein pelaaja. Voi sitten miettiä, mikäli tuo ketju pimennetään, että miten käy. Siinä tulee esiin reservin laajuus ja laatu. Se on sitten kans toisen ketjun asia.

Olen lihavoinut viestistäsi kaiken sen, mikä liittyy Zaborskyyn. Kaikki muu osa viestistäsi on trollausta, johon muistelen aikaisemminkin samalla Noitarumpu-nimimerkillä kirjoittaneen henkilön syyllistyneen Jatkoajassa. Esitän moderaattoreille, että viestin kirjoittaja määrätään määräaikaisesti tai pysyvästi palstaa koskevaan lähestymiskieltoon. Eli: mieti ensin edes hetki sitä, mitä paskaa palstalle syydät. Poistu omiin lokeroihisi!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK
Huikeaa settiä, ei voi kun todeta että IFK:n kiinnostavuus näyttää olevan huipussaan kun maalimerkinnän korjaamisesta tarkistetusti oikealle miehelle saadaan tällainen draama. Hienoa!

Sitä en tiedä, onko painostettu joka suunnasta. Asiallinen kommentti, jolla painostuksesta pääsisi, voisi olla tyyliin: " Ei ole minun tehtäväni oikoa tilastoja. Pääasia, että voitettiin elintärkeä kamppailu."

Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että haastateltujen pelaajien pitäisi aina antaa pelkästään opeteltuja ja ennalta arvattavia, korrekteja lausuntoja? Vaikka lähestulkoon kaikki omilla aivoillaan ajattelevat kuulijat tietäisivät, että vastaus on vain kysymyksen väistelyä ja hurskastelua? Kyllä maalintekijän arvo joukkueelleen punnitaan maaleissa, ja on aivan luonnollista että tilastoidut maalimäärät heitä kiinnostavat. Moni tietysti puhuu paskaa ja jargonia haastatteluissa, onneksi kaikki eivät. Eihän haastatteluiden tekemisessä mitään järkeä olisikaan, jos oikea vastaus olisi luettavissa jostakin "asiallisten" vastausten oppaasta. Omasta mielestäni Zabon vastaus oli erittäin asiallinen ja rehellinen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että haastateltujen pelaajien pitäisi aina antaa pelkästään opeteltuja ja ennalta arvattavia, korrekteja lausuntoja? Vaikka lähestulkoon kaikki omilla aivoillaan ajattelevat kuulijat tietäisivät, että vastaus on vain kysymyksen väistelyä ja hurskastelua?
En todellakaan. Kyllä kiekkojargoni on usein kovin tylsää ja merkityksetöntä. Sille on kuitenkin aikansa ja paikkansa. Mielestäni tässä tilanteessa olisi nimenomaan ollut kiekkojargonin paikka, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.
Omasta mielestäni Zabon vastaus oli erittäin asiallinen ja rehellinen.
Kunnioitan perusteltua näkemystäsi, vaikken olekaan samaa mieltä. Minä en pidä oman hännän nostamisesta tavalla, jolla Zaborsky sen teki. Siis oikeasti, kaveri sanoo valtakunnan mediassa haluavansa, että ketjukaverin maali pitäisi laittaa hänen nimiinsä ja samaan hengenvetoon ottaa esille maalipörssin voittokamppailun Raun kanssa. Takahuoneessa tämmöiset.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Alkaa mennä eeppiseksi.

Nyt on eeppistä. Etäkannattaja joutuu nettiradiosta kuuntelemaan, niin ehtii näitäkin selailla samalla. Lukea ei kyllä enää kaikkea jaksa. Tässäkö olisi alkuvuoden ehdokas vuoden ketjuksi tai väännöksi?

Varsinkin, jos se kuninkuus sieltä vielä tulisi.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
KwutsNI millä laskuopilla saat Helsingistä Suomen neljänneksi vanhimman kaupungin? Suomen keskiaikaiset kaupungit ovat Turku, Viipuri, Rauma, Porvoo, Ulvila ja Naantali.

Turkua ei edes perustettu, vaan se syntyi itsestään jo ennen Ruotsin syntymistä / Varsinais-Suomen alueen joutumista Ruotsin yhteyteen. Ja Viipurikin oli kaupunkimainen kauppapaikka ennen varsinaista perustamistaan.

Toisekseen miten tämä liittyy edes ketjun aiheeseen?

Zaborsky on hieno pelaaja. Harmittaa, ettei hän pelaa meillä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Zaborsky on hieno pelaaja. Harmittaa, ettei hän pelaa meillä.

Juttelin juuri Helsingissä asuvan slovakkikaverini kanssa. Hän ei taida tulla ikinä antamaan sitä anteeksi, kun Zabo jossain haastattelussa kertoi inhoavansa Slovan Bratislavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös