Ymmärrän näkökulmasi ja halusi puolustaa suosikkijoukkueesi tähtipelaajaa. Sinä et kuitenkaan millään tunnu ymmärtävän, mitä minä ajan takaa, vaikka olen parhaan kykyni mukaan pyrkinyt tuomaan ajatukseni esille. Toivon hartaasti, että otat nyt kiihkoilulasisi pois silmiltäsi ja luet ajatuksella tekstini:
- Minustakin on hyvä, että maalimäärät saadaan kohdilleen. En vain ymmärrä sitä, että Zaborsky kehtaa julkisuudessa vaatia itselleen ketjukaverilleen merkittyä maalia. Tuollaisista asioista pitäisi pystyä olemaan hiljaa ja antaa seuran hoitaa homma.
Vetoan historiaan, koska historiasta voimme oppia. Uskallan myös ennustaa tulevaa, enkä usko tällaisten pelaajien purkausten lisääntyvän. Erikoinen ja poikkeuksellinen tapahtuma.
1) suosikkijoukkueeni on PELICANS!
2) Mistä sinä tiedät, että onko Zabo ottanut asian esille, vai onko toimittaja kysynyt asiasta?
3) Vaikka Zabo olisi itse ottanut esille, niin hyvin korrekteja sanomuodot ovat. Mutta ymmärtäisit sinäkin, että nämä pelaavat omasta tulotasostaan myös! Tämä on ammattilaislaji. Pistepörssin voitolla on merkitystä, ja jos sen menettää virheen vuoksi, niin hyvähän se vaan on, että se korjataan.
Parempi, että toimittajille jutellaan oikeasti niistä asioista, jotka mietityttävät, kuin sitä peruslätkäjargon paskaa, että kevät on kiekkoilijan kulta-aikaa, sama kuka tekee maalit kunhan joukkue voittaa, laitetaan jalkoja liikkeelle niin kavero putoaa kyydistä jne. Nuo peruslausunnot ei kiinnosta ketään, eikä anna mitään lisäarvoa. Paljon parempi, että pelaaja oikeasti kertoo tuntemuksia ja ajatuksia. Niitä on paljon kiinnostavampi lukea.
Snagari: Nyt taas vedät omia oletuksiasi! Sinä ikään kuin väität, että Zabo on pettynyt vaikka joukkue voitti. Zabo sanoi, että on pettynyt siihen, jos hänen tekemä maali ei rekisteröidy hänelle. Ja jos kiekko osui häntä jalkaan (kuten on kerrottu useista lähteistä), niin hän varmaan tunsi tämän. Silloin voi olla aivan varma, että hän osui viimeksi kiekkoon, jos tuntee osuman.