Tom Walsh HIFK:hon

• 111 904
  • 339

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aloin jo hiukan epäillä, että muistini pätkii, mutta TimesHeraldin sivuilta löytyi se juttu, jossa asiasta mainittiin ja alla lainaus:

Cook's contract has a base salary of 55,000 Euros, which translates to $76,500 American, tax free. There also are bonuses written into the deal, as well as housing and a vehicle.

Okei. Itse luin jostain muualta, webbilehdestä kuitenkin, tuon 50 donaa dollareina + auton ja asunnon. En nyt tietenkään tähän hätää löytänyt tuota. Enivei, Walshin diili on hiukan parempi.

Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti joku tietää Tom Walshista enemmän, kuin minä ? Paperilla mies ei oikeastaan edes vaikuta vahvistukselta. Yksi "ihan ok" kausi AHL:ssä ja siinähän se sitten onkin. Yhden "ihan ok" AHL-kauden jälkeen, en itse odota SM-liigassa mieheltä oikeastaan yhtään mitään. Kolmos parin kamaa, aika pettymys oli tulla lomilta ja lukea meidän uusin hankinta. Faheytä yms. täällä tarjoiltiin ja kun sitten muuta ei saatu, niin roudattiin tänne Cookkia huonompi pelimies. Nyt ei voi toivoa kun olevansa väärässä, tai että se "huippupakki" on vielä tulossa.

nikozwan

Jäsen
Toivottavasti joku tietää Tom Walshista enemmän, kuin minä ? Paperilla mies ei oikeastaan edes vaikuta vahvistukselta. Yksi "ihan ok" kausi AHL:ssä ja siinähän se sitten onkin. Yhden "ihan ok" AHL-kauden jälkeen, en itse odota SM-liigassa mieheltä oikeastaan yhtään mitään. Kolmos parin kamaa, aika pettymys oli tulla lomilta ja lukea meidän uusin hankinta. Faheytä yms. täällä tarjoiltiin ja kun sitten muuta ei saatu, niin roudattiin tänne Cookkia huonompi pelimies. Nyt ei voi toivoa kun olevansa väärässä, tai että se "huippupakki" on vielä tulossa.

Toisaalta Fahey teki vain yhden pisteen enemmän viimekauden AHL:n runkkarissa kuin Walsh. Ja Fahey pelasi huomattavasti paremmassa joukkueessa. Fahey on käsittääkseni myöskin jäähyherkempi. Mutta en siis todellakaan sano että Walsh olisi häntä parempi, turha kommentoida kun en ole kumpaakaan nähnyt ikinä tositoimissa. Mutta kyllä Walshilla saattaa olla potentiaalia. Jos pystyy antaamaan YV:llä Murphymäisiä namupasseja esim. Kuhdalle. Toissa kauden Poffeissa Walshilla myös hockeydb:n mukaan kuudessa pelissä 2+2 eli saattaisi olla toivoa että mies ei jäädy kovemmissakaan peleissä. HIFK:lla tosin ei ole pelkoa näihin peleihin pääsystä :)

Katsellaan nyt rauhassa mitä äijää osaa. Toivottavasti tulisi mukaan jo Nordic Trophy-matseihin.

Faheyn statsit:
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=49466

Walshin statsit:
http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid[]=64553

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ovatko noi HIFKin sivut olleet aina noin surkeat? Missä se linkki tuohon LG-tv:hen on, miksei sitä ole itse uutisessa?

Vai oonk mä vaan sokea?

Jäsen
HIFK:lla tosin ei ole pelkoa näihin peleihin pääsystä :)
Eikös ensi kaudella kaikki pelaa keväälläkin, joten jos ei muuta niin playoutteja pääsee IFK:kin pelaamaan. Kaikki pelaa-liiga tositoimissa :)

Sikäli parempi hankkia nuoria potentiaalisia kuin vanhoja kehäraakkeja, jotka lopettamisen sijaan tulivatkin vielä kerran, kun pääsivät legendaariseen punapaitaan.

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Ovatko noi HIFKin sivut olleet aina noin surkeat? Missä se linkki tuohon LG-tv:hen on, miksei sitä ole itse uutisessa?

Vai oonk mä vaan sokea?
Eipä ole aina ollut noin suolesta, kuin mitä nyt on. LG-tv:tä ei tunnu löytyvän mistään, koska kausikorttimyynti pamahtaa ruutuun välittömästi ja tämän seurauksena ei pääse etusivulle ollenkaan, ainakaan minun älylläni. Ainut tapa katsella Walshin video on mennä uutisiin, näin ainakin itse löysin kyseisen pätkän.

Edit. Eipä pääse videoon uutisista, helvetin toimivat nämä meidän sivut.

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Etusivulle pääsee painamalla HIFK-logoa vasemmassa yläkulmassa, mutta jos koittaa mennä www.hifk.fi -sivulle heittää sivusto sinut samantien kausikorttimyyntiin. Melko ärsyttävää pakkopullaa kyllä :P

Reds

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Liverpool FC
Eipä ole aina ollut noin suolesta, kuin mitä nyt on. LG-tv:tä ei tunnu löytyvän mistään, koska kausikorttimyynti pamahtaa ruutuun välittömästi ja tämän seurauksena ei pääse etusivulle ollenkaan, ainakaan minun älylläni.

Klikkaa sivun ylälaidassa olevaa HIFK:n logoa niin pääset etusivulle ja katsomaan LG-tv:tä.

Bedrock

Jäsen
Eipä ole aina ollut noin suolesta, kuin mitä nyt on. LG-tv:tä ei tunnu löytyvän mistään, koska kausikorttimyynti pamahtaa ruutuun välittömästi ja tämän seurauksena ei pääse etusivulle ollenkaan, ainakaan minun älylläni. Ainut tapa katsella Walshin video on mennä uutisiin, näin ainakin itse löysin kyseisen pätkän.

Edit. Eipä pääse videoon uutisista, helvetin toimivat nämä meidän sivut.
En tiedä mitä kautta normaalisti sivuille kirjaudutte, mutta kyllä tuo LG-tv löytyy ihan etusivulta (linkki) ja siinä on videot oikeassa reunassa, uusin ylimmäisenä. Ei tää nyt niin kovin vaikeaa pitäisi olla.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En tiedä mitä kautta normaalisti sivuille kirjaudutte, mutta kyllä tuo LG-tv löytyy ihan etusivulta (linkki) ja siinä on videot oikeassa reunassa, uusin ylimmäisenä. Ei tää nyt niin kovin vaikeaa pitäisi olla.

No on toi ensikertalaiselle vähän hämävää, sillä suoraa uutislinkkiä esim. täällä klikattua ei sivuilta pääse mitenkään tuohon LG-tv:hen - ellei tajua klikata epäloogisesti tuota HIFK-tekstiä, joka vie etusivulle, joka siis onkin eri sivu kuin etusivulta näyttävä uutissivu. Mä en oikeasti päässyt tuohon mitenkään ennenkuin luin täältä ohjeet.

Tämän siitä saa kun käytettävyydestä mitään tajuamattomat tumpelot tekevät kotisivuja. Ihan sama vika on tosin monella muullakin jengillä, mutta on jokseenkin uskomatonta, ettei esim. alasivujen hierarkia ole selvästi näkyvillä saitilla, joka on tehty 2000-luvulla.

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan sama vika on tosin monella muullakin jengillä, mutta on jokseenkin uskomatonta, ettei esim. alasivujen hierarkia ole selvästi näkyvillä saitilla, joka on tehty 2000-luvulla.

No minun mielestäni vasta 2-3 viime vuoden aikana nuo flash tms. oksennukset ovat lisääntyneet. Persiistä kuitenkin käytettävyydeltää nuo HIFK:n sivut. Kokoonpanojenkin kanssa on pitänyt kikkailla.

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Etusivulle pääsee painamalla HIFK-logoa vasemmassa yläkulmassa, mutta jos koittaa mennä www.hifk.fi -sivulle heittää sivusto sinut samantien kausikorttimyyntiin. Melko ärsyttävää pakkopullaa kyllä :P
Kyllä. Töiden ja väsymyksen piikkiin meni, että äly ei riittänyt toimimaan näin. Nyt kuitenkin homma hoituu, todettakoon siltikin meidän sivut on paskat.

scholl

Jäsen
Itsellänikin meni viisi minuuttia löytää LG tv. On se jotenkin kummaa, ettei yläpalkista löydy se tv mistään. Ei kai sivuilla vierailevan voi olettaa muistavan ulkoa, missä mikin sijaitsee. Kuulostaa sm-liigan vanhojen mediasivujen touhulta, joiden löytäminen oli sherlock-duunia.

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Videolinkin katsottuani syntyi seuraava 'ensivaikutelma' Walshista: realistisella ajattelumaailmalla varustettu, rauhallinen ja fiksu joukkuepelaaja. Hyvä niin, loppuviikosta ollaan jo viisaampia.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Videolinkin katsottuani syntyi seuraava 'ensivaikutelma' Walshista: realistisella ajattelumaailmalla varustettu, rauhallinen ja fiksu joukkuepelaaja. Hyvä niin, loppuviikosta ollaan jo viisaampia.

Ihan samaa mieltä, mutta kun yhdistin tämän mielikuvan ihmisestä ja sitten luin, että itse Herra ajatteli saavansa suoraan pahvin NHL:lään, niin täytyy myöntää, että vähän aikaa jäin miettimään.
Sitä nyt lähinnä haen, että kun noinkin realistinen kaveri juttelee tälläisiä, niin ei kai se NHL-kortti voi olla ihan tuulesta temmattu? Varmaan kaksisuuntainen pahvi, mutta silti. Toivottavasti on tasokas heppu ja _vahvistus_ joukkueelle.

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Toivotaan että mies on oikeasti niin hyvä kuin väittää olevansa.. siis tämä "NHL on suora tavoite". Että ei vaan tulisi tänne hiukan takki auki ja sitten se ei olekkaan niin helppoa. Noh.. katsotaan ja toivotaan että mies on hyvä.

Kalonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philo Beddoe, H.I.F.K
Osaako kukaan kertoa miksi Walsh ei eilen pelannut? Paikallahan mies kuitenkin oli.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
En oikein ollut otettu Walshin ensiesiintymisestä. Etenkin olin pettynyt aivan kummallisesta pehmeydestä omassa päässä. Syötöt osuivat kohdalleen, lämäriä ei tullut nähtyä. Olemuksesta tuli mieleen jotakin Peter Whiten ja Tommi Kovasen väliltä.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oikein ollut otettu Walshin ensiesiintymisestä. Etenkin olin pettynyt aivan kummallisesta pehmeydestä omassa päässä. Syötöt osuivat kohdalleen, lämäriä ei tullut nähtyä. Olemuksesta tuli mieleen jotakin Peter Whiten ja Tommi Kovasen väliltä.

Vähän epäilen, että mies halusi ottaa vain varman päälle tämän ekan ottelun ja tutkailla meidän joukkueen systeemiä ja pelitapaa. Jatkossa nähdään toivottavasti parempia otteita. Ei välttämättä pysty olemaan meidän liideripakki, mutta sellanen perusvarma suorittaja omassa päässä, eli Cook2. Kyllä tuonne pitäisi ehdottomasti saada se rightin pakki, muuten tulee hankaluuksia taas kerran.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund

Ei varmasti pelaa vielä läheskään parhaita pelejään. Cook alkoi pelaamaan vasta keväällä. Toivottavasti tomppa pääsee tahtiin nopeammin. Harmittaa kun en kiireiden takia ole päässyt katsomaan yhtäkään peliä, mutta eiköhän asia nyt korjaannu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy