Tom Nybondas HIFK:n urheilutoimenjohtajan tehtävässä

  • 1 467 774
  • 5 037

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vittu, tällä hetkellä Kivikin olis parempi vaihtoehto.

No melkeinpä sanoisin näin. HIFK on yksijalkainen kompuroija, joka päätti sahata sen ainoankin jalkansa irti ensi kaudeksi. Siis vittu, Pekka Rautakallio. Oikeesti. Eikö Samppa Linna ollut vapaana? Tai Jörn Donner?
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Eikö Samppa Linna ollut vapaana? Tai Jörn Donner?

:D :D
Itseasiassa mua ei kiinnosta menestys tippaakaan vaan viihtyminen matseissa ja että vois olla ylpeä omasta sika-IFK:sta. Ainoat valonpilkahdukset ensi kaudesta ovat Virtasen ja Karalahden (huhutut) sopimukset. Jos molemmat tulee niin kiitos edes siitä, Glen "Nybondas" Sather.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Sanouduin tänään irti IFK:n kausikorttilaisuudesta. Saatereklamaatioon kirjoitin syyksi ylimielisen tiedotuspolitiikan muunmuassa tulevan kauden valmennuksen suhteen. Toisaalta mainitsin, että jos IFK:lla ei vielä ole ensi kaudeksi valmentajan nimeä paperissa, on murheet organisaatiossa paljon tiedotuspolitiikkaa suuremmat.

Viesti oli asialliseen sävyyn laadittu, katsotaan vaivatuvatko vastaamaan. Epäilen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Uskoin loppuun asti, että HIFK saa koukutettua Ramin jatkamaan. Ei onnistu.

Ei kai tämä vain ole varma tieto? Rocky-huhu ei saa olla kuin pahaa unta. Oikeasti, keitä uusia pelaajia Rockyn avulla saadaan houkutelluksi? Janne Laakkonen, Jonni Vauhkonen, Teppo Kivelä? Eikö Garden-aikaa varten olisi syytä alkaa harjoitella ammattimaista toimintaa ihan tosissaan? Kohta on ihan oikeasti ikävä Penaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ainoat valonpilkahdukset ensi kaudesta ovat Virtasen ja Karalahden (huhutut) sopimukset.

Eikös tämä Karalahden huhu ammuttu jo alas? Kaveri jatkaa KHL:ssä myös ensi kauden.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei kai tämä vain ole varma tieto?

Salo70n mielestä se on varma tieto. Mun mielestäni ei ole. Olen koko ajan liputtanut sen puolesta, että kyllä ne nyt jotain siellä officella tajuavat. Mutta vielä viime viikolla ainakaan ei ollut kenenkään nimiä papereissa. Ei myöskään Rockyn. Tämä on pomminvarma tieto. Kai vanha kunnon alkoholistifaija sitten loppujen lopuksi pettää, mutta kyllä mä luulen, että pärjätään valmentajan suhteen kevät ilman väijyvuoroja. Lippu korkealla siihen asti, kun se ammutaan alas!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK ei voi kauden päätyttä olla julkaisematta ensi kauden valmennustiimiä, joten siihen saakka on aikaa. Viimeistään IFK-risteilyllä toukokuun alussa lienee virallisesti tiedossa. Joten 2kk nyt maksimissaan Nybarilla armonaikaa.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
IFK ei voi kauden päätyttä olla julkaisematta ensi kauden valmennustiimiä, joten siihen saakka on aikaa. Viimeistään IFK-risteilyllä toukokuun alussa lienee virallisesti tiedossa. Joten 2kk nyt maksimissaan Nybarilla armonaikaa.

Sääli ettei kausikorttilaisille anneta samaa aikaa, vaan päätös playoff-kortista (hyvitykset ensi kauden runkosarjaan) on tehtävä sunnuntaihin mennessä. IFK on ainoa seura jonka ensi kauden valmentajaa ei ole julkaistu tai vuodettu julki.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mulla on vähän sellanen fiilis, että Tom of Nybondas odottaa ylimielisenä, että kaikki valmentajat soittavat vuorotellen ja anelevat polvillaan valmentajanpestiä. Vituttaa jo etukäteen, kun tietää ne samat laulut. Meille tulee Ville Korhonen, Jonne Virtanen ja maalille Raannan tilalle hommataan Tommi Satosaari. Taas on kaikilla kivaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
IFK ei voi kauden päätyttä olla julkaisematta ensi kauden valmennustiimiä, joten siihen saakka on aikaa.

Mun käsittääkseni hommaa saletoidaan suurinpiirtein nyt ja eihän se tule pysymään salaisuutena risteilyyn asti. Tämä tapahtuu valmentajan henkilöllisyydestä riippumatta. Ainakin eräs HIFK-legenda antoi tänään tavatessamme ymmärtää, että Rocky ei ole ensi kauden HIFK-valmentaja. Tämähän ei kuitenkaan sulje pois Karri Kiveä, Timo Harjakaista eikä Alpo Suhosta.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annan edelleen saman idean kuin aiemmin syksyllä - soittakaa Mike Keenanille ja sanokaa, että täällä tarvitaan asennetta kaukalossa ja sen ulkopuolella ja että täällä on sulle 500 tuhatta dollaria odottamassa. En tiedä, tulisiko tuolla summalla, mutta meininki ainakin varmaan ammattimaistuisi.

Rindellin nimi on täällä ollut esillä - miettikääpä nyt; Rindellin ja Valtosen yhteinen maajoukkueprojekti vs. HIFK:n ja Jokereiden välillä tällä kaudella tapahtuneet asiat. Tilanteet muuttuvat, mutta pelisilmä pitää olla kohdallaan.

Toivotaan, että sillä Pohjois-Amerikan skouttausreissulla oltiinkin kartoittamassa lähtökohtaisesti valmentajia eikä pelaajia. Niin, kun niitä pelaajia ei sitten tullutkaan...
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tänään vahvistamattomista lähteistä vahva signaali että Rocky ei sittenkään ole ensi kauden koutsi. On kuulemma lupa odottaa jotain parempaa. Lindy Ruff kelpaisi.

Karri Kivi? Ei vaikuta tällä hetkellä laisinkaan niin huonolta vaihtoehdolta kuin vielä kuukausi sitten.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, kelpaisi kyllä. Mitä sanoisitte, jos HIFK:ta valmentaisikin ensi kaudella Teppo Numminen ja Ville Peltonen?

Ei kiitos, jo riittää keltanokkakoutsit tälle erää. Villen koutsiuralle varaukseton tuki mutta aloittakoon nyt ensin vaikka kakkosena tai miksei vaikka A-junnuissa.

Edareiden pääjehun pitää olla äijä, ukko, ein harter kerl(scholll sanoisi ehkä näin). Mutta ennenkaikkea sen pitää olla saatanan hyvä valmentaja.

Toitotan samaa mitä olen toitottanut lokakuun alusta kun Sopan taidot oli nähty: nyt pitää hankkia uskottavuus takaisin(again) kuten tehtiin kun palkattiin KJ. Eli a-luokan sälli, ei sen enempää eikä vähempää.

Villestä sitten vuoden-kahden päästä pitkäaikainen Brändi-Keisari :)
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Tuli tänään vahvistamattomista lähteistä vahva signaali että Rocky ei sittenkään ole ensi kauden koutsi. On kuulemma lupa odottaa jotain parempaa. Lindy Ruff kelpaisi.

Aiemmin tänään Rockyn saapuminen oli _varma tieto_ ja nyt onkin yhtäkkiä lupa odottaa parempaa. Eikö kukaan muu epäile tämän kirjoittajan lähteitä?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kiitos, jo riittää keltanokkakoutsit tälle erää. Villen koutsiuralle varaukseton tuki mutta aloittakoon nyt ensin vaikka kakkosena tai miksei vaikka A-junnuissa.

Uskon ja toivon, että Peltosen mahdollinen valmentajaura IFK:ssa kulkee pitkän kaavan mukaan. Helminen on hyvä esimerkki, jossa legendaarinen pelaaja oli liian nopeasti vastuussa liigajengin valmentamisesta.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Aiemmin tänään Rockyn saapuminen oli _varma tieto_ ja nyt onkin yhtäkkiä lupa odottaa parempaa. Eikö kukaan muu epäile tämän kirjoittajan lähteitä?

Ainahan kaikki on varmaa tietoa kunnes asiat muuttuvat. Toivottavasti NY Bondas tekee fiksuja päätöksiä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö kukaan muu epäile tämän kirjoittajan lähteitä?

Ei tietenkään. Olen pikemminkin alkanut kyseenalaistaa ja epäillä omia lähteitäni. Kyllä se vain on uskottava kaikki, mitä tänne kirjoitetaan.

Ja itse ketjun aiheeseen: Nähty on. Mestaruusjuna tarvitsee uuden konduktöörin. Tuut-tuut!
 

Supertähti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietääkö kukaan mitä Marjamäki teki eilen hallilla? Tuli mua vastaan käytävällä heti matsin jälkeen ja näytti erittäin kettuuntuneelta, harmittiko ottelun lopputulos vai mikä lie..?
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Tietääkö kukaan mitä Marjamäki teki eilen hallilla? Tuli mua vastaan käytävällä heti matsin jälkeen ja näytti erittäin kettuuntuneelta, harmittiko ottelun lopputulos vai mikä lie..?

Ai Porissa vai? Mä näin samalla käytävällä Törmäsen, Immosen ja Sheddenin. Dougilla oli IFK-kuoret kännykässä.
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Tämähän ei kuitenkaan sulje pois Karri Kiveä, Timo Harjakaista eikä Alpo Suhosta.

Eli sinne (Espoon?) suuntaan on kulkeutunut sama huhu sitten kuitenkin...? Ei nyt, pointtini on se, että Rocky-uhka taidetaan sivuuttaa. Mutta aika tja... meritoitumattomalta (vs. moneen muuhun vaihtoehtoon) ensi kauden valmennus vaikuttaa. Tällä valmennuksella saadaan kuitenkin sellaisia pelimerkkejä sekä hyökkäyseen että puolustukseen, että voidaan realistisesti taistella runkosarjan top-4 sijoituksista. Ja se on se lähtökohta, ainakin itselleni.

Maalivahtikysymys arvelluttaa. Tässä on sitten se Tompan näytönpaikka ensi kautta ajatellen.
 

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Ai Porissa vai? Mä näin samalla käytävällä Törmäsen, Immosen ja Sheddenin. Dougilla oli IFK-kuoret kännykässä.

Porissa, Kuopiossa, Lahdessa, joka paikassahan ne on.
Poista vaikka kaikki viestit niin selvähän tuo on, Timo Soini.
Raimo valmentaa ensi kaudella, ja tämän varmempaa tietoa ette tule samaan.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Mitään tietoa mistään, mutta Kivi tai Shedden ei olisi Nybarilta huono diili. Samalla Jonne Virtanen palauttaisi old school fanien ylpeyden hyökätessään Ben-Amorin kimppuun. Tuossa tapauksessa myös Nybondas varmistaisi itselleen dinojen tuen eläkeikään asti. Dinothan eivät varsinaisesti kuole, vaan vielä haudassa mumisesvat ja ohjailevat IFK:n toimintaa.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Poista vaikka kaikki viestit niin selvähän tuo on, Timo Soini.

Timo Soiniksi nimittely on loukkaavinta mahdollista toimintaa. :D Tuli puhuttua vähän liikaa, pakko yrittää pyyhkiä jälkiä pois ja samalla levittää hieman disinformaatiota. Suoraan sanottuna mulla ei ole aavistustakaan ensi kaudesta jos ja kun Rocky ja Kiva ei toteudukaan. Tamminenkin kelpaisi. Mun virallinen arvaus on kuitenkin Mikko Saarinen Bluesista ja Karri Kivi. Pakko mainita vielä tähän loppuun Nybondas kun tää on Nybondas ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös