Aamulehden Ville Mäkinen löysi jotain huomautettavaa herra Laaksosen toiminnasta, kuten aika moni muukin ko. ottelua seurannut. Ikävä tuli maanantain tuomareita, sniff.
Aamulehden Ville Mäkinen löysi jotain huomautettavaa herra Laaksosen toiminnasta, kuten aika moni muukin ko. ottelua seurannut.
Aamulehden Ville Mäkinen löysi jotain huomautettavaa herra Laaksosen toiminnasta, kuten aika moni muukin ko. ottelua seurannut. Ikävä tuli maanantain tuomareita, sniff.
Dufva sanoi ottelun jälkeen Urhon haastattelussa, että Jypin joukkuerangaistukseen johtaneessa tilanteessa Laaksonen vaati pitkän kiekon jälkeen kentälle "jäämään" pelaajia pelinumeroilla, jollaisia Jypissä ei edes ole.
Dufva sanoi ottelun jälkeen Urhon haastattelussa, että Jypin joukkuerangaistukseen johtaneessa tilanteessa Laaksonen vaati pitkän kiekon jälkeen kentälle "jäämään" pelaajia pelinumeroilla, jollaisia Jypissä ei edes ole.
Missä liigassa paidat eivät ole rutussa? Hyvin ne ainakin minulle näkyvät hallin ylimmällekin riville. Eiköhän se ongelma ollut tuossakin ihan vaan Tom Laaksonen.Ihmettelen sen sijaan sitä, että miksi esim. liiga ei vaadi sitä, että numeroiden on näyttävä selkeästi ja paita ei saa olla rutussa.
Kyllä SM-liiga on jo sen tason bisnes, että mitään muuta vaihtoehtoa ei pitäisi olla kuin AMMATTITUOMARIT.
Ei lakkaa huvittamasta Heikki Mälkiän kommentti "Laaksosen paras peli Lappeenrannassa on se kun se viime kaudella unohti tulla kokonaan"
Sitä en enää muista vedettiinkö matsi yhdellä tuomarilla, vai toimiko toinen linjuri päätuomarina. Laaksosta ei kumminkaan paikalla näkynyt, enkä usko että kovin moni kaipasikaan.
Onko tästä juttua jossain vielä tallessa? Mennyt ohi kokonaan kun olin pois Suomesta, hemmetti vieköön, kyllä tässä olisi pitänyt jo Laaksoselle lyödä samantien penalttia "Pelin heitteillejätöstä"!
Muistaakseni Laaksonen oli samaan aikaa jossain toisella liigapaikkakunnalla ihmettelemässä että "missä hemmetissä mä olen?".
Laaksosen kyseessä ollessa tuostakaan ei voi olla varma.Siis kumpaa se pohti? Itseään, vaiko nimimerkki Rokua? ;)
Sehän nyt tästä vielä puuttuisi, että näille TomTomeille, ovikelloille ja Rönneille alettaisiin maksaa tuosta touhusta oikein palkkaakin! Kulukorvauksetkin on tuosta perseilystä vähän hiinä ja hiinä...
Siis kumpaa se pohti? Itseään, vaiko nimimerkki Rokua? ;)
Missä liigassa paidat eivät ole rutussa? Hyvin ne ainakin minulle näkyvät hallin ylimmällekin riville. Eiköhän se ongelma ollut tuossakin ihan vaan Tom Laaksonen.
No sehän olisi sitten oikea taso Tompalle. Liigaan mies on kyllä liian huono tuomari. Ja niin on kyllä Vuohtoniemikin. Liigaottelut eivät pysy kummankaan hallussa.Aina kun Tomppa on kentällä, niin on varmaa, että homma pysyy hallussa. Näin meillä Suomi-sarjassa.
Laaksonen- Vuohtoniemi dumasi viime lauantaina Keravalla. Edellinen oli jälleen kerran hyvä ja jälkimmäinen erittäin huono.Suomi- sarjassahan kentällä on vain kaksi tuomaria. He hoitavat sekä jäähyt että linjurien hommat.
Tom lopetti jälkipelit tyylikkäästi heti alussa. Pari pelaajaa koitti nahistella ja T.L luisteli paikalle ja tokaisi:´Älkää viitsikö leikkiä, ette te kumminkaan uskalla tapella.´
Aina kun Tomppa on kentällä, niin on varmaa, että homma pysyy hallussa. Näin meillä Suomi-sarjassa.
Mutta mikä oli se Jortsun huikea tokaisu Laaksosesta jokunen vuosi takaperin?
Mutta mikä oli se Jortsun huikea tokaisu Laaksosesta jokunen vuosi takaperin?
Joten se on vaan kestettävä, niin kauan kun Arto I. Järvelä antaa tomtomin puuhastella raitapaitana.
Itse itseäni lainaten, "Laaksonen oli kuin orgasmin saanut, kun pääsi antamaan sen joukkuerangaistuksen.". Kait sitä vain Tomppa saa kiksejä moisesta...
Markku Kruus on nykyisin erotuomarijohtaja, joten eiköhän hän vastaa tuomareiden toiminnasta.