Tomáš Záborský Ässiin

  • 527 618
  • 1 556

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä "faktahan" tässä kirraa, koska "fakta" on kuultu "luotettavalta, nimettömältä taholta" kuten niin moni muukin "fakta" täällä vuosien saatossa.

Kuten sanoin edellisessä viestissä, minulle on ihan sama uskooko joku minua tai ei. Minä tiedän varmaksi kertomani asiat, se riittää.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minulle on ihan sama uskooko joku minua tai ei. Minä tiedän varmaksi kertomani asiat, se riittää.

Vaan välillä tuntuu, että tämä ei ihan sama sittenkään ole kun pitää korostaa tietävänsä varmaksi ko. asiat.

Varsinkin kun tämä varma tieto on lähinnä tänne palstalle yhdestä suunnasta valunut.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olettekote te nyt oikeasti aivan tosissanne ? En voi uskoa silmiäni, että täällä oikeiasti ollaan sitä mieltä että Zabon olisi pitänyt pelata kausi loppuun rikkinäisellä olkapäällä ihan vain rakkaudesta lajiin ja joukkueeseen.

Jos se olkapää kesti pelaamisen tuohon Kärppä-peliinkin asti (sillä lienee todistettu ettei siinä tapahtunut mitään dramaattista olkapään rikkonutta) niin miksi se yht'äkkiä olisi itsestään pahemmaksi muuttunut? Zabo pelasi pitkään rikkinäisellä olkapäällä joten kait se olisi kauden loppuunkin kestänyt ainakin siinä määrin kuin Hovisen lonkat.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihme porukkaa taas, ensin kun tiedettiin olkapään olevan kipeä, niin pelättiin että mikävaan isku voi viedä Zabon loppukaudeksi pois. Sittenkun se tapahtui, niin ollaankin sitämieltä ettei siinä mitään erikoista voinut olla ja hakee vaan ensikaudeksi paperia rahan perässä.

Onneksi pelasi olkapää kipeänä edes tuohon asti, muuten ei olisi ollut Ässillä playoff-pelejä missä sukeltaa. Saatana.

Ja jos olkapää olisi ollut kunnossa, niin olisikohan Zaborsky pelannut Ässissä kauden loppuun? Mitä väliä sillä edes on..

Toivottavasti Zaborsky lyö itsensä läpi KHL:ssä ja sitäkautta pääsee unelmansa perään NHL -kaukaloihin, jos ei onnaa niin Ässiin on minun puolestani aina tervetullut takaisin. Hieno mies.
Korkki ja muut saa sitten vaikka poltella paitoja torilla, jos mieli tekee.

ps. sukeltaminen kärjistettyä.
 
Tämän jauhamisen keskellä olisi hyvä muistaa, että mikäli Zabo olisi mennyt leikkaukseen heti lokakuussa, ei hän todennäköisesti olisi tehnyt Ässille maaliakaan kevään 2012 playoffeissa.
Eikä herättänyt kiinnostusta muualla ja siten olisi todennäköisesti jäänyt iso sopimus saamatta.

kalma kirjoitti:
Hieno mies.

Kakkosnelosella vieraskiitoon - kolumnit - SM-liiga - www.jatkoaika.com
– Zaborskylla oli tapana mennä istumaan bussin etuosaan fysioterapeutti Hero Malin viereen aina viisi tai kymmenen minuuttia ennen kuin tultiin hallille, jotta pääsi siitä sitten ensimmäisenä koppiin.

Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?

Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin??

Zabo olisi päässyt pelaamaan MM-kisoissa ja ei varmaan olisi tätä tilaisuutta jättänyt käyttämättä jos olisi ollut pelikykyinen. Nyt kaiken lisäksi Slovakia pelaa finaaleissa ja hurmos päällä koko maassa.
 
Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin??

Zabo olisi päässyt pelaamaan MM-kisoissa ja ei varmaan olisi tätä tilaisuutta jättänyt käyttämättä jos olisi ollut pelikykyinen. Nyt kaiken lisäksi Slovakia pelaa finaaleissa ja hurmos päällä koko maassa.

En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.

Zabohan ei osallistunut yhteenkään harjoitusmaaotteluun kauden aikana. Olisiko siis päässyt mm-kisoihin ilman maajoukkuenäyttöjä?
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.

Joo, ja Tuomas Santavuori on huono joukkuepelaaja koska osallistui Totuuden Hetki - ohjelmaan.

Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja rotta-Dixon viimisenä bussiin, aika törkee... Ei ollenkaan hieno mies hänkään.
 
Joo, ja Tuomas Santavuori on huono joukkuepelaaja koska osallistui Totuuden Hetki - ohjelmaan.
Ei sen vuoksi, että osallistui ohjelmaan. Vaan siksi, mitä ohjelmassa paljastui.

Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.
En minä niin väitäkään. Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.

Henkilö joka haluaa ensiksi koppiin lopettaa kauden kesken vaikka on pelikykyinen? Huomaako kukaan muu tässä ajattelussa jotakin ristiriitaa?

Se on kumma kun joitakin haukutaan huonosta motivaatiosta ja toisia liiasta innosta. Paras taitaisi olla se kultainen keskitie, perussuomalainen tie.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain.

Olen kuullut tarinoita pelaajista, jotka pukevat varusteitaan tietyssä järjestyksessä päälle, molareista jotka puhuvat tolpilleen ja valmentajista joilla on tietty ateria mikä pitää syödä pelipäivinä...
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Olen kuullut tarinoita pelaajista, jotka pukevat varusteitaan tietyssä järjestyksessä päälle, molareista jotka puhuvat tolpilleen ja valmentajista joilla on tietty ateria mikä pitää syödä pelipäivinä...
Jep.. Kyllä sä Veikko vedät turhan äkkipikaisia johtopäätöksiä joilla koitat saada Zaborskyn huonoon valoon. NHL:ssäkin männä vuosina eräs pelaaja halusi aina mennä ekana kaukaloon, puhtaasta taikauskosta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.

Toisaalta taas kuului sellaisia juttuja, että Zabo oli ainoita tai ehkä jopa ainoa Ässäpelaaja, joka viime kaudella treenasi omatoimisesti joka päivä. Myös vapaapäivinä eikä istunut kaljoilla kuten osa muista ammattilaispelaajista.
 

Puksprööti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Treenasi joka päivä päästäkseen pois Porista siis..?

Hieman kyllä jäi paha maku tästä miehestä suuhun. Ei voi mittään. Itse henkilökohtaisesti en toivo näkeväni Zaborskyä enää koskaan Porissa Ässien paidassa. Menee samaan kategoriaan erään Masin kanssa varsin mallikkaasti. Osalla porukasta tuntuu hieman karkaavan tämä kannattamisen ideologia hanskasta. Tässä touhussa ollaan tunteella, ei järjellä ja laskelmallisesti mukana. Mitä siitä tulisi jos kausittain vaihdeltaisiin pelaajia vaikkapa Rauman Lukon kanssa päittäin? Omat pojat on omia poikia ja jos sillat polttavat niin ei niitä kuulu uusiksi rakentaa. Tunnetta kehiin, Zaborsky teki itse itsestään juudaksen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Treenasi joka päivä päästäkseen pois Porista siis..?

Todellinen ammattilainen, joka haluaa huipulle (lue: NHL/KHL) treenaa maksimaalisella tasolla päästäkseen urallaan eteenpäin. Sitten on nämä mukavuudenhaluiset mikaniemet, joille riittää kotoinen SM-liigakin.

Voi tulla sinulle yllätyksenä, mutta varsinkin ulkomaalaisille pelaajille SM-liiga ei ole mikään unelmientäyttymys vaan ponnahduslauta isompiin ympyröihin.
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Ihme porukkaa taas, ensin kun tiedettiin olkapään olevan kipeä, niin pelättiin että mikävaan isku voi viedä Zabon loppukaudeksi pois. Sittenkun se tapahtui, niin ollaankin sitämieltä ettei siinä mitään erikoista voinut olla ja hakee vaan ensikaudeksi paperia rahan perässä.

Onneksi pelasi olkapää kipeänä edes tuohon asti, muuten ei olisi ollut Ässillä playoff-pelejä missä sukeltaa. Saatana.

Äläs nyt pilaa hyvää salaliittoa. Tässä ketjussa pitäisi selvästi esimerkiksi spekuloida enemmän sillä, että Zabo on tahallaan rikkonut itse itsensä vain Ässien kiusaksi ja tuhoksi. Tämä on yksi palstan huikeimmista ketjuista ja se on jo aika paljon :)
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Äläs nyt pilaa hyvää salaliittoa. Tässä ketjussa pitäisi selvästi esimerkiksi spekuloida enemmän sillä, että Zabo on tahallaan rikkonut itse itsensä vain Ässien kiusaksi ja tuhoksi. Tämä on yksi palstan huikeimmista ketjuista ja se on jo aika paljon :)

Lisäksi Zabo kiusasi osaa faneista tekemällä paljon maaleja Ässien hyväksi, vaikka hyvin olisi voinut olla tekemättäkin ne ja olla syttymättä todelliseksi, pois revittäväksi tähdeksi. Sanoisin että harvinaisen vittumainen jätkä ja luonne! Ei ole mikään niinkuin ennen, itsekeskeisiä pelaajia jotka treenaavat itsensä huipulle jotta jatko Ässissä on mahdoton.

Nostan hattua kaikille niille pelaajille jotka nostavat liksaa sairaslomalta eivätkä näin ollen nosta turhaan kenenkään osakkeita. Etenkään oman seuralogon.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Täysin irrallisena kommenttina muuhun kyräilyyn täytyy vain pohdiskella, että paljonkohan Zaboa eilisen jälkeen mahtaa ottaa päähän: elämänsä kausi seurajoukkueessa päättyi pettymykseen, ja nyt meni sitten myös täydellisenä pommina tullut hopea isänmaan väreissa sivu suun. Ei ole helppoa, ei..
 
Henkilö joka haluaa ensiksi koppiin lopettaa kauden kesken vaikka on pelikykyinen? Huomaako kukaan muu tässä ajattelussa jotakin ristiriitaa?

Se on kumma kun joitakin haukutaan huonosta motivaatiosta ja toisia liiasta innosta. Paras taitaisi olla se kultainen keskitie, perussuomalainen tie.
Ei se ottelun alkamisajankohtaa tuo sen lähemmäksi, vaikka ala-astehenkisesti haluaakin jonon keulille. Liiasta innosta en syytä ketään, jos se into kanavoidaan joukkueelle.

Crapbag kirjoitti:
Lisäksi Zabo kiusasi osaa faneista tekemällä paljon maaleja Ässien hyväksi
A) Paljon maaleja itsensä hyväksi
B) Samalla nämä maalit toki auttoivat Ässiä, mutta kokonaisuudessaan Ässien kausi jäi urheilullisesti heikoksi.

Ilman Zaboa, hänen paikallaan olisi saattanut pelata joku sellainen potentiaalinen maalintekijä, joka olisi halunnut pelata kauden loppuun ja auttaa joukkuetta menestymään. Ilman Zaboa Ässät olisi kenties jatkanut Smolenakin kanssa. Olisiko urheilullinen tulos (7. sija) jäänyt saavuttamatta? Vastausta ei toki saada koskaan, mutta toteaisin Zabon hyötyneen Ässistä enemmän kuin Ässät Zabosta.

Tämä osaltani tästä aiheesta.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Täysin irrallisena kommenttina muuhun kyräilyyn täytyy vain pohdiskella, että paljonkohan Zaboa eilisen jälkeen mahtaa ottaa päähän: elämänsä kausi seurajoukkueessa päättyi pettymykseen, ja nyt meni sitten myös täydellisenä pommina tullut hopea isänmaan väreissa sivu suun. Ei ole helppoa, ei..
Niin, vaikea tuota on arvailla.

Mutta kun Zabo kieltäytyi kaikista kauden aikana pelatuista EHT-läpsyttelyistä olkapäähänsä vedoten, tuskin mies tuntee suurta sidonnaisuutta maajoukkueeseen. Näin ollen pettymyskään ei voi olla iso jos ollenkaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, vaikea tuota on arvailla.

Mutta kun Zabo kieltäytyi kaikista kauden aikana pelatuista EHT-läpsyttelyistä olkapäähänsä vedoten, tuskin mies tuntee suurta sidonnaisuutta maajoukkueeseen. Näin ollen pettymyskään ei voi olla iso jos ollenkaan.

Muistaakseni Zabo ilmoitti jo joulun(?) tienoilla, ettei pysty pelaamaan MM-kisoissa missään tapauksessa, joutuu leikkauspöydälle heti kauden jälkeen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Muistaakseni Zabo ilmoitti jo joulun(?) tienoilla, ettei pysty pelaamaan MM-kisoissa missään tapauksessa, joutuu leikkauspöydälle heti kauden jälkeen.

Ihan huumorimielellä kelasin, että olisi varmaan Z:n mieli saattanut muuttua, jos olisi tiennyt finaalipaikan kisoissa jo häämöttävän. :)

Tämä tosin olisi tarkoittanut sitä, että kausi Ässissäkin olisi pelattu loppuun asti, oli sitten kyseessä loukkaantuminen tai "loukkaantuminen".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös