2. Olkapään tilanne ei muuttunut Kärpät pelissä.
Tämä "faktahan" tässä kirraa, koska "fakta" on kuultu "luotettavalta, nimettömältä taholta" kuten niin moni muukin "fakta" täällä vuosien saatossa.
2. Olkapään tilanne ei muuttunut Kärpät pelissä.
Tämä "faktahan" tässä kirraa, koska "fakta" on kuultu "luotettavalta, nimettömältä taholta" kuten niin moni muukin "fakta" täällä vuosien saatossa.
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minulle on ihan sama uskooko joku minua tai ei. Minä tiedän varmaksi kertomani asiat, se riittää.
Kuten sanoin edellisessä viestissä, minulle on ihan sama uskooko joku minua tai ei. Minä tiedän varmaksi kertomani asiat, se riittää.
Olettekote te nyt oikeasti aivan tosissanne ? En voi uskoa silmiäni, että täällä oikeiasti ollaan sitä mieltä että Zabon olisi pitänyt pelata kausi loppuun rikkinäisellä olkapäällä ihan vain rakkaudesta lajiin ja joukkueeseen.
Eikä herättänyt kiinnostusta muualla ja siten olisi todennäköisesti jäänyt iso sopimus saamatta.Tämän jauhamisen keskellä olisi hyvä muistaa, että mikäli Zabo olisi mennyt leikkaukseen heti lokakuussa, ei hän todennäköisesti olisi tehnyt Ässille maaliakaan kevään 2012 playoffeissa.
kalma kirjoitti:Hieno mies.
Sama jätkä, joka kävi vaihtoaitiossa joukkuekaverinsa kimppuun. Ja tämä siis on hieno mies?
Mitäs vikaa siinä on, jos haluaa mennä ensimmäisenä pukukoppiin valmistautumaan peliin??
Zabo olisi päässyt pelaamaan MM-kisoissa ja ei varmaan olisi tätä tilaisuutta jättänyt käyttämättä jos olisi ollut pelikykyinen. Nyt kaiken lisäksi Slovakia pelaa finaaleissa ja hurmos päällä koko maassa.
En minä vioista puhu. Tuollainen toiminta antaa vain kuvan harvinaisen itsekeskeisestä minä-minä-ihmisestä. Ei mielestäni mikään hieno mies.
Ei sen vuoksi, että osallistui ohjelmaan. Vaan siksi, mitä ohjelmassa paljastui.Joo, ja Tuomas Santavuori on huono joukkuepelaaja koska osallistui Totuuden Hetki - ohjelmaan.
En minä niin väitäkään. Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.Vaikea kuvitella kenenkään ottaneen itseensä siitä että Zabo halusi ensimmäisenä koppiin.
Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain. Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.
Tuollainen toiminta vaan kertoo tekijästään jotain.
Jep.. Kyllä sä Veikko vedät turhan äkkipikaisia johtopäätöksiä joilla koitat saada Zaborskyn huonoon valoon. NHL:ssäkin männä vuosina eräs pelaaja halusi aina mennä ekana kaukaloon, puhtaasta taikauskosta.Olen kuullut tarinoita pelaajista, jotka pukevat varusteitaan tietyssä järjestyksessä päälle, molareista jotka puhuvat tolpilleen ja valmentajista joilla on tietty ateria mikä pitää syödä pelipäivinä...
Näiden detaljien pohjalta muodostuu jonkinlainen kuva Zaborskysta ihmisenä ja niiden perusteella minun on helppo uskoa todeksi se, että Zabo lopetti kauden kesken, vaikka oli pelikykyinen.
Treenasi joka päivä päästäkseen pois Porista siis..?
Ihme porukkaa taas, ensin kun tiedettiin olkapään olevan kipeä, niin pelättiin että mikävaan isku voi viedä Zabon loppukaudeksi pois. Sittenkun se tapahtui, niin ollaankin sitämieltä ettei siinä mitään erikoista voinut olla ja hakee vaan ensikaudeksi paperia rahan perässä.
Onneksi pelasi olkapää kipeänä edes tuohon asti, muuten ei olisi ollut Ässillä playoff-pelejä missä sukeltaa. Saatana.
Äläs nyt pilaa hyvää salaliittoa. Tässä ketjussa pitäisi selvästi esimerkiksi spekuloida enemmän sillä, että Zabo on tahallaan rikkonut itse itsensä vain Ässien kiusaksi ja tuhoksi. Tämä on yksi palstan huikeimmista ketjuista ja se on jo aika paljon :)
Ei se ottelun alkamisajankohtaa tuo sen lähemmäksi, vaikka ala-astehenkisesti haluaakin jonon keulille. Liiasta innosta en syytä ketään, jos se into kanavoidaan joukkueelle.Henkilö joka haluaa ensiksi koppiin lopettaa kauden kesken vaikka on pelikykyinen? Huomaako kukaan muu tässä ajattelussa jotakin ristiriitaa?
Se on kumma kun joitakin haukutaan huonosta motivaatiosta ja toisia liiasta innosta. Paras taitaisi olla se kultainen keskitie, perussuomalainen tie.
A) Paljon maaleja itsensä hyväksiCrapbag kirjoitti:Lisäksi Zabo kiusasi osaa faneista tekemällä paljon maaleja Ässien hyväksi
Niin, vaikea tuota on arvailla.Täysin irrallisena kommenttina muuhun kyräilyyn täytyy vain pohdiskella, että paljonkohan Zaboa eilisen jälkeen mahtaa ottaa päähän: elämänsä kausi seurajoukkueessa päättyi pettymykseen, ja nyt meni sitten myös täydellisenä pommina tullut hopea isänmaan väreissa sivu suun. Ei ole helppoa, ei..
Niin, vaikea tuota on arvailla.
Mutta kun Zabo kieltäytyi kaikista kauden aikana pelatuista EHT-läpsyttelyistä olkapäähänsä vedoten, tuskin mies tuntee suurta sidonnaisuutta maajoukkueeseen. Näin ollen pettymyskään ei voi olla iso jos ollenkaan.
Muistaakseni Zabo ilmoitti jo joulun(?) tienoilla, ettei pysty pelaamaan MM-kisoissa missään tapauksessa, joutuu leikkauspöydälle heti kauden jälkeen.