Riippuu mitä haluat nähdä, mutta ilmaiskanavillakin pääsee jo todella pitkälle. Yle näyttää kaikkea muuta paitsi vesiurheilua (eli mm. uinti ja uimahypyt jne) ja koripalloa ja sitten esim. Discoveryn ilmaiskanava TV5 näyttää kellon ympäri olympialaisia avajaisista alkaen. Sieltä tulee sitten näitä vesilajeja ja koripalloa myös. Lisäksi Kutonen näyttää joitain lajeja, olisiko jalkapalloa tullut sieltä.Pakko tunnustaa, että tänä vuonna olen mystisen pihalla, mitä näen ja mistä. Joudunko maksamaan jotain lajia nähdäkseni. No vähän sellainen hällä väliä, kunhan yleisurheilua näen. Ehkä helteetkin vienyt hieman huolellisuuttani näissä.
Eipä taida ilmaispuolelta tulla, Discovery Plussalta näköjään ainoastaan.Tuleeko tuosta huomisaamun jousiammuntakarsinnasta tv-lähetystä mistään?
Oletko varma? Ja monelta se näytetään?Eipä taida ilmaispuolelta tulla, Discovery Plussalta näköjään ainoastaan.
Mielenkiintoista. Itse asiassa katsoin vaan Discoveryn nettisivuja ja katsoin että aamulla klo 8 tulee tuo kilpailu, mutta näköjään Vikström on jo klo 7 tulessa.Oletko varma? Ja monelta se näytetään?
Ylen sivuilla lukee nimittäin näin:
- Vikströmin alkukilpailusta ei ole kuvaa saatavilla eikä siitä täten ole suoraa lähetystä.
Onkohan tuo Discovery+:n lähetys sitten kooste, jossa myös Vikström mukana? En tiedä. Täytyy varuilta olla tulospiilossa ja aamulla herätä katsomaan tuo lähetys.Mielenkiintoista. Itse asiassa katsoin vaan Discoveryn nettisivuja ja katsoin että aamulla klo 8 tulee tuo kilpailu, mutta näköjään Vikström on jo klo 7 tulessa.
Pahoittelut siis @Butcher väärästä tiedosta!
Juuri näin. Kisat voitaisiin järjestää kolmella peräkkäisellä viikolla ja mahdollisesti 2 - 3 eri kaupungissa. Näin vältyttäisiin mahdollisilta turhilta rakennuskustannuksista.Positiivista on myös se, että Kutonen taitaa näyttää joka päivä nyrkkeilyä 2-4 tuntia. Yle haluaa näyttää vähän kaikkia lajeja, joten siellä hypitään lyhyissä pätkissä suorituspaikalta toiselle. Aina voisi tietysti etsiä jostain Areenasta, mutta hyvä että joku kanava näyttää näitä isoja lajeja kunnolla ihan ilmaiskanavilla, eikä vain jotain 20-30min koostetta illan täytteenä.
Myös koripalloa tulee hyvin noilta ilmaiskanavilta, joten tämä kisojen jakaminen kahdelle toimijalle voi olla aika hyväkin juttu. Kisat ovat aika lyhyet siihen verraten miten perkeleen paljon noita lajeja on. Vähintään viikko lisää toisi aikatauluihin jo vähän väljyyttä, ettei kaikki ole jatkuvasti päällekäin.
Mielenkiintoista. Itse asiassa katsoin vaan Discoveryn nettisivuja ja katsoin että aamulla klo 8 tulee tuo kilpailu, mutta näköjään Vikström on jo klo 7 tulessa.
Pahoittelut siis @Butcher väärästä tiedosta!
1080p-streamit näyttäisi ainakin selaimella tulevan, DRM:stä en osaa sanoa. Selostuskieliä on vaihtelevan kattavasti lähetyksestä riippuen. Olin bongaavinani noista alkupäivien futismatseista lähetyksen, jossa ei ollut englanninkielistä selostusta, joten ihan kaikissa englantia ei ole, mutta varmaan suurimmassa osassa on.Osaako joku sanoa, vastaako Discovery+ kuvanlaadultaan Eurosport Playeriä eli löytyykö 1080p50-streamit? Entä ovatko streamit DRM-suojattuja? Onko kaikkiin kisalähetyksiin saatavissa englanninkielinen selostus?