Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 221
  • 10 174

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Aika kauas jäivät naiset pitkässä viestissä CCCP:n ME-ajasta, ehkä finaalissa päästään lähelle.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Ei jaksaisi alkaa itse ottamaan noita aikavertailun aikoja ylös paperille, mutta koska selostamo ei niitä lainkaan kertaile tai pidä katsojaa ajan tasalla, niin jatkossa pitänee ottaa itse paperi ja kynä esille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyll kyll, kiipeilyyn jäin jumiin. Aina kun vilkaisen yleisurheilua niin siellä on tylsää joten palasin kiipeilyyn. Kunhan Coleman toppaa tämän niin siirryn yleisurheiluun... Ja jos ei toppaa niin siirryn silti.
 
Kyll kyll, kiipeilyyn jäin jumiin. Aina kun vilkaisen yleisurheilua niin siellä on tylsää joten palasin kiipeilyyn. Kunhan Coleman toppaa tämän niin siirryn yleisurheiluun... Ja jos ei toppaa niin siirryn silti.
Ratkaisin tämän niin, että minulla näkyy yhdellä kolmesta ruudustani kaksi Yle Areenan ikkunaa, joista toisesta näkyy kiipeilyä ja toisesta yleisurheilua. Laitan äänet pois siitä, mikä ei juuri sillä hetkellä kiinnosta.

Edit. Kahdella muulla ruudulla olen tekevinäni töitä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Wilma hönki siellä sloveenin niskaan, huutelee siellä että mee jo saatana. Ja sehän toimi.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt kun Nina Sutejkin pudotti 4,70m, niin Murrolla olisi ylityksellä mahdollisuus siirtyä jaetulle ensimmäiselle sijalle yhdessä Sidorovan kanssa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jahas, kultaa tulee. Ei kun ei. Turisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös