En usko että kaikki selvittävät. Maailmassa on joku 7 miljardia ihmistä niin tuskin pääsee kaikki yli 450.
Totta, unohdin, että esimerkiksi itse en pääsisi tuon seipään kanssa edes maasta irti.
En usko että kaikki selvittävät. Maailmassa on joku 7 miljardia ihmistä niin tuskin pääsee kaikki yli 450.
Puola kyllä jyrää. Lisäksi kauniita vaaleita tyttöjä siellä. Kyllä tytöttelin heitä.
Paljonkohan mulla jäis ilmaa väliin? Meinaan siis kun menisin seipään kanssa tosta ali.No siinä oli ilmaa välissä.
Minä tiesin tämän. Newell ja Romero out.Uskallan väittää että tulee useampikin NM.
Hermann mukana V-V joukkueessa juoksemassa. Eikö hän ole pika-aituri?
Minusta koko olympialaiset on irvokas kapitalistisen kilpailuyhteiskunnan ylistys ja asia vielä korostuu seiväshypyssä, joka symboloi yhteiskunnastamme heitä, jotka jäävät elämässään aloituskorkeuteen ja joita vielä pilkataan yleisön taholta. Tosin nyt ei ole yleisöä.13 hyppääjää vielä mukana, joten ei voida ajatella tämän aloituskorkuden olleen eräänlainen lisäkarsintakierros 12 kilpailijan selvittämiseksi.
Ei minua varten tarvitse keittää, mutta pannullisen voin juoda.Murto johtaa sensaatiomaisesti seiväsfinaalia?!? Joko voi kultamitalikahvit laittaa tulille!