Junnila jäänyt sinne kisaturistiksi minun verorahoilla vaikka omat kisasuoritukset nähtiin jo ajat sitten.
Oletko laskenut, paljon sulla on mennyt verorahoja yhteensä tähän mennessä Tokion olympialaisiin?:)
Junnila jäänyt sinne kisaturistiksi minun verorahoilla vaikka omat kisasuoritukset nähtiin jo ajat sitten.
Porilaisten marssin.Mä soitin Pasilaan että hakevat varastosta levyn.
Ei löydy sellaista laskinta missä numerot riittää.Oletko laskenut, paljon sulla on mennyt verorahoja yhteensä tähän mennessä Tokion olympialaisiin?:)
Levy kylläkin juoksi jo aamulla pika-aidat.Mä soitin Pasilaan että hakevat varastosta levyn.
Se on tosiaan yllättävää että Wilma on kisan nuorin hyppääjä. Siis yllättävää siihen nähden, kauanko hän on jo ollut skenessä.
Levy kylläkin juoksi jo aamulla pika-aidat.
Onko se sama kaljupää, joka ei suostu päästämään Harry Kanesta irti?Levy kylläkin juoksi jo aamulla pika-aidat.
Korostaa kyllä sitä, että ei ole ihan nuorten tyttöjen laji huipputasolla.Se on tosiaan yllättävää että Wilma on kisan nuorin hyppääjä. Siis yllättävää siihen nähden, kauanko hän on jo ollut skenessä.
Joo käännän tuulitakkiani. Kaikki pl kreikatar on tainnut jo mennä yli.Saa nähdä. Usein seiväshypyssä se avaushyppy on kaikkein vaikein, sitten tuntuma paranee. Toki nyt hyppyvälit ovat todella pitkät, kun kisaajia on mukana peräti 15. Vaikea saada rytmiä päälle.
Kaikki toistaiseksi toisen kerran yrittäneet päässeet yli. Yhteensä 5,50 ylittänyt tällä hetkellä kymmenen hyppääjää.
Metri liikaa nyt tässä lukemassa.
Kaikki toistaiseksi toisen kerran yrittäneet päässeet yli. Yhteensä 5,50 ylittänyt tällä hetkellä kymmenen hyppääjää.
En usko että kaikki selvittävät. Maailmassa on joku 7 miljardia ihmistä niin tuskin pääsee kaikki yli 450.Ettei vaan kävisi niin, että kaikki kuitenkin selvittävät tämän 450 vielä. No, seuraavassa korkeudessa alkanee putoilla.
Oletpas nokkela. :)En usko että kaikki selvittävät. Maailmassa on joku 7 miljardia ihmistä niin tuskin pääsee kaikki yli 450.