Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 908
  • 10 174

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Discoveryn appissa on pelkän seiväshypyn stream. Köyhät eivät toki ansaitsekaan mitään. Yksi vasta ylittänyt 450, seitsemän pudostusta ehti tulla.
Harmittavasti puoli minuuttia jäljessä Ylen köyhälähetystä tuo lajistriimi.
Edit: tee tiärätte mitä tekisin jos olisi toisinpäin.
Edit2: siis jos Yle näyttää jonkun suorituksen livenä.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Minä laitan veikkauksen. Koko seiväskisan aikana nähdään aidosti suorana korkeintaan 10 hyppyä. Nyt kymmenen hypännyt ja yhtään ei ole suorana nähty.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Jotkut jaksaa valittaa muutamasta kymmenestä centistä mitä joutuvat maksamaan vuodessa siitä hyvästä kun toimittajat raportoi ties mistä.

Nostatteko 20 centin kolikon jos näette maassa? Jos ette, niin turha valittaa.
 

Barney

Jäsen
Viron kymmenottelija heitti Kuuselan lukemille.
 
Oispa tuolla ultramarathon tai ultratriatlon (ironman)…
Joku aiemmin kesällä Ylelläkin streamatun Nuuksio Backyard Ultran tyyppinen konsepti voisi olla oikeasti ihan kiinnostava laji seurata, eikä vaatisi kovin kummoisia puitteitakaan. Tuossa kilpailutyypissä juostaan n. 6,5 km reittiä, lähtö aina tasatunnein. Yleensä päiväreitti on polkua tms. haastavampaa uraa, ja yöreitti helppoa asfalttia. Jos ei ehdi reitiltä seuraavaan lähtöön (eli seuraavaan tasatuntiin mennessä), tippuu pelistä. Kisan voittaa se joka on viimeisenä jäljellä. Maailmanennätys ko. lajissa on tältä kesältä n. 81 tuntia (lähes 550 km). Kovia kavereita.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Jotkut jaksaa valittaa muutamasta kymmenestä centistä mitä joutuvat maksamaan vuodessa siitä hyvästä kun toimittajat raportoi ties mistä.

Nostatteko 20 centin kolikon jos näette maassa? Jos ette, niin turha valittaa.

Ei minua kiinnosta pätkääkään tuo toimittajien raportointi. Täysin jonninjoutavaa. Uskomatonta, mutta totta: minua kiinnostaa urheilukilpailuissa urheilu eikä toimittajien esiintyminen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Wilma heti ensimmäisellään yli 4,50 metristä!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sen sijaan Ruotsin Angelica Bengtsson pudottaa ensimmäisellään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Muut pudottaa sitä tahtia, että tuolla ollaan vielä korkealla.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Junnila jäänyt sinne kisaturistiksi minun verorahoilla vaikka omat kisasuoritukset nähtiin jo ajat sitten.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se on tosiaan yllättävää että Wilma on kisan nuorin hyppääjä. Siis yllättävää siihen nähden, kauanko hän on jo ollut skenessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös