Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Kenttäurheilussa tulee hienoja tuloksia ja ensimmäinen totaali limbo tulee olemaan miesten keihään karsinta.
Aika käsittämättömältä tuntuu että Räty saattaisi vieläkin heittää pisimmälle suomalaisistaKenttäurheilussa tulee hienoja tuloksia ja ensimmäinen totaali limbo tulee olemaan miesten keihään karsinta.
Kisojen älyvapain laji löytyy TV2, kiipeily, jossa pudotaan jatkuvasti seinältä. Vrt. voimistelu, jossa pudottaisiin jatkuvasti rekiltä, puomilta, hevoselta.
Kenttäurheilussa tulee hienoja tuloksia ja ensimmäinen totaali limbo tulee olemaan miesten keihään karsinta.
Purkat ovat taas parempia. Jenkeillähän (ei purkka) lentomatka ottaa sen 1-2 metriä kauden parhaasta pois.Jep, kiistatta oikealla tasolla tuo raja on. Voisi olla jopa kovempi. Hurja on tuo kehitys kuulassa parissa vuosikymmenessä nimenomaan yleisenä tason nousuna.
Jos juoksee takaperin?Nyt ei tainnu ihan olla fysiikan lait hallussa Pikku-Spordella, sanoi Warholm menee ajassa taaksepäin jos juoksee vielä kovempaa. Kyllä mun käsityksen mukaan ajassa matkustaminen suurella nopeudella on teoriassa mahdollista ainoastaan eteenpäin, ei taaksepäin.
Vauhditta 69.58, kahden askeleen vauhdilla akilles ja nilkka jäykistettynä titaanikipsillä varma pronssi. Ja näin.Aika käsittämättömältä tuntuu että Räty saattaisi vieläkin heittää pisimmälle suomalaisista
moneltas muuten se painin pronssimatsi on?
Nyt ei tainnu ihan olla fysiikan lait hallussa Pikku-Spordella, sanoi Warholm menee ajassa taaksepäin jos juoksee vielä kovempaa. Kyllä mun käsityksen mukaan ajassa matkustaminen suurella nopeudella on teoriassa mahdollista ainoastaan eteenpäin, ei taaksepäin.
Siellä on Ylen meteorologi Toni Hellinen selostamassa.
Lisäjännitystä keihäskarsintaan - jatkuuko tämä 113 vuoden mittaiseksi venynyt sinivalkoinen menestysputki?
Miesten keihäänheiton karsinta Eugenen MM-kisoissa käynnistyy perjantaina klo 3.05.etusuora.com
Vihjaatko, että putki katkea? 3 suomalaista finaaliin, Sporde tiesi suomalaisten hämäävän vain.
Joo, mä en itse asiassa edes tarkistanut asiaa mutta olin kohtalaisen varma että jostain tällaisesta on kyse. Toi on varmaan lajina sellainen että ei sinne kauheasti ole selostajia saatavilla niin looginen valinta.Vissiin jonkun verran kokemusta tostakin touhusta, vaikka ammattina meteorologi.
Koska miesten 50 km kilpakävely on? Historian viimeinen arvokisa kyseisellä matkalla ja olosuhde tekee kisasta raastavan. Tuo pitänee seurata, vaikka onkin 4 h urakka ja Kinnuselta jopa hieman yli.
Kukaan suomalaisista ei ole tainnut heittää yli tuon karsintarajan?
Mertaranta voisi sopia selostajaksi ”ukkoa tippuu nopeammin kuin keikkoja Axl Smithin kalenterista”Joo, mä en itse asiassa edes tarkistanut asiaa mutta olin kohtalaisen varma että jostain tällaisesta on kyse. Toi on varmaan lajina sellainen että ei sinne kauheasti ole selostajia saatavilla niin looginen valinta.
Nyt ei tainnu ihan olla fysiikan lait hallussa Pikku-Spordella, sanoi Warholm menee ajassa taaksepäin jos juoksee vielä kovempaa. Kyllä mun käsityksen mukaan ajassa matkustaminen suurella nopeudella on teoriassa mahdollista ainoastaan eteenpäin, ei taaksepäin.
Eikös Kuusela heittänyt 85mKukaan suomalaisista ei ole tainnut heittää yli tuon karsintarajan?
Vasemmalla kädellä.Aika käsittämättömältä tuntuu että Räty saattaisi vieläkin heittää pisimmälle suomalaisista
Eikös Petra Olli lopettanut jo painiuransa?Milloin se kukkakaalikorva menee sinne molskille?
Ei ole, tosin kisakin alkaa vasta ensi yönä.
Jos meinaat että tällä kaudella, niin Kuusela heitti yli 85 metriä Orimattilassa.
Urallaan kaikki kolme ovat heittäneet yli tuon.