Mainos

Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

• 475 434
  • 10 174
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Sillon ei nuoriso ajellu millään sähkölaudoilla kouluun vaan hiihdettiin vittu perkele 40 km suuntaansa, syötiin ruisleipää ja punaista maitoa, markka oli markka, Suomea rakennettiin, maatalous kukisti ja Danny lauloi Suomen maailmankartalle.

Nyt jäljellä on enää Danny.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Uruguay ja UK alkavat japaniksi J:llä (Y:llä), niin milläs helvetillä Ecuador ja Egypti alkaa?

E:llä alkavat kummatkin: Egypti (latinalaisilla aakkosilla Ejiputo) ja Ecuador puolestaan Ekuadoru.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Minä muistan vaan 1998 Nagano ja puolivälierän Ruotsia vastaan. Siinä kohtaa ei oppitunteja pidetty ja saatiin katsoa matsi laatikkosalorasta.
Kuka sai ja kuka ei. Jouduin tuolloin pitämään oppitunnit ohjaavan opettajan määräyksestä. Oli muuten aika haluttomia oppilaita opiskelemaan tuolloin sekä myös yksi haluton auskultantti...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Sillon ei nuoriso ajellu millään sähkölaudoilla kouluun vaan hiihdettiin vittu perkele 40 km suuntaansa, syötiin ruisleipää ja punaista maitoa, markka oli markka, Suomea rakennettiin, maatalous kukisti ja Danny lauloi Suomen maailmankartalle.
Suomi pärjäsi vielä hyvin juoksuradalla.

Suosikkijoukkue

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Millainenkohan on Qatarin ”nuoriQatar” - ohjelma Dohan Vierumäellä?

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ei sitten 4K:ta tarjota olympialaisten avajaisiin 2021??
Onkin tämä HD-låhetys niin pirun rakeista ja puuroista katseltavaa, että tiiä miten tässä pärjää...

Suosikkijoukkue
Olen pitkin kevättä kuunnellut kirjoittaessa taustamusiikkina soundtrackeja ja ei ole vielä tullut yhtään, jonka osaisin suoraan nimetä johonkin peliin saatika tarkasti mikä biisi. Ei tää FF-tyyli oikein iske.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helvetti, kun saisi vähän jääkärimarssia tuonne taustalle. Tulisi juhlallinen olo.

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jos ei kaikkea jaksa itse kirjoittaa, niin täältä löytyy lista maitten nimistä japaniksi tuossa "aakkosjärjestyksessä":ALL 205 country name in Japanese

Itse oon opiskellut kansalaisopistossa pari kurssia Japanin kieltä (toinen kurssi keskeytettiin koronan takia). Suomen olisin ainoana muistanut ulkoa.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millonkohan Suomi tulee? Selostajilla taas mitään käsitystä japanilaisista aakkosista ;(

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rätyhän totesi, että jos haluat varmistaa, että kisasi menee vituiksi, niin mene vaan avajaisiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy