Kun olin nuori niin Suomi sai mitaleitakin näistä. Oi niitä viattomuuden aikoja.
Ai avajaisista? Öhöhöhöhöhöh..Kun olin nuori niin Suomi sai mitaleitakin näistä. Oi niitä viattomuuden aikoja.
Muistoni vievät ala-asteelle kun oppitunti keskeytettiin ja Arsi työnsi kultaa.
Indoesian lippuun ei naiset koske.
Minä muistan vaan 1998 Nagano ja puolivälierän Ruotsia vastaan. Siinä kohtaa ei oppitunteja pidetty ja saatiin katsoa matsi laatikkosalorasta.Samat muistot varsinkin talvikisoista. Opetus keskeytettiin kun koko koulu seurasi Marjo Matikaisen ja Nykäsen Masan VARMOJA kultamitalisuorituksia.
Tässä on todellista urheilujuhlan tuntua. Upeita...Ai että, on tää vaan hienoa. Tässä se jotenkin aina konkretisoituu, että kun tuonne stadionille marssii näitä Karibianmeren tai esimerkiksi Afrikan pikkumaita, että nämä kesäolympialaiset ovat urheiluliike täysin omassa kastissaan.
Minulla on muistikuvana Lahti MM 1989. Ja sieltähän mitaleja tuli ja tuli ja tuli...Minä muistan vaan 1998 Nagano ja puolivälierän Ruotsia vastaan. Siinä kohtaa ei oppitunteja pidetty ja saatiin katsoa matsi laatikkosalorasta.
Aikamoinen mörssäri tämä Brittien soutaja.
1970 luvulla oli hienoa olla suomalainen. Oi niitä aikoja.Kun olin nuori niin Suomi sai mitaleitakin näistä. Oi niitä viattomuuden aikoja.
Minä muistan vaan 1998 Nagano ja puolivälierän Ruotsia vastaan. Siinä kohtaa ei oppitunteja pidetty ja saatiin katsoa matsi laatikkosalorasta.
Näkisitpä vaan kun Ristolainen kantaisi Suomen lippua.
Hyvä Sari. Siinä vasta hieno urheilija.Sari Essayah taputteli siellä Italialle.
Siis Pavel?Me kokoonnuttiin katsomaan ala-asteen liikuntasaliin katsomaan Suomi-Venäjä peliä, jossa Valeri Bure kuritti Suomea. Vuotta en nyt tarkalleen muista (1998 vai 1999).
Muistaakseni juuri näin, eli Kreikan jälkeen maat aakkosjärjestyksessä isäntämaan kielen mukaisesti.
1970 luvulla oli hienoa olla suomalainen. Oi niitä aikoja.