Mainos

Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

• 475 447
  • 10 174

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sephirothin themeä odottelen.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hiltunen ja Hoopi olivat jo unesta kanveesissa 2012 Lontoon kisojen avajaisissa suorassa lähetyksessä puherytmistä päätellen.

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Soiko super mario Italian tullessa sisään?

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Japanissa todelliset alfat pelaa videopelejä päivät pitkät. Pimpilläkin käydään virtuaalisesti.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tätä ei voikaan DMCA:n takia katsoa jälkilähetyksenä.

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Musiikit ovat tosiaan kohdillaan (vaikka ei ole tullut vielä mitään jota itse olisin pelannut).

Näyttää ihan helvetin hankalalta tuo "mies ja nainen kantavat yhdessä lippua tasa-arvon vuoksi" -idea. Eihän tuosta tule mitään, vaan käytännössä toinen kantaa ja toinen pitää vain kättä mukamas kiinni mukana.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ai että, on tää vaan hienoa. Tässä se jotenkin aina konkretisoituu, että kun tuonne stadionille marssii näitä Karibianmeren tai esimerkiksi Afrikan pikkumaita, että nämä kesäolympialaiset ovat urheiluliike täysin omassa kastissaan.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tässä järjestyksessä joku logiikka? Kreikka nyt tietysti ensimmäisenä, mutta muuten. A-kirjainta näyttäisi tulevan aika paljon, mutta Islanti ja Irlanti ainakin tulivat silti kärkeen ja UAE:kin jossain välissä. Aakkosjärjestyksessä muistelin että nämä olisi aina kumminkin tullut.

Vai meneekö nämä japanin kielisten nimien mukaan? Tulin vasta nyt lähetyksen ääreen, joten mennyt ohi jos tästä on aiemmin puhuttu.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Musiikit ovat tosiaan kohdillaan (vaikka ei ole tullut vielä mitään jota itse olisin pelannut).

Näyttää ihan helvetin hankalalta tuo "mies ja nainen kantavat yhdessä lippua tasa-arvon vuoksi" -idea. Eihän tuosta tule mitään, vaan käytännössä toinen kantaa ja toinen pitää vain kättä mukamas kiinni mukana.

Minä olin siinä käsityksessä että molemmilla olis omat liput. Olis ollu hienomman näköstä

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Jos videopelimusiikki ei olisi ollut teemana näissä maiden sisääntulo musiikkina, niin Suomen sisääntulo musiikki olisi pitänyt ehdottomasti olla Japanin kielinen versio Muumien alkutunnarista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy