Kyllä. Jatkoin tämän palstan tapaa ja keskustelun korkeaa tasoa.
Onko tämä nyt oikeasti joku ihmisarvokysymys? Koetko sinä jääkiekkomaailman samanlaisena kuin normaalin toimistoduunin yms? Siinä on kuitenkin vissi ero että normi toimistoduuni yms rakentuu toistaiseksi voimassaolevien sopimusten ympärille, kun taas jääkiekkomaailma elää määräaikaisilla sopimuksilla. Jotenkin voisin olettaa että nämä pelaajiksi ja valmentajiksi pyrkivät ihmiset sen itsekin ymmärtäisivät kun niitä sopimuksia allekirjoittavat..
Aikamoista jos mua ruvetaan nyt pitämään jonain ihmisten hyväksikäyttäjänä.. en edes tiedä mitä muuta tohon enää sanoisi. Pitäisi varmaan lopettaa tänne kirjoittelu kun menee jo aika isolle vaihteelle hommat.
Edit: Alko kyllä vituttamaan toi kommentti oikein kunnolla. Siis mä oon koko syksyn täällä puolustanut Salmelaista ja Seliniä ja ketä ikinä milloinkin ja pyytänyt ihmisiä olemaan tuomitsematta niin kärkkäästi ilman faktoja, niin silti mä oon nyt joku ihmisten hyväksikäyttäjä. Vittu ok.
No ei sua minään aleta pitämään. Mietin vaan jos vaikka sarkasmin taakse sellainen piiloutuisi, joka näkee asiat vain omasta kulmastaan siten kuin passaa, ja siinä ei toinen ihminen paljoa paina. Mutta teit selväksi ettet heihin kuulu, joten se siitä.
Sen verran voinen kuitenkin viitat, että arvio keskustelun yleisestä tasosta lienee ainakin joltain osin herran itsensä tuottamaa, joten kai tässä se pata kattilaa soimaa.
Mä kai kuulun kategoriaan joka ei hirveästi arvota ketään ja mitään, tosin arvostaa voin kyllä, joten siinä mielessä en näe tosiaankaan eroa tomistotyöntekijän tai kiekkovalmentajan välillä. Ihmisiä molemmat ja tällaiset asiat eivät vain voi olla vaikuttamatta. Ja vaikka tätä nyt mitenkä väännetään, niin kyse lienee vain halusta olla oikeassa, joten annetaan olla, sillä yhtä oikeaa tässä(kään) tuskin lienee, vaikka totuuksia toki lienee aina vain se yksi.
Sun mielestä IFK:n tavan tehdä vaihdos ei kuulu, eikä äse voi, vaikuttaa mihinkään IFK:n pelissä, ja mun mielestä se taas voi. Mun mielestä on iso riski myös siihen, että se syö maata jo nyt tuolta Pikkaraisenkin kausilta, mutta se toki on asia joka jää sitten nähtäväksi. Ja ihan vaikkapa vain sen suhteen, että millaisen miehistön IFK ensi kaudelle saa kasaan raavittua tuohon uuteen "projektiinsa".
Kuten jo aiemmin totesinkin, moni perustelu IFK:n toimien oikeellisuuden suhteen, sekä vaihtoehdottomuuden suhteen on ihan sen verran valideja, että tää kina jatkuu maailman tappiin saakka, joten sitä lienee turha jatkaa, ja ei kun katsellaan jotta minne suuntaan se IFK-paatti lähtee tästä seilamaan. Olen ihan yhtä onnellinen kuin sääkin, jos IFK pärjää. :-)