4
444
Kiitos. :D Kaakaot nenästä Kuninkaantien ABC:n pöydälle."Joe voi jo onkia olkapäällä, kohta kaukaloon."
Kiitos. :D Kaakaot nenästä Kuninkaantien ABC:n pöydälle."Joe voi jo onkia olkapäällä, kohta kaukaloon."
Ei siinä ollu yhteensattumaa, mä soitin Tobbelle ja kysyin siltä (hymiö)Aika hauska yhteensattuma tämä haastattelu. Hienoa että IS:n toimittaja lukee jatkoaikaa ilmiselvästi ja otti asiasta kopin.
Hyvä Tobias. Ensi kerralla ilmoitat vastaavista asioista ilman median apua.
Eiköhän sieltä joku tulee sisään kohta puolin.
Nyt mä sain tietoa, ja oon tyytyväinen siihem, että Tobbe on aktiivinen, mä en kuitenkaan saanu nimiä, joiden ohimenoa mä olisin sitte saanu harmitella frendien kanssa.Siinä @Kake74 sinulle vastauksia.
- Ei ole halunneet lähteä
- Haetaan Joonas Järvisen korviketta. Itselle niin nuo särisee omaan korvaan.
Tässä haastis
HIFK etsii puolustajaa – urheilujohtaja Tobias Salmelainen: ”Tarvitsemme luonnetta ja kokemusta”- Ilta-Sanomat
Mutta ihan paskaahan se on kun ei jo Pikkaraista ole hankittu.
EDIT: Jotenkin vaan tulee sellainen fiilis, että Salmelainen lukee tätä palstaa sen tai sitten tuo uutisen tulo oli sattumaa.
En mä ainakaan mitä ohimenneiden nimiä odota. Tietenkään. Mutta kyllä mä odotan reagointia vielä tällä kaudella. Ja ymmärrän kyllä Garden-hankkeen tarpeellisuuden isossa kuvassa. Mutta sitä mä en ymmärrä, miksi maksavalle yleisölle edes tulee sellainen fiilis, että itse päätuote on vähän niin kuin sivutuote Garden-kuviossa. Kun mä en ole yksin ajatuksineni.
Gardenissahan HIFK olisi voinut vihdoin hakea uusia liiketoimintamalleja nykyisten rinnalle vaikka osaomistuksella hallin ravintolatoimintaa pyörittävässä yrityksessä, mutta ei. Sekin annettiin täysin ulkopuolisille. Samaa kuviota toistetaan kuin fanituotemyynnissä. ”Ei ole ydinosaamistamme”. Nyt hillot valuu muiden fikkaan ja näin jatkossakin.
Olipahan ensimmäinen hankinta meidän harjoittelijalta. Kiitos tästä, 37v Kankaanperää me ollaan aina haluttu tänne. Eikö sieltä muka ketään muuta nyt löytynyt?
Ja silloin olisi voinut jättää kokonaan hankkimatta ja mennä nykyisillä... Säästetty nekin kymppitonnit ensi kauteen.Johan se eilisessä haastattelussa kertoi ,että löytyi mutta ei ollut haluja tulla.
Ja silloin olisi voinut jättää kokonaan hankkimatta ja mennä nykyisillä... Säästetty nekin kymppitonnit ensi kauteen.
Olis noillakin rahoilla voinut ostaa elinkautisille kaljaa.Ja silloin olisi voinut jättää kokonaan hankkimatta ja mennä nykyisillä... Säästetty nekin kymppitonnit ensi kauteen.
Ja se vaikutus olisi varmasti näkynyt parempana tuloksena kentällä, kun olut olisi virittänyt äänihuulet katsomossa tiistaisinkin vireeseen :)Olis noillakin rahoilla voinut ostaa elinkautisille kaljaa.
Johan se eilisessä haastattelussa kertoi ,että löytyi mutta ei ollut haluja tulla.
Nyt voisi tehdä kyselyn miten palstalaisten mukaan uusi UTJ tehnyt työnsä. Eipä moni olisi tyytyväinen.
Ei tässä voi tyytyväinen olla millään mittarilla, puolustajaa haettu marraskuun alusta alkaen ja sitten päädytään Kankaanperään, jonka parasta ennen päivämäärä päättyi jo aikoja sitten. Kovasti saa kyllä Salmelainen jatkossa skarpata.
Oli muuten todella huvittava kommentti. Mullakin olisi muutama tällainen kaveri tiedossa tuolla NHLn puolella. Todella kovia vahvistuksia mutta perhana kun eivät suostu tulemaan.
Taisin jo ennen UTJ:n valintaa sanoa, ettei haittaisi yhtään jos UTJ olisi habitukseltaan ja luonteeltaan jonkun Tony Halmeen kaltainen. Nykyjohtaminen ei tietenkään ole mitään summasjortikkamaista huutamista ja vittuilua, mutta kyllä UTJ:llä pitää olla "munaa" tarvittaessa sanoa näkemyksensä suoraan esim. valmentajalle, toimitusjohtajalle tai hallituksella. Tai jollekin kusipää skoutille tai pelaajalle. Pitää olla sen luontoinen, että kuunnellaan ja otetaan vakavasti eikä missään tapauksessa kävellä yli. Salmelainen vaikuttaa vähän sellaiselta hiirulaiselta. Erotuomareille kyllä mouhotaan jossain pukukoppikäytävällä, mutta kun pitäisi sanoa hallitukselle tai valmentajale perustellut suorat sanat siitä mitä menestyminen vaatii ja tarvittaessa kyseenalaistaa vastaukset, niin tuleeko siitä mitään?
Salmelainen on ollut pestissä muutaman kuukauden ja säi käsiinsä 10 vuoden skeidat. Kyllä on aika kuvitelmat jos luulee hetkessä Salmelaisella olevan Midaksen kosketus heti ensi hetkistä
...
Nämä analyysit on hauskoja kun analysoidaan mitä Salmelainen tällä hetkellä tekee. Jos ei ole toiminut IFK:n urheilutoimenjohtajana niin on aika heikko kompetenssi sitä analysoida.
@Frankie Jos yhtiöön tulee johtaja niin miten todennäköisesti se on, että pystyy parissa kuukaudessa suuntaa muutamaan? Aika erikoista kuvitella, että pari kuukautta riittää ja heti heitetään sukunimi rasittaa vaikka mitään totuuspohjaa tällekään heitolle ei ole. Salmelainen ei ole ollut organisaatiossa kuin pelaajana kun taas Nybari kiersi koko organisaation. Salmelainen itse sanonut, että kädenjälki näkyy kaudella 2019-2020. Naivia ajatella, että muutamassa kuukaudessa pystyy asioita muutamaan.
Salmelaisen resurssit on 0 euroa. Joten aika iso ero Nybarin 3,2 milliin. Ja tuo viimeinen lause vaatimuksista on erikoinen koska organisaatio on sellainen johon halutaan tulla eikä päinvastoin. IFK sanelee ehdot. Kukaan ei ole välikausista puhunut mitään, mutta Everi Ånäsin kirjassa kertoi, että joskus arvioidaan ettei lisäpanostus mitään auta.
Johan se eilisessä haastattelussa kertoi ,että löytyi mutta ei ollut haluja tulla.
Ei kuulu tähän ketjuun, mutta kannattaa lukea Everin haastattelu Hesarista muutaman kuukauden takaa jossa voi aueta miten välttämätön Garden on. IFK syytänyt jo Nordikseen helvetinmoisen summan ja se kasvaa koko ajan.
Eiköhän sieltä tule juuri sitä mitä on haettu eikä yhtään liian myöhään jos jo huomenna pelaa.
Nyt voisi tehdä kyselyn miten palstalaisten mukaan uusi UTJ tehnyt työnsä. Eipä moni olisi tyytyväinen.
Itse arvostan vain älykkyyttä ja tietoa, kaikki muu on niiden kompensoimista. Tony Halmeen habituksen oloinen antaa siis signaalin, että kompensoidaan voimalla ja uhalla jotain rusinankokoisia aivoja. Tuon luontoista en siis arvosta, kunnioita, kuuntele enkä ota vakavasti.