Kyllä minä vedän myös takaisin päin silloin kun tarve vaatii. On tällä kaudella ollut hirveää sekoiluakin, mutta kyllähän esimerkiksi tuo Sakari Salmisen naaraaminen on esimerkiksi meille elintärkeä juttu.
Eli paljon on parannettavaa, mutta kyllä tuo jengi teoillaan minun osaltani ainakin antaa Tobiakselle puhtaan pöydän ensi kauden osalta.
Tältä osin, mitä sis tulee Tobiaksen suoritukseen, teen isommin päätöksen vasta ensikauden jälkeen, sillä tämän arpomisen ja jumppamisen jälkeen jää nyt fiilis että kaverilla on jokin diili "yläkertaan", ja on pääsemässä kuin koira veräjästä tässä keississä.
Mutta juuri nyt voi mm Salmisen hankinnasta olla mainitsemaasi mieltä, mitä tulee Tobbarin suorituksiin, vaan sattuman kauppaahan se tuokin oli, että edes tarjolle tuli, ja itse en oikein diggaa tästä vuokranaaraus toiminnasta. Salminen osoitti hyvin kuitenkin sen, millaisia puutteita joukkueessa kuitenkin on ollut.
Juuri nyt IFK pelaa käsittämättömän huikeaa lätkää, mutta kai rehellisesti voidaan sanoa, että ihan vaan nimienkin pohjalta sellaista mitä sen olisi pitänyt ollakin, tosin onhan se viimeistely edelleen koko lailla mystisen vaikeaa. Eilinen kuitenkin oli peli, joka sai mutkin kääntymään varovaiseen uskoon sen suhteen, että Pikkarainen sittenkin on valmentaja, tai sitten vaan jokin mystinen sairaus on poistunut nordiksen seinien sisältä, koska melkoisen eri näköistä peli tosiaankin on, mitä kauden aikana totuttiin näkemään.
Vedän kuitenkin heti herneet jos:
1. IFK ei pääse finaaleihin!
2. IFK -sinne päästessään- häviää finaalin...ja siis yhtään kellekään!
Molemmissa tapauksissa kaikki on paskaa. :-)
ps. Toivon kuitenkin, jos IFK vaikkapa mestaruuden voittaakin, ettei siellä rotsin napit lennä mm Tobiakselta, ja aleta kertoilemaan taruja siitä, että -"Näinhän mää tän suunnittelinkin jo syksyllä", vaan pitää voida myöntää se tosiasi, ettei ihan mennyt putkeen tuo ekan kauden joukkueen kasaaminen. Se että joukkue tässä kohtaa nousee kuitenkin ns tasolleen, on kyllä huikea ja vähän käsittämätönkin juttu, mutta ihan hemmetin ilolla se vastaanotetaan.