BussiKUSKI
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Newton käytti asetta, joka on mutta eipä kovin usein käytä... Oli jo sport harjoituspeleissä ekalla kaudella kova kuti, mutta ei koko kahtena käyttänyt.
Kylla sielta vaan taitaa tulla HIFK vastaan
Mahtaa olla melkoiset bakkanaalit pelin jälkeen Jyväskylässä, kun Tynit, Ritarit ja muut Hytöset ahmii illan tuomareiden kyrpää kaikkiin reikiinsä. Lopuksi vielä Yonkman hakkaa kaikki
Oli, vähintään ulos olisi pitänyt laittaa. Hyi vittu Simo minkäs teit.
Kuulostaa ihanalta!Mahtaa olla melkoiset bakkanaalit pelin jälkeen Jyväskylässä, kun Tynit, Ritarit ja muut Hytöset ahmii illan tuomareiden kyrpää kaikkiin reikiinsä. Lopuksi vielä Yonkman hakkaa kaikki
On sanonut että mahdollisesti lopettaa mestaruuteen tänä keväänä joten pitäkää peukut pystyssä.
Ei jeesus näitä jyväjemmareita. Kyseisen kohdan tarkoitus oli osoittaa, ETTEI tappelu edellytä sitä, että hanskat tiputetaan vaikka täälä jyväjemmarit niin väittävät.
Ei enää voi joukkuetta vaihtaa.On sanonut että mahdollisesti lopettaa mestaruuteen tänä keväänä joten pitäkää peukut pystyssä.
On sanonut että mahdollisesti lopettaa mestaruuteen tänä keväänä joten pitäkää peukut pystyssä.
Kemilainen pelastaa.Jos ne ajattelee että tuo on parempi kun Tapparalla on niin hyvä rekordi HIFK:a vastaan. Vituttaa katsella tuota läpsyttelyä silti.
Kyllähän Ässillä oli avauserässä parikin paikkaa.Katsos, Salminen järjesti melkein ässille pelin toisen maalipaikan
No kyllähän mä jaksan:Alkuperäiskielellähän tuo tappelu on fighting, jos se linjataan "isommaksi" rikkeeksi. Eikä vain hanskat kädessä tuuppimiseksi. Roughing sitten näissä miedommissa tilanteissa.
Suomessa nuo molemmat termit on jostain syystä käännetty väkivaltaisuus -muotoon tuomiota antaessa. Liekkö ihan vain sen takia, että 5min tappeleminen näyttää pahemmalta lehdissä kuin väkivaltaisuus.
En jaksa selailla sääntökirjaa mitä se sanoo väkivaltaisuudesta. Mutta sinä varmaan voinet kaivella senkin esille.
Kyllä ainakin minun mielestäni useamman iskujen vaihtamisen voi tuomita jo tappeluna, etenkin jos se tapahtuu vaihtoaitiosta. Mutta eipä tällä nyt minulle mitään suurempaa merkitystä ole.MÄÄRITELMÄ: Pelaaja tuuppii tai lyö vastustajaa pelin aikana.