To 8.3.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 55 033
  • 801

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jukurien tasoitus oli kuin Tapparan kausi pienoiskoossa. Vastustajalla onnistuu jopa ohjurit maalin takaa ja itellä ei mikään.

Saattaisi mikään onnistua jos asenne olisi kunnossa, ei tuolla surffailulla ansaitse kuin turpaansa.
 

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Nää on kyllä niin nähtyjä tuomareita, kun kotijoukkueelle annetaan alivoima pelin lopussa kun on ensin jaettu lahjat läpi illan niin että loppu on enää kosmetiikkaa. Oksettavaa paskaa mihin Ässien vieraspeleissä saanut tottua läpi kauden.
Ihan samaa ajattelen, tätä se karmeimmillaan on. Ensin tapetaan koko peli paskoilla vihellyksillä ja sitten tasoitellaan tilastot loppupelistä.. todella oksettavaa. Joskus sitä tulee mieleen hyvän ystäväni kulunut hokema.. välillä toivoo että tulispa sota ja tappais tollaiset nilkit
 

chubster

Jäsen
Tai missä tahansa pelissä? Porilaisten ininää saa lukea harva se päivä tuomareista. Aina ne on vastaan. Tuomarit vaihtuu, päivät vaihtuu, vastustaja vaihtuu, paikka vaihtuu, mutta virsi pysyy samana.

Samaa olen tässä ihmetellyt.

Minua ei enää tämän pelin jälkeen ihmetä yhtään Ässien jäähymäärä.

Ässät teki maalin! Wau!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan samaa ajattelen, tätä se karmeimmillaan on. Ensin tapetaan koko peli paskoilla vihellyksillä ja sitten tasoitellaan tilastot loppupelistä.. todella oksettavaa. Joskus sitä tulee mieleen hyvän ystäväni kulunut hokema.. välillä toivoo että tulispa sota ja tappais tollaiset nilkit

Ja pahinta on, että tasoittelu tapahtuu lopussa lähinnä vain silloin kun peli jo ratkennut. Jos tämä peli olisi tasan tai maalin erolla niin ei varmasti olisi noita kahta jäähyä JYPille vihelletty.

Laga kaventaa vielä. Harmi vaan, että tuomarit antoi sen verran eteen ettei taida keritä ottaa kiinni.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Saattaisi mikään onnistua jos asenne olisi kunnossa, ei tuolla surffailulla ansaitse kuin turpaansa.

Se on sinänsä ihan totta. Ilman Tapparan töhöilyä Jukurit ei olisi saanut mitään aikaan.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
No kyllähän mä jaksan:

Kyllä ainakin minun mielestäni useamman iskujen vaihtamisen voi tuomita jo tappeluna, etenkin jos se tapahtuu vaihtoaitiosta. Mutta eipä tällä nyt minulle mitään suurempaa merkitystä ole.

Niin, tuohan on tuomarin päätettävissä kummalla linjauksella tuon viheltää. Tappeluna vai väkivaltaisuutena, toisesta tulee se 5min väkivaltaisuudesta ja toisesta sitten 2min tai 2+2min. Nyt mentiin ilmeisesti väkivaltaisuuslinjauksella, kun Yogi siitä sai 2min jäähyn ja Lamberg 2+2min.

Liigassa kuitenkin pääsääntöisesti nämä hanskat kädessä muksimiset ja tuuppimiset on pistetty väkivaltaisuuden piikkiin, koska tappelustahan pitäisi kaiketi heittää edelleen Liigan linjauksella pihalle oli pelaaja kentällä tai sen ulkopuolella.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tai missä tahansa pelissä? Porilaisten ininää saa lukea harva se päivä tuomareista. Aina ne on vastaan. Tuomarit vaihtuu, päivät vaihtuu, vastustaja vaihtuu, paikka vaihtuu, mutta virsi pysyy samana.

Peli oli ensimmäiset 40 minuuttia täyttä kotipuhaltelua vaikka sanoisit mitä, JYPin estämiset jatkuvalla syötöllä ihan ok siinä missä Ässien rikkeet kammattiin suurennuslasilla läpi. Tuosta vaihtoaitiotapauksesta tuskin tarvii edes mainita, kehuisit taatusti tuomareita kun Blood oli läiskinyt jotain kuminaama Hytöstä samaan tyyliin ja saanut Ässille ylivoiman palkinnoksi. Pelkkä Hytösen naama pitäisi oikeasti kieltää Liiga -kaukaloista, hyi saatana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös