Hyi vittu mikä peli
Mulle nimenomaan Liiga on/oli nähty :) KHL:ssä on vielä voitettavaa.
Osittain samoilla linjoilla täällä.
(Ei tosin sen suhteen, että voittaminen olisi itselleni se juttu KHL:ssä). Peli oli Jokereilta täydellinen ulospuhallus, mutta vannoutuneena änärin katsojana ja kiekkoa itsekin harrastavana KHL:n pelillinen taso viehättää, ja onkin valovuosia liigaa edellä. Myös tuomarointi on usein liigaa parempaa. Se on fakta, että niin kauan kun toisella jengillä pelaa datsyukkia & kumppaneita ja budjetti on käytännön ääretön, niin mestaruus on vain haave Jokereille, mutta silti näitä pelejä mielellään katsoo. Liiga-aikoina en Jokereista välittänyt ollenkaan, mutta kyllä "koko kansan" khl-Jokereiden otteet sytyttää. Muutenkin KHL:ssä näkee paljon taitavia pelaajia, joita ei välttämättä ikinä näkisi pelaamassa ilman khl:ää.
Itse en nyt niinkään henkeen ja vereen jokerifani ole, siitä varmaan tämä kevyt suhtautuminen. Mutta jääkiekkoa muuten tykkään seurata todella innokkaasti, ja KHL tarjoaa primetimessa laadukasta jääkiekkoa. Kestämättömällä pohjalla taloudellisesti, mutta niin kauan ku rahaa piisaa ja mulla on mahdollisuus nähdä huippukiekkoa stadissa ja niin kuin sanottua, myös primetimessa, niin otan kyllä kiitollisuudella vastaan. Tosiaan se fiilis, ettei KHL välttämättä montaa vuotta enää pystyssä pysy, mutta mistä näistä tietää, ja mielellään asian suhteen olisin väärässä. Tsempit kuitenkin tosi-faneille, ja kyllähän kesäloma on jälleen turhan pitkä!