To 7.3.2019 Dynamo Moskova - Jokerit (GAME 6)

  • 46 916
  • 487

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Mun on vain valitettavasti hankala uskoa, että KHL:ssä voitaisiin voittaa. Ei pelkästään siksi että materiaali ei riitä vaan taustalla on myös muita syitä.

Tosiasia on ettei Jokerit tule ikinä voittamaan mitään KHL:ssä. Se on Venäjän sarja eikä siellä juhli muut. Jotkut Jokereiden pelit olivat ihan naurettavaa katsottavaa tuomari toiminnan osalta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Eiku mielummin voitaisiin tiputtaa Kärpäset. Taas. Hymiö. Mä luulen että Oulussa pelätään tätä skenaariota, ja siksi Jokerien suora paluu liigaan heidän intresseissä.

Voitas tosiaan pelata Jokerit-Kärpät KHL-playout. Voittaja päättää missä sarjassa pelaa.

Kovat panokset!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö KHL:n pitäisi kyllästyttää samalla tavalla, kun menestystä tulee yhtä hyvin kuin 2000-luvulla Liigassa? Siinäkin mielessä ajatusmaailmasi on ihmeellinen, että sulle on ilmeisesti ok hyppiä sarjasta toiseen jos alkaa kyllästyttämään.
Liigaa tahkottiin useampi vuosikymmen. Ja koko ajan ympäristö muuttui huonompaan suuntaan. Mielestäni se touhu oli nähty. Kolmen vuoden päästä voi tuntua erilaiselta.

Oliko mielestäsi Jokerit liigassa niin ylivoimainen, ettei siellä ollut enää voitettavaa?
Ei. En kannata joukkuetta menestyksen mukaan. Siksi en hingu eri sarjoihin jos ei pärjätä.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Voitas tosiaan pelata Jokerit-Kärpät KHL-playout. Voittaja päättää missä sarjassa pelaa.

Kovat panokset!

Tämmöstä riskiä ei voida ottaa. Meillä on niin kovin hyvä rekordi teitä vastaa pleijarisarjoissa. Ainoo tietty, jos Kärpät lupaa ja vannoo kautta kiven ja kannon päättää Jokerien sarjaksi SM-liigan, niin suostun tähän oitis. Playoff-sarjaa teitä vastaanhan me ei voiteta, vaikka vedettäis tällä kohelojengillä teijän liigajengiä vastaan. Ei vaan voiteta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Risa

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
KHL:ssä onkin sitten vastaavasti erittäin upea ja terve ympäristö. Onneksi pelin taso on sentään valovuoden Liigaa edellä.
KHL:ssä ei olla jaettu sentään pelikieltoa kohtuuttoman kovasta pelistä.

Ja joo, ei mulla mitään Liigaan paluuta vastaan olisi, mutta näillä mennään. Turhaa vinkua takaisin, kun ei ole moneen vuoteen kovin realistista.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
KHL:ssä onkin sitten vastaavasti erittäin upea ja terve ympäristö. Onneksi pelin taso on sentään valovuoden Liigaa edellä.
En ole niin väittänyt. Mun mielipide on, että näin on parempi tällä hetkellä ja thats it. Kolmen vuoden päästä voi olla mielipide toinen. Liigaan paluu ei ole ongelma, mutta sitä on aivan turha kelailla jatkuvasti koska se ei ole mahdollista vielä pariin vuuoteen.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyi vittu mikä peli


Mulle nimenomaan Liiga on/oli nähty :) KHL:ssä on vielä voitettavaa.

Osittain samoilla linjoilla täällä.
(Ei tosin sen suhteen, että voittaminen olisi itselleni se juttu KHL:ssä). Peli oli Jokereilta täydellinen ulospuhallus, mutta vannoutuneena änärin katsojana ja kiekkoa itsekin harrastavana KHL:n pelillinen taso viehättää, ja onkin valovuosia liigaa edellä. Myös tuomarointi on usein liigaa parempaa. Se on fakta, että niin kauan kun toisella jengillä pelaa datsyukkia & kumppaneita ja budjetti on käytännön ääretön, niin mestaruus on vain haave Jokereille, mutta silti näitä pelejä mielellään katsoo. Liiga-aikoina en Jokereista välittänyt ollenkaan, mutta kyllä "koko kansan" khl-Jokereiden otteet sytyttää. Muutenkin KHL:ssä näkee paljon taitavia pelaajia, joita ei välttämättä ikinä näkisi pelaamassa ilman khl:ää.

Itse en nyt niinkään henkeen ja vereen jokerifani ole, siitä varmaan tämä kevyt suhtautuminen. Mutta jääkiekkoa muuten tykkään seurata todella innokkaasti, ja KHL tarjoaa primetimessa laadukasta jääkiekkoa. Kestämättömällä pohjalla taloudellisesti, mutta niin kauan ku rahaa piisaa ja mulla on mahdollisuus nähdä huippukiekkoa stadissa ja niin kuin sanottua, myös primetimessa, niin otan kyllä kiitollisuudella vastaan. Tosiaan se fiilis, ettei KHL välttämättä montaa vuotta enää pystyssä pysy, mutta mistä näistä tietää, ja mielellään asian suhteen olisin väärässä. Tsempit kuitenkin tosi-faneille, ja kyllähän kesäloma on jälleen turhan pitkä!
 
Viimeksi muokattu:

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Mitä ihmettä sä poika puhut?

No mietitäänpäs. Kauniina huhtikuisena kevään päivänä 2018 sä päätit vuosien joukkueen seuraamisen jälkeen, että nyt on se hetki kun pitää päästä Jatkoaikaan hehkuttamaan tätä upeaa KHL-taivalta. Vuosikaudet olit jo matkustellut joukkueen mukana ja kuunnellut vierestä, kun ne muut fanit puhuivat jostain hienosta jatkiksen foorumista. Näinä vuosina olit kuitenkin aina ajatellut ”että enhän minä vanha mies nyt sellaisiin internet juttuihin lähde”.

Tuona huhtikuisena päivänä et kuitenkaan pystynyt enää vastustamaan kiusausta. Tunne sisälläsi oli vain kasvanut niin suureksi nähdä tuotakin maailmaa. Liityttyäsi olitkin jo ihan koukussa foorumiin ja näppäimistöltä syntyi tiukasti viestejä noin 6000 viestin vauhdilla. Näissä viesteissä halusit kertoa kuinka mahtavaa tämä uusi KHL-aikakausi on. Vaikka jo vuosikymmenet olit seuran mukana ollut niin vasta nyt päästessäsi venäläisten keskelle tunsit vihdoin olevasi kotonasi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No mietitäänpäs. Kauniina huhtikuisena kevään päivänä 2018 sä päätit vuosien joukkueen seuraamisen jälkeen, että nyt on se hetki kun pitää päästä Jatkoaikaan hehkuttamaan tätä upeaa KHL-taivalta. Vuosikaudet olit jo matkustellut joukkueen mukana ja kuunnellut vierestä, kun ne muut fanit puhuivat jostain hienosta jatkiksen foorumista. Näinä vuosina olit kuitenkin aina ajatellut ”että enhän minä vanha mies nyt sellaisiin internet juttuihin lähde”.

Tuona huhtikuisena päivänä et kuitenkaan pystynyt enää vastustamaan kiusausta. Tunne sisälläsi oli vain kasvanut niin suureksi nähdä tuotakin maailmaa. Liityttyäsi olitkin jo ihan koukussa foorumiin ja näppäimistöltä syntyi tiukasti viestejä noin 6000 viestin vauhdilla. Näissä viesteissä halusit kertoa kuinka mahtavaa tämä uusi KHL-aikakausi on. Vaikka jo vuosikymmenet olit seuran mukana ollut niin vasta nyt päästessäsi venäläisten keskelle tunsit vihdoin olevasi kotonasi.
Eli Jokereita ei voi olla kannattanut, jos ei ole ollut Jatkoajassa Liiga-ajoilta asti, niinkö? Tämäkö sen ratkaisee? Nää jutut menee päivä päivältä uskomattomammaks.

Suurella todennäköisyydellä sä tässä olet se keltanokka, kun aletaan vertailemaan asioita. Voidaan jatkaa vaikka yksityisviestein, jos haluut mittailla munan pituuksia.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös