Miksi haluat Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta?Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta mielellään. Mutta tulkaa vaan mun puolesta.
Miksi haluat Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta?Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta mielellään. Mutta tulkaa vaan mun puolesta.
Taitaa vaan vituttaa AJtaAistinko A-J Niemen "asintuntijuudesta" vittuilua Jokereita kohtaan? Ensin koko kauden hehkuttaa kuin omiaan ja nyt tuntuu kääntäneen ivallisesti kelkkansa.
Miksi haluat Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta?
Kun kerran riemulla lähdetään, niin vähän saa nähdä vaivaa päästäkseen takaisin. Plus siinä parissa vuodessa olisi kiva jos siirryttäisiin suljetusta sarjasta avoimeen sarjaan, niin joukkuemäärä Liigassa ei enää nousisi, ja Jokerit ja Ässät saisivat vääntää keskenään parhaimmillaan eeppisen karsintasarjan.Miksi haluat Suomi-Sarjan ja Mestiksen kautta?
Taitaa vaan vituttaa AJta
AJ vaan sanoo niinkuin asiat ovat. Ei ole aiempinakaan vuosina säästellyt Jokereita, kun matsi vedetään vihkoon.Aistinko A-J Niemen "asintuntijuudesta" vittuilua Jokereita kohtaan? Ensin koko kauden hehkuttaa kuin omiaan ja nyt tuntuu kääntäneen ivallisesti kelkkansa.
Ei tietenkään tule, halusin vain kysyä että miksi noiden kautta. Toivottavasti kolmen vuoden päästä näemme Jokerit Liigassa. KHL oli aluksi hauskaa mutta nyt jo nähty.Ei varmasti tule ainakaan noiden kautta. Ei tässä oikein ole mitään jakoa, vaikka ei materiaalin näin heikko pitäisi olla.
Tästä joukkueesta vain Olli ja Mörkö saa puhtaat paperit, varauksin Joensuu.
Kun kerran riemulla lähdetään, niin vähän saa nähdä vaivaa päästäkseen takaisin. Plus siinä parissa vuodessa olisi kiva jos siirryttäisiin suljetusta sarjasta avoimeen sarjaan, niin joukkuemäärä Liigassa ei enää nousisi, ja Jokerit ja Ässät saisivat vääntää keskenään parhaimmillaan eeppisen karsintasarjan.
Mulle nimenomaan Liiga on/oli nähty :) KHL:ssä on vielä voitettavaa.KHL oli aluksi hauskaa mutta nyt jo nähty.
No nyt on kyllä aika helvetin ihmeellinen ajatusmaailma.Mulle nimenomaan Liiga on/oli nähty :) KHL:ssä on vielä voitettavaa.
Mun on vain valitettavasti hankala uskoa, että KHL:ssä voitaisiin voittaa. Ei pelkästään siksi että materiaali ei riitä vaan taustalla on myös muita syitä.Mulle nimenomaan Liiga on/oli nähty :) KHL:ssä on vielä voitettavaa.
Kun kerran riemulla lähdetään, niin vähän saa nähdä vaivaa päästäkseen takaisin. Plus siinä parissa vuodessa olisi kiva jos siirryttäisiin suljetusta sarjasta avoimeen sarjaan, niin joukkuemäärä Liigassa ei enää nousisi, ja Jokerit ja Ässät saisivat vääntää keskenään parhaimmillaan eeppisen karsintasarjan.
Kui nii. Jos kyllästyin Liigaan, niin miten se on ihmeellinen ajatusmaailma?No nyt on kyllä aika helvetin ihmeellinen ajatusmaailma.
Mun on vain valitettavasti hankala uskoa, että KHL:ssä voitaisiin voittaa. Ei pelkästään siksi että materiaali ei riitä vaan taustalla on myös muita syitä.
Eikö KHL:n pitäisi kyllästyttää samalla tavalla, kun menestystä tulee yhtä hyvin kuin 2000-luvulla Liigassa? Siinäkin mielessä ajatusmaailmasi on ihmeellinen, että sulle on ilmeisesti ok hyppiä sarjasta toiseen jos alkaa kyllästyttämään.Kui nii. Jos kyllästyin Liigaan, niin miten se on ihmeellinen ajatusmaailma?
Oliko mielestäsi Jokerit liigassa niin ylivoimainen, ettei siellä ollut enää voitettavaa?Kui nii. Jos kyllästyin Liigaan, niin miten se on ihmeellinen ajatusmaailma?