To 6.3.2014 Tappara-Jokerit

  • 21 747
  • 105
Tila
Viestiketju on suljettu.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli kyllä viihdyttävä ja vauhdikas matsi, joita on parina viime vuotena näiden joukkueiden välillä riittänyt. En nyt välttämättä toivo että kohtaavat pleijareissa, sillä Jokerit kyllä paha joukkue ollut Tapparalle. Vähän haikea fiilis oli matsin jälkeen, kun tiesi että runkosarjassa tämä oli tässä. Mutta mennään eteenpäin kuten Juti sanoo ja Jokereille kaikkea hyvää jatkossa. Fanitkin käyttäytyi näköjään yllättävän hyvin otteluseurannassa ja jälkipeleissä täällä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kiitokset Tapparalle upeista vuosista. Oli tämä viimeinen matsi niin hyvä Liigatasolla, että näitä jää todella kaipaamaan. Ja samalla on pakko paljastaa, että vaikka olen vuosien varrella Tapparan peliä usein moittinutkin, Tappara on todellisuudessa ollut yksi suosikkijoukkeistani. Tähän on historialliset syyt 1970-luvula alkaen, mutta niistä ei enempää.

Toivon Tapparalle ja sen kannattajille menestystä tulevissa playoffeissa.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitokset Tapparalle upeista vuosista. Oli tämä viimeinen matsi niin hyvä Liigatasolla, että näitä jää todella kaipaamaan. Ja samalla on pakko paljastaa, että vaikka olen vuosien varrella Tapparan peliä usein moittinutkin, Tappara on todellisuudessa ollut yksi suosikkijoukkeistani. Tähän on historialliset syyt 1970-luvula alkaen, mutta niistä ei enempää.

Toivon Tapparalle ja sen kannattajille menestystä tulevissa playoffeissa.

Viimeinen runkosarjakohtaaminen oli tosiaan näillä näkymin tässä. Aamulehdessä Rautakorpi ja Saravo harmittelivat hyvän kilpakumppanin menetystä.

Tampereen peleissä voitot jakautuivat muistaakseni 44-6*-25 Tapparan hyväksi, Helsingin pelit menivät varmaan Jokereille?

En uskalla Jokereita toivoa pudotuspelivastustajaksi, kun pidän joukkuetta potentiaalisimpana tapparankaatajana ja toisaalta Jokerit on tarvittaessa fyysinen nippu, mikä tuo mieleen kauhukuvia viime kauden HIFK:sta (Barkov ja Connolly sivuun) ja siitä taannoisesta Ässiä vastaan pelatusta puolivälieräsarjasta, jossa Tappara menetti about koko pakiston (ainakin Grönvall ja Puistola(?)) ja hävisikin vielä.

*) tasapelien määrä. Jatkoaika- & rankkarivoitot laskettu voittosaldoihin.
 

mkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun on vain erä jäljellä toiseksi viimeistä kierrosta niin säälien jälkeen me kohtaamme suurella todennäköisyydellä pleijareissa. Moni meikäläinen haluaisi helpomman mahdollisuuden päästä eteenpäin, mutta itse olen tyytyväinen.

Nämä TAP-JOK -ottelut ovat olleet otteluparina parasta kiekkoviihdettä runkosarjan aikana viimeisen kahden kauden aikana.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun on vain erä jäljellä toiseksi viimeistä kierrosta niin säälien jälkeen me kohtaamme suurella todennäköisyydellä pleijareissa. Moni meikäläinen haluaisi helpomman mahdollisuuden päästä eteenpäin, mutta itse olen tyytyväinen.

Nämä TAP-JOK -ottelut ovat olleet otteluparina parasta kiekkoviihdettä runkosarjan aikana viimeisen kahden kauden aikana.

Eli epäilet, että Jokerit kusee varmasti kotonaan Kärpille? Muutenhan JYP, Blues ja Jokerit lähtee päätöskierrokselle pisteen sisällä toisistaan, lisäksi JYP ja Blues kohtaa toisensa.

Näin ainakin nopeasti vilkaistuani.
 

mkm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olet Oiva oikeassa. Tuli tehtyä (omissa toiveissani) liian hätäinen johtopäätös. Jokerithan tuossa Kärpät-pelissä suosikki nyt on kun 3 pisteen voitolla menee varmasti kuuden joukkoon, ja Jyp-Blues vikapelinä.

Harmi sinänsä, olisin niin halunnut nähdä juuri tämän sarjan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös