Hattua ylös krepsille! Ihailtavaa kun kantaa itse vastuu n, vaikka omat(kaan) fanit ei siihen uskoneet, vaan hommaan olisi pitänyt pestata joku muu. Tappelu tasan, mutta Kreps voitti varusteiden riisumisessa ennen huitasuakaan, sekä paidan repiminen meni Kamilin hyväksi. Itse pelissähän Masi oli tulessa. Pakkeja vietiin, nauroi turhille tuuppimisille, kolasi molarin heti ekassa erässä. Kentän paras tänään, Kreps jäi varjoon 100-0. Kannatti markkinoida ottelua Masilla, kyllä hän niin hyvä oli että kannatti mennä oululaistenkin katsomaan.
HUUTONAURUA monille viesteille tässä ketjussa. 85-15 prosentit kärppien voitolle, varma ykkönen, varmasti sisuuntunut joukkue kotonaan, yms paskaa. Hah hah, ihan oikein että hävisitte, niin kärppien täysin luokattoman esityksen aiheesta kuin joidenkin fanien ylimielisyydestäkin.
Itse peli oli pelkkää Ilvestä lähes koko ottelun. Ei oltu parhaimmillamme ja kärpät oli todellakin aivan luokattoman huono. Helpot pisteet mukaan ja komeilla maaleilla, jos Raskin riparia ei lasketa. Keräselle erikoismaininta, todella komeat veivit suoraa oman aloituksen jälkeen!
Peräpään/mestis joukkue - Mestari kärpät, 3 pistettä vaivattomasti Tampereelle, kiitos!