Masi vois vetää tänään vaikka rosaa turpiin ja kesä vois taklata pierren aikaselle ksälomalle.
Oothan sä mahtava mies. Tai no mies ja mies, tekstistä päätellen...nojoo.
Mä meen Raksilaan kattomaan Kärppiä jotka tappelee loppuun asti
voitosta. Peli ei missään nimessä ole mikään läpihuutojuttu eikä lähelläkään 85/15 -oddseja. Kärpät oli niin saatanan tehoton ooboakin vastaan että se on ihan sama hallitaanko vai ei, kiekkoja pitää saada myös sisään.
Tapaus Masi, ihan tarpeeksi tuosta taklauksesta ollaan väännetty. Mun mielestä se oli aivan tolkuton ylilyönti ja Masi on eri medioiden mukaan itekkin ollut tuosta pahoillaan. Mm. maajoukkueen päävalmentaja on näin todennut. Varmasti Masia muistaa sekä pelaajat että yleisö, mutta se kuuluu tähän peliin. Mulle on oikeastaan se ja sama ruvetaanko siellä hanskaamaan, toivottavasti kuitenkaan kukaan ei kolaa Masia tai ketään muutakaan samaan tyyliin ku Krepsiä ajettiin. En tiiä mistä nää huhut Masin pelaamattomuudesta on lähteny, ainaki SM-lekan kokoonpanoissa näyttää olevan. Jos ei pelaa niin varmasti siihen on joku oikea syy, tuskin kukaan pelimies on niin paskahousu että jättää pelaamatta sen takia koska tietää mitä pitää kuunnella 60 minuuttia. Enkä mä oikein usko että Mäkkäri haluaa tuhlata viimeistä peliään siihen että hanskailee Masin kanssa.
Raksila oli tosiaan tiistaina vielä hiljasempi ku mitä ollaan tällä kaudella totuttu näkemään ja kuulemaan. Joukkueen esitys oli vähintäänki hengetön ja osaltaan edesautto yleisön vaisuutta, mutta sillon sitä kannustusta tarvittais kaks kertaa enemmän. Isoa lampaanpersettä koko Raksilan kansalle. Toivottavasti Masi sytyttää ja rumpumies palaa ruotuun niin saadaan vähän tunnelmaa.