Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Jaa lisää murhaavaa tarjolla. Lukko keksi keinon, kuinka SaiPa ei ainakaan tee maalia.
Jos olisin SaiPan kannattaja niin ymmärtäisin tsempatian kun sellaisen näkisin.Jos olisin Lukon kannattaja, niin en kuittailisi SaiPan kannattajille tässä tilanteessa.
Ei tässä tsempatiaa tarvita vaan MAALEJAJos olisin SaiPan kannattaja niin ymmärtäisin tsempatian kun sellaisen näkisin.
Miten se on tsemppaamista, kun sanoo mallia "teitä varmasti vituttaa aina, mutta erityisesti nyt, kun häviätte tällaiselle joukkueelle, olettepa te huonoja"?Jos olisin SaiPan kannattaja niin ymmärtäisin tsempatian kun sellaisen näkisin.
Öö, luulen että nyt on viesti hävinnyt matkalla, mutta mennään tällä sitten.Miten se on tsemppaamista, kun sanoo mallia "teitä varmasti vituttaa aina, mutta erityisesti nyt, kun häviätte tällaiselle joukkueelle, olettepa te huonoja"?
Avaa nyt, miten tästä saa positiivisen viestin. Ei aukea minulle.Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
Ns. Dufva-metodi.Hämälän Villellä ei enää ideoita, niin pelaajat piirtää fläpille? Ok.