To 5.10.2023 SaiPa - Lukko

  • 4 784
  • 143

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Lukko tämän tekee ihan itse hankalaksi taas. Väärä vaihto ja SaiPa ylivoimalle.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Lukko tarjoaa edelleen tasoituksen paikkaa, mutta maistuuko SaiPalle...? Ja edelleen oon sitä mieltä, että ainakin yv:llä hävitään kaikki aloitukset...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei tästä tule hevonhelvettiä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos olisin Lukon kannattaja, niin en kuittailisi SaiPan kannattajille tässä tilanteessa.
Jos olisin SaiPan kannattaja niin ymmärtäisin tsempatian kun sellaisen näkisin.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Jos olisin SaiPan kannattaja niin ymmärtäisin tsempatian kun sellaisen näkisin.
Miten se on tsemppaamista, kun sanoo mallia "teitä varmasti vituttaa aina, mutta erityisesti nyt, kun häviätte tällaiselle joukkueelle, olettepa te huonoja"?
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
AHL-hetero kokeilee keskiympyrästä, mutta Helewkan torjunnan kautta ohi paukkuu.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Linjuri ottaa roolia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vielä ottaa linjuri roolia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten se on tsemppaamista, kun sanoo mallia "teitä varmasti vituttaa aina, mutta erityisesti nyt, kun häviätte tällaiselle joukkueelle, olettepa te huonoja"?
Öö, luulen että nyt on viesti hävinnyt matkalla, mutta mennään tällä sitten.

Rautalanka-edit vielä: Lukko hävisi ihan samalla tavalla huonommalleen tiistaina ja se ainakin vitutti minua. SaiPa olisi ansainnut minusta enemmän. Sitä tarkoitin.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
Avaa nyt, miten tästä saa positiivisen viestin. Ei aukea minulle.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aika helposti sai voiton Lugu lopulta. Eihän noissa ylivoimissa tai 6-5 paljon järkeä ollut.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
SaiPa-Lukko 1-2. Juuri niin hankala peli kuin oli odotettavissakin. En tästä tietenkään mitään kiekkosyksyn parasta spektaakkelia odottanutkaan. Vain voitolla ja kolmella pisteellä on merkitystä.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös