To 5.10.2023 SaiPa - Lukko

  • 4 850
  • 143

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 2-0. Krannila tekee, Johtaja Repo syöttää.

Toivottavasti Stenqvist ei nyt loukannut kättään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Harmittaa SaiPan puolesta jälleen kerran ja vituttaa hävitä ylimieliselle Lämsälle.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
Jos olisin Lukon kannattaja, niin en kuittailisi SaiPan kannattajille tässä tilanteessa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pari ottelua kummaltakin nähneenä, en yllättyisi vaikka SaiPa löytyisi lopulta sarjataulukossa korkeammalta.
Minä yllättyisin mikäli joku joukkue löytyy SaiPan alta sarjataulukosta enää missään vaiheessa tätä kautta.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Pari ottelua kummaltakin nähneenä, en yllättyisi vaikka SaiPa löytyisi lopulta sarjataulukossa korkeammalta.
Jos näit SaiPan ensimmäisellä viikolla, niin sitä SaiPaa ei enää ole. Sen jälkeen on ollut pelkkää toivotonta tuskaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Fontaine hakee taas maalipaikan. Tällä kertaa saa rankkarin. Toivottavasti saa myös laukoa.

Sai laukoa. Ei tehnyt maalia.
 

ForNever

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Anaheim Ducks, Linköping HC
Omasta mielestäni Järvinen pitää Rikkilää alueella, niin pitäisi hyväksyä, mutta ymmärrän, jos hylätäänkin.

Lebedeff vielä kurottaa itse alueelta ulos Rikkilän alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös