Loppuihan tuo jo 3 pelin jälkeen8 peliä kautta takana ja Hämäläisen jengiltä on jo polttoaine loppu.
Lämsä on ollut aika nöyrää poikaa tässä alkukaudella.Harmittaa SaiPan puolesta jälleen kerran ja vituttaa hävitä ylimieliselle Lämsälle.
Jos olisin Lukon kannattaja, niin en kuittailisi SaiPan kannattajille tässä tilanteessa.Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
Pari ottelua kummaltakin nähneenä, en yllättyisi vaikka SaiPa löytyisi lopulta sarjataulukossa korkeammalta.Harmittaa SaiPan puolesta jälleen kerran ja vituttaa hävitä ylimieliselle Lämsälle.
Vitutus alkaa olla vaihtunut välinpitämättömyyteen viime vuosien aikana. On tämä niin saatanan surullista seurattavaa.Jos olisin SaiPan kannattaja niin minua vituttaisi. Siis varmaan aina, mutta erityisesti nyt.
Minä yllättyisin mikäli joku joukkue löytyy SaiPan alta sarjataulukosta enää missään vaiheessa tätä kautta.Pari ottelua kummaltakin nähneenä, en yllättyisi vaikka SaiPa löytyisi lopulta sarjataulukossa korkeammalta.
Jos näit SaiPan ensimmäisellä viikolla, niin sitä SaiPaa ei enää ole. Sen jälkeen on ollut pelkkää toivotonta tuskaa.Pari ottelua kummaltakin nähneenä, en yllättyisi vaikka SaiPa löytyisi lopulta sarjataulukossa korkeammalta.
Rispektit sulle tuosta toisesta suosikkijoukkueesta :DDDD "voittamisen kulttuuri" jne.Tulihan se sieltä. 0-1. Repo
Tänäänkin niskan päällä.Jos näit SaiPan ensimmäisellä viikolla, niin sitä SaiPaa ei enää ole. Sen jälkeen on ollut pelkkää toivotonta tuskaa.