0-2. Hyvää yötä. Tämä on sitä vanhaa Lukkoa.
Mikko Petman unohti siinä vartioinnin täysin.
0-2. Hyvää yötä. Tämä on sitä vanhaa Lukkoa.
Hitto ku pitää lukee täältä nää maalit ennen ku ite näkee. Vieläkää ei oo tullut töllöstä... :/
Nyt ottiVitun Kangasalusta ota joskus aikalisä, kun sitä tarvitaan! Puolustus ihan päin vittua
Se on ihan tuurista kiinni. Joskus kutistuu, joskus kasvaa. Vähän niinku pippeli.Eikö viive kutistu yhtään, jos aloitat katselun alusta ja menet sitten uudestaan liveen? Itse pääsen tuolla noin 25-30 sek viiveeseen.
Mikko Petman unohti siinä vartioinnin täysin.
Hei kiitti, tää toimi! :)Eikö viive kutistu yhtään, jos aloitat katselun alusta ja menet sitten uudestaan liveen? Itse pääsen tuolla noin 25-30 sek viiveeseen.
Ei tuo ketju toimi muutenkaan. Vielä kun puolustuksessakin on junnu, niin menee perässä juoksemiseksi.Mikko Petman unohti siinä vartioinnin täysin.
Onneks ei ollu juomat suussa ku tän viestin luin.Se on ihan tuurista kiinni. Joskus kutistuu, joskus kasvaa. Vähän niinku pippeli.
Nyt mun kärsivällisyys loppui. Pakko sulkea toi TPS passi. Ja tällä kertaa olen tosissani
Onneks ei ollu juomat suussa ku tän viestin luin.
Se on ihan tuurista kiinni. Joskus kutistuu, joskus kasvaa. Vähän niinku pippeli.
Hei kiitti, tää toimi! :)