Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Kuka tuo aliupseeri pelaaja on Lukolla?
Liiga on ollut suht tasainen tälläkin kaudelka, vaikka sijoitus runkkarissa on, mitä on. Se tästä lätkästä tekee mielenkiintoisen, että koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu.Ei pitäisi olla, meillä on pois ykkös pakkipari. Onhan tuo teidän rosteri sellainen että Filppula ja Kakko ei vielä paljon tasoitusta tuo.
Sä olet aivan megalomaaninen vitsi. Vuodesta 2001 olen täällä kaikenlaisia juttuja lukenut ja kirjoittanut mutta en koskaan ole törmännyt kaltaiseesi vittuilijaan. Teet senkin aivan helvetin huonosti. Hävettää nuo avautumisesi. Sulla ei ole ensinäkään pelisilmää tai tapoja kirjoittaa tällaisilla foorumeilla. Suomi24 kamaa täysin. Tai Vauva.fi settiä. Jos tulisit länkyttämään näitä face toi face niin antaisin vahvan, isällisen avarin. Opettele nyt saatana käytöstapoja.
No ei täällä ketään kohdella väärin. Sulla ei vaan ole kokemusta.Kuka/ketkä täällä vittuilee ja kenelle? Sitku mua kohdellaan paremmin niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun tulee viestejä "toivottavasti joukkue x voittaa Tepsin" niin ei ole toivoa. Kai mä saan puolustautua jos mua kohdellaan väärin. Eikä nyt lähipäivinä mutta onhan mulle sanottu suoraan että "mee nyt vittuun täältä"
Hitto ku pitää lukee täältä nää maalit ennen ku ite näkee. Vieläkää ei oo tullut töllöstä... :/Vainioo!!! Oijoijoijoijoi!!!
Miksi sinä sitten saat toivoa tappiota esim. Kärpille mutta me Kärppien fanit ei saada toivoa tappiota Tepsille? Korostan tässä ei ole kyse nyt siitä että kannatat Tepsiä, vaan siitä että TPS on Kärppien lähin uhkaaja sarjataulukossa. Jos TPS:n paikalla olisi Tappara tai SaiPa niin toivoisin tappioita niile. Yksinkertaista.Kuka/ketkä täällä vittuilee ja kenelle? Sitku mua kohdellaan paremmin niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun tulee viestejä "toivottavasti joukkue x voittaa Tepsin" niin ei ole toivoa. Kai mä saan puolustautua jos mua kohdellaan väärin. Eikä nyt lähipäivinä mutta onhan mulle sanottu suoraan että "mee nyt vittuun täältä"