To 3.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 922
  • 324

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei pitäisi olla, meillä on pois ykkös pakkipari. Onhan tuo teidän rosteri sellainen että Filppula ja Kakko ei vielä paljon tasoitusta tuo.
Liiga on ollut suht tasainen tälläkin kaudelka, vaikka sijoitus runkkarissa on, mitä on. Se tästä lätkästä tekee mielenkiintoisen, että koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Sä olet aivan megalomaaninen vitsi. Vuodesta 2001 olen täällä kaikenlaisia juttuja lukenut ja kirjoittanut mutta en koskaan ole törmännyt kaltaiseesi vittuilijaan. Teet senkin aivan helvetin huonosti. Hävettää nuo avautumisesi. Sulla ei ole ensinäkään pelisilmää tai tapoja kirjoittaa tällaisilla foorumeilla. Suomi24 kamaa täysin. Tai Vauva.fi settiä. Jos tulisit länkyttämään näitä face toi face niin antaisin vahvan, isällisen avarin. Opettele nyt saatana käytöstapoja.


Kuka/ketkä täällä vittuilee ja kenelle? Sitku mua kohdellaan paremmin niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun tulee viestejä "toivottavasti joukkue x voittaa Tepsin" niin ei ole toivoa. Kai mä saan puolustautua jos mua kohdellaan väärin. Eikä nyt lähipäivinä mutta onhan mulle sanottu suoraan että "mee nyt vittuun täältä"


Miks mun pitäis kannustaa joukkuetta jonka osa faneista on just tollaisia...
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Kapadulas pistää
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jesse Paukku Sportille 2-0! Olipa meidän kärppäkasvatti Kala-Antilta upea esityö! :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
TPS:n puolustus nukkuu ruususen unta ja Paukku paukauttaa 0-2:een.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Nyt oli Hytönen mies paikallaan tuuratessaan Laurikaista.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuka/ketkä täällä vittuilee ja kenelle? Sitku mua kohdellaan paremmin niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun tulee viestejä "toivottavasti joukkue x voittaa Tepsin" niin ei ole toivoa. Kai mä saan puolustautua jos mua kohdellaan väärin. Eikä nyt lähipäivinä mutta onhan mulle sanottu suoraan että "mee nyt vittuun täältä"
No ei täällä ketään kohdella väärin. Sulla ei vaan ole kokemusta.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vainioo!!! Oijoijoijoijoi!!!
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aijai, nyt hallittiin koko alkuerää mutta ekan pitkän jälkeen joku vainio käy tinttaamassa aivan vapaasti keskeltä. 0-2
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Vainio 0-2, Tomasek osaa taas syöttääkin?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Björnisen Hannes ja kauden kymmenes!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kuka/ketkä täällä vittuilee ja kenelle? Sitku mua kohdellaan paremmin niin palataan sitten asiaan. Niin kauan kun tulee viestejä "toivottavasti joukkue x voittaa Tepsin" niin ei ole toivoa. Kai mä saan puolustautua jos mua kohdellaan väärin. Eikä nyt lähipäivinä mutta onhan mulle sanottu suoraan että "mee nyt vittuun täältä"
Miksi sinä sitten saat toivoa tappiota esim. Kärpille mutta me Kärppien fanit ei saada toivoa tappiota Tepsille? Korostan tässä ei ole kyse nyt siitä että kannatat Tepsiä, vaan siitä että TPS on Kärppien lähin uhkaaja sarjataulukossa. Jos TPS:n paikalla olisi Tappara tai SaiPa niin toivoisin tappioita niile. Yksinkertaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös