varaan oikeuden vaihtaa mielipidettä jos näen siihen syytä :)
Haiset aika vahvasti siis gloryhuntterilta. Kun menestytään ollaan tukena ja kun on vaikeaa ovat kaikki paskaa. Kiva kun tämänkin toit esille. Arvostus laskee entisestään
varaan oikeuden vaihtaa mielipidettä jos näen siihen syytä :)
Huh huh, Lukko teki maalin!!!!
Eka erä oli selvästi TPS:n erä, mutta ei tulosta. Sport pelaa hyvää vieraspeliä.Tepsillä huono päivä vai Sportilla erinomainen? 0-3 on jo aika karua... melkein harmittaa paikalle eksyneiden puolesta.
Tämän päivän esitys ei tue tuota tilastoa sitten yhtään.Huh huh? Kuntopuntarin ylivoimainen ykkönen kuitenkin.
Hieno, puhdas taklaus Ilomäkeen! Näitä saa jaella.
Haiset aika vahvasti siis gloryhuntterilta. Kun menestytään ollaan tukena ja kun on vaikeaa ovat kaikki paskaa. Kiva kun tämänkin toit esille. Arvostus laskee entisestään
Tämän päivän esitys ei tue tuota tilastoa sitten yhtään.
Ihan mielenkiinnosta, onko 82 syntymävuosi vai älykkyysosamäärä? Jos ÄO niin ymmärrän ja sehän selittää. Jos syntymävuosi niin en ymmärrä, mutta selittää sekin jotain.gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
Hieno, puhdas taklaus Ilomäkeen! Näitä saa jaella.
gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
Ihan mielenkiinnosta, onko 82 syntymävuosi vai älykkyysosamäärä? Jos ÄO niin ymmärrän ja sehän selittää. Jos syntymävuosi niin en ymmärrä, mutta selittää sekin jotain.
Olet uskollinen kannattaja. Tuollaisia kannattajia kaipaavat monet seurat. Anna koirien räksyttää ja pidä tyylisi. Seison puolellasi! Let's go team juhis!gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
Kelpais kyllä, JYPillä pientä maalinteko gorillaa menossa.Lukko ollut ihan mankelissa kavennuksen jälkeen.
Danforth on kyllä upea pelaaja. Jäissäkin ollessaan taisteli kiekosta.
Hitto ku pitää lukee täältä nää maalit ennen ku ite näkee. Vieläkää ei oo tullut töllöstä... :/