To 3.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 918
  • 324

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hieno, puhdas taklaus Ilomäkeen! Näitä saa jaella.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Haiset aika vahvasti siis gloryhuntterilta. Kun menestytään ollaan tukena ja kun on vaikeaa ovat kaikki paskaa. Kiva kun tämänkin toit esille. Arvostus laskee entisestään

gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
Ihan mielenkiinnosta, onko 82 syntymävuosi vai älykkyysosamäärä? Jos ÄO niin ymmärrän ja sehän selittää. Jos syntymävuosi niin en ymmärrä, mutta selittää sekin jotain.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.

Johan sinä itse kerroit ettet seurannut vuosina 2010-2014 ollenkaan kiekkoa. Jännästi sattui se pahimmat kyykkäykset tuohon aikaan. Nyt kun menestytään sentään runkosarjan puolella olet taas jostain kiekon löytänyt. Jännä juttu :)
 

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
gloryhunter... tuota noin. Olisinko tässä jos olisin gloryhunter. TPS, kun ei ole voittanut mitään 2010 kevään jälkeen mutta tässä olen yhä.
Olet uskollinen kannattaja. Tuollaisia kannattajia kaipaavat monet seurat. Anna koirien räksyttää ja pidä tyylisi. Seison puolellasi! Let's go team juhis!
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hitto ku pitää lukee täältä nää maalit ennen ku ite näkee. Vieläkää ei oo tullut töllöstä... :/

Ite luulin et omassa lähetyksessä hirvee viive ku kukaan muu ei maininnut asiasta :D
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Muutenkin flegmaattisen näköinen Ilkka Heikkinen on tänään oikein superflegmaattisen oloinen. Liekkö sauna termostaatilla jo kotona.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Jotenkin tuttua kaavaa. Pelottaa jo valmiiksi kolmas erä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös