To 3.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 918
  • 324

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aukilta aika lepsua pelaamista ennen Louhivaaran maalia. Kiekonmenetys ja sen jälkeen laiska peitto laukaukseen.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Allen 2+10, onneksi ei sentään isoista ovista pihalle.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Ukko hienosti seinälle ja siitä jäähy, plääh.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tepsi hallitsee js maali ns roikkuu ilmassa. Mutta niin vain vieraat johtavat. Tämän kauden agenda. Tepsu tekee sen pari, kolme. Saa nähdä mihin tuo riittää. Tepsillä toka ja vika erä niitä parhaimpia tällä hetkellä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Mitä helvettiä tuo Ganahl tekee, ei ota yhtään taklausta vastaan, vaikka noista tulee 99% varmuudella niittiä. Sentään tajus varmaan itekin kun ei jäänyt makoilemaan.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Aika hyvää kiekkoo Raumalla. Vielä kun osaisivat ottaa taklauksia vastaan niin ois täys kybä
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Pitäkää nollat ekan loppuun
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Tepsiläiset on niinku olen sanonut paskoja ampumaan rankkareita. Onneksi pudotuspeleissä ei tulla pelaamaan rankkareita liigassa


Ja Palve... Mä olen niin pettynyt siihen. Eihän siitä ole mihinkään. Ennen sitä pelikieltoa kauden alussa joo. Mutta sen jälkeen ei saa mitään aikaiseksi
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Palve pääsemässä läpi, mutta sen verran rajua koukkua tulee, että Oula pääsee kokeilemaan tasoitusta rankkarista. Kokeiluksi se sitten jäikin, kun Palve laukoo kiekon plekseihin.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Saukko seikkailee kärkihyökkääjänä ja menettää kiekkoon (yllätys, yllätys), vastakyökkäyksestä rankkari tepsille. Onneksi ei upponut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös