Jos mulla ei saa olla mielipidettä niin kyllä, se on kiusaamista.Onko tuo kiusaamista, jos sinä tuot itse jatkuvaa negatiivista ilmapiiriä?
Jos mulla ei saa olla mielipidettä niin kyllä, se on kiusaamista.Onko tuo kiusaamista, jos sinä tuot itse jatkuvaa negatiivista ilmapiiriä?
Jep. Sama kaava toistuu JYPillä, että hirveä työmäärä saadaan tehdä maalien eteen ja vastustaja tekee heti paikoistaan.Vittu Pelicans pelannut hyvin ehkä 5min ja siitä kaksi maalia.
En ole kyllä samaa mieltä JYPin kunnollisten paikkojen määrästä. Siellä on ollut aikamoinen kasa laatupaikkoja.Pelicans painaa puolivaloilla tasoihin.
Eipä ole poikia paljoa kiinnostanut tänään, mutta vähänpä on Jypilläkään kunnollisia paikkoja ollut.
Saa sulla olla mielipide, mutta ei se voi olla aina negatiivinen vaikka miten menee.Jos mulla ei saa olla mielipidettä niin kyllä, se on kiusaamista.
Eihän se aina olekaan mut te näemmä vaan huomaatte ne negatiiviset viestit.Saa sulla olla mielipide, mutta ei se voi olla aina negatiivinen vaikka miten menee.
Pisteputki jatkuu!
Toisaalta se eka maalin huono pelaaminen todennäkösesti vei 3pts voiton.Laurikainen pelasi tuosta vielä Jypille ainakin pisteen.