Joo en todellakaan ihmettele jos JYP tämän vielä sössii, kun viimeistely ei ole maistunut. Lisäksi JYPillä tällä kaudella ollut tapana pelata yksi huono erä. Yleensä se ollut toinen, tänään pelattu kaksi erää hyvin joten... Noh ei olla negapetteriä vaa luotetaan että traktori jyllää loppuun asti.Päättyy 1-0 tai 1-3.
Ei tuo Leijonakuningaskaan vakuuttanut edukseen, mutta minulle riittää jos pystyy järkevästi kommunikointiin ei sen natiivia pidäkään olla.Ei ollu hääviä neitosen englanti.
Naama on kuin peiliin kattois. Ei tota syömällä saavuteta. Ruokajuomat keskiössä, syödään kun keretään. T. Se toinen kurpitsapääOn Ekille ruoka maistunut, pientä Juti efektiä. Noh hänelle se suotakoon.
Eric Perrin - hieno mies vaikka keväällä 2012 taisi olla Lahessa vihatuin mies
Itse olen myöhemmin oppinut arvostamaan Pelicansin sitkeyttä tuolloin. Janne Juvonen oli päällikkö.
Melko perinteistä suomalaisen puhujan tasolla olevaa, hyvin sai selvää. Meni sentään nimet oikein, se on hyvä lähtökohta.Ei ollu hääviä neitosen englanti.
Harva kiekkoilija voi sanoa aloittaneensa ammattilaisuransa SM-finaaleissa.Itse olen myöhemmin oppinut arvostamaan Pelicansin sitkeyttä tuolloin. Janne Juvonen oli päällikkö.
Ja varmaan vielä harvempi maalivahti, jos siis pelaavasta puhutaan.Harva kiekkoilija voi sanoa aloittaneensa ammattilaisuransa SM-finaaleissa.
Siellä tasoitellaan nyt ekan 15 pelin vääryyksiä.On Boman-Vikman kaksikko täysin Rautakorven polvitaskussa.
Ei helvetti tätä maalipaikkojen tuhlailua.