Tässähän estetään nimenomaan vastustajan tahallista vahingoittamista. Kun Uimalakkikerho ei sitä tee ja pikemminkin Leinonen ja Vuorinen ovat kimpassa toisiaan selkääntaputtelemassa niin silloin sen hedge managementin tekevät pelaajat itse. Toi on niinkuin pörssissä. IFK suojasi portfoliotaan.
Olisit nyt lukenut edes koko lauseen... Järjettömät tappelut ja vastustajan tahalliset vahingoittamiset ovat ongelma jo nyt, niin miten liiga suhtautuu tuollaiseen toimintaan mitä HIFK on tässä harrastanut?
Lisäksi en usko, että SM-liiga haluaa joukkueiden ottavan oikeutta omiin käsiinsä tällä tavalla. Sama koskee tulossa olevaa Tomi Mäki-keissiä (selkääntaklauksesta suihkuun tänään) ja siitä miten sen kanssa toimitaan.
Ally ja BL ovat ihan mukavaa katsottavaa, mutta kuten itsekin selvästi tiedät niin eipä niistä hirveästi ole iloa juridisissa asioissa. Mutta jep, ihan oikeassa olit kommenteinesi. Lähinnä kiinnitti huomiota tuo heitto laittomasta uhkauksesta, jolla et kuitenkaan ilmeisesti viitannut tämän tapauksen ympärillä pyörineisiin juttuihin.
En, pyrin sillä esimerkillä korostamaan ettei edes Suomen lain mukaan ole väliä voidaanko aukottomasti todistaa se, että mainoksen Tuukka oli juurikin Mäntylä. SM-liigan rangaistuksiahan ei laki edes koske, joten vielä pienempi tarve pystyä todistelemaan mitään. Ihmettelen suunnattomasti jos mainos ei ole vähintäänkin rangaistusta korottava tekijä kun kurinpitoporukka tapahtumia miettii.
Ally-juristi taas on koululta opittu termi joka tarkoittaa lakineuvoja jakavaa tahoa joka ei niistä mitään tiedä, ja neuvotkin sopisivat enemmän common lawiin kuin mannereurooppalaiseen oikeuteen. Kerran tosin olen kuullut sillä viitattavan Leena Luhtaseen.
Voisitko Ally McBeal logiikallasi kertoa ketä on järjettömästi vahingoitettu? Eilen Mäntylä, jottei vahingoita muita pelaajia, on haettu pelistä pois, so what? Vai viittaatko Ally Mcbeal logiikallasi sitä, että Mäntylä tahallisesti on loukannut tahallisesti muita pelaajia jo useasti kauden aikana?
Meneekö ihan oikeasti ohi jos puhun että jotkut asiat ovat ongelmia liigalle jo nyt? Liiga ei halua negatiivista julkisuutta, tämä tuo sitä.
Vielä ei ole annettu kenellekkään mitään sanktioita mistään, mutta sinä olet jo nyt rankaisemassa HIFK:ta vaikka mistä. Miten Timo Everiä ja HIFK:ta pitää lisärankaista ja mistä sanomisesta kuten olet vaatinut?
Miksi minä vaatisin HIFKin tai Everin rankaisemista? Olen todennut että näin todennäköisesti käy. Käyppä vilkaisemassa viestihistoriasta sen verran mille alueelle olen eniten kirjoitellut niin voit miettiä onko mulla sittenkään sinioransseja silmälaseja. Jos et viitsi, vilkaise allekirjoitus ja mieti mistäköhän se voisi olla.
SM-liiga ei tuosta tykkää, se lienee selvää.