Helppo.
No niin oli, voi voi.
Helppo.
Ylläri että Lauri Taipalus ottaa illan ekan IFK-jäähyn.
Näinpä. Tosin JYPillä on ollut jo vuosia runkosarjassakin outo erivapaus tuossa maillapelissä.
No ei kyllä mennyt, vaan puolustuksen. Joku hukkasi miehensä ja veto oli juuri sellainen, millä tuolta etäisyydeltä tehdään maali. Todella vaikea torjuttavaksi.
Ja taas joku vitun munkkimaali jypille, mones tähän sarjaan!? Täysin ansaitsematon...on tää kummallista...
Tyrväinen "osti" ihan täysin tuon jäähyn. Rike ja kaatuminen ei nyt ihan kohdanneet kun miettii fysiikan lakeja.No olihan kevyt jäähy Taipalukselle.
Jep. Mulla ilman muuta on sulle laittaa tietokanta jokaisesta JYPin mailarikkeestä viime vuosilta. Tai sitten puhun ihan vaan siitä miltä on näyttänyt kun olen katsonut SaiPan pelejä eri joukkueita vastaan.Todista väitteesi.
On. Sitä minä vaan ihmettelen, että Ronkaista ei päästetä kehiin. Kaikkihan me muistamme viime kauden, kun Nutivaara pelasti Kärpät tullessaan Kukkoseksi Kukkosen paikalle Kukkosen loukkaannuttua. Antaisi nyt Marjamäki mahdollisuuden Ronkaiselle tehdä nutivaarat.On tuo Nuti vaan loistava.
Mikä "vitun munkkimaali"? Boycelta täydellinen maski vaikka pienestä kulmasta menikin. Samalla näkökannalla SaiPan molemmat maalit tiistaina oli munkkimaaleja.