Pomputi pomps, halpahallissa tänään vain JYPille tarjouksessa neljä maalia ihan vitun ilmaiseksi. Vittu että voi vituttaa!
Tää on parasta, kun Lappeenrannassa ei tunnisteta voittamisen kulttuuria ja se helppoutta. Noh, ehkä joku muutama vuosi ja voitte omaksua voittavan jengin kulttuurin.
Taitaa muutama HIFK fani tulla rytinällä alas pilvilinnoistaan!
Timanttisia pelejä kattelet, jos toi oli tylsimpiä.Neljäs liigapeli minkä olen tällä kaudella nähnyt ja oli yksi tylsimmistä matseista mitä olen aikoihin nähnyt. Pelicansille propsit, kaverit teki mitä vaadittiin ja tänään näytti, että siihen ei edes älyttömästi vaadittu. IFK näytti erittäin paskalta suoraan sanottuna. Ramstedt yksi turhimmista ykkössenttereistä jääkiekon historiassa.
Ihan oikeutetusti me fanit olemme täällä IFK:hon uskoneet. Näin suurta tasonpudotusta muutamassa päivässä harvoin näkee..
Onnittelut silti. Oikea jengi voitti tänään.
Timanttisia pelejä kattelet, jos toi oli tylsimpiä.
Joo, en mä minään loukkauksena sitä ottanut, kuhan vaan ihmettelin. Tosiaan nuo naaman hieromiset on puuttunut pelistä, mutta taklauksia on ainakin tullut kiitettävästi.Taidan olla huonotuurinen. Jännittävähän tuo kolmannen erän loppu ja jatkoaika oli, mutta tunteetonta läpsyttelyä valtaosa pelistä. Vihellyksien jälkeen poikkeuksetta molemmat jengit luisteli kiltisti joko aloitusympyrään tai vaihtoon. Missä viipy hikiset hanskat naamalle? Suunsoitot? Kaukana vielä playoff-kiekosta tuo pelleily. Mutta totean uudelleen, että propsit pussileuoille - ansaittu voitto.