120min takana. On tää aika hurjaa. Pelin laatu on kyllä jo kuraa mutta silti tää on parhautta. Väsyneitten miesten hurjaa taistelua.
126min13s on rajapyykki. Sen jälkeen tää peli on historiaa KHL-tarinassa.
Norjassa pelasivat jotain 217min. Tää ei oo mitään siis.
Mikä se pisin sit on ja paljon se kesti?Huhhuh, KHL:n toisiks pisin peöi
Jotenkin hankalaa kuvitella miltä jostain Joensuusta tai Anttilasta tuntuu pelata tällaisia pelejä. Mahtaa olla pohkeiden piimä aika pitkälti hapankerman puolella jo.
126min13s on rajapyykki. Sen jälkeen tää peli on historiaa KHL-tarinassa.
Katso ylempi lainausMikä se pisin sit on ja paljon se kesti?
Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.Jaa, vähän pitemmät talkoot menossa, olin tässä muutama kausi sitten JYP-Kärpät pelissä joka muistaakseni kesti 127 minuuttia, kahvit ja kaljat loppu kesken ja vielä hävittiin se.
Mitä hemmettiä Kainulainen sitten höpötti jostain Donbass Donetskin matsista, joka kesti +140 minuuttia? Tai sitten korvat kuulee jo ihan mitä haluaa.Katso ylempi lainaus
Kyllä kaikki 2000-luvun puolella tapahtunut on "ihan vasta"Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.
EDIT. Jos puhut samasta pelistä, kuin minä niin tuokin peli kesti "vain" 118 minuuttia. Paperia sekin peli siis jo.
"Muutama", siitä on kahdeksan vuotta :)Jaa, vähän pitemmät talkoot menossa, olin tässä muutama kausi sitten JYP-Kärpät pelissä joka muistaakseni kesti 127 minuuttia, kahvit ja kaljat loppu kesken ja vielä hävittiin se.
Kyseinen peli siis oli Lev Praha - Donbass DonetskMitä hemmettiä Kainulainen sitten höpötti jostain Donbass Donetskin matsista, joka kesti +140 minuuttia? Tai sitten korvat kuulee jo ihan mitä haluaa.
No sama peli se oli, aika lyhyt läpsyttely. Nyt Jokereitten pitää ampua joka paikasta, kyllä se sieltä kimpoilee sisään.Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.
EDIT. Jos puhut samasta pelistä, kuin minä niin tuokin peli kesti "vain" 118 minuuttia. Paperia sekin peli siis jo.