To 22.3.2018 TsSKA Moskova - Jokerit (GAME 5)

  • 102 915
  • 963

Masentaja

Jäsen
126min13s on rajapyykki. Sen jälkeen tää peli on historiaa KHL-tarinassa.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Ne perkele pelaa kumminkin siihen asti, että täällä kotona vauva herää ja yösyötön aikana tulee ratkaisu jonk missaan. Ihmeen väsynyttä menoa, kun eihän tuossa ole seitsemään päivään kuin kuuden pelin minuutit takana.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Rämölle äkkiä uutta diiliä, mielellään heti!
Nyt jotain ammoniakkia vahvempaa tauolla, että ovat hereillä heti erän alussa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jaa, vähän pitemmät talkoot menossa, olin tässä muutama kausi sitten JYP-Kärpät pelissä joka muistaakseni kesti 127 minuuttia, kahvit ja kaljat loppu kesken ja vielä hävittiin se.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin hankalaa kuvitella miltä jostain Joensuusta tai Anttilasta tuntuu pelata tällaisia pelejä. Mahtaa olla pohkeiden piimä aika pitkälti hapankerman puolella jo.

Ja siltä se tosiaan näyttää :-)

Mutta hei käy tässä miten nyt sitten Luoja suo niin hatunnosto tästä Jokerien taistelusta!

Hieno JOUKKUE!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jaa, vähän pitemmät talkoot menossa, olin tässä muutama kausi sitten JYP-Kärpät pelissä joka muistaakseni kesti 127 minuuttia, kahvit ja kaljat loppu kesken ja vielä hävittiin se.
Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.

EDIT. Jos puhut samasta pelistä, kuin minä niin tuokin peli kesti "vain" 118 minuuttia. Paperia sekin peli siis jo.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Katso ylempi lainaus
Mitä hemmettiä Kainulainen sitten höpötti jostain Donbass Donetskin matsista, joka kesti +140 minuuttia? Tai sitten korvat kuulee jo ihan mitä haluaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.

EDIT. Jos puhut samasta pelistä, kuin minä niin tuokin peli kesti "vain" 118 minuuttia. Paperia sekin peli siis jo.
Kyllä kaikki 2000-luvun puolella tapahtunut on "ihan vasta"
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaa, vähän pitemmät talkoot menossa, olin tässä muutama kausi sitten JYP-Kärpät pelissä joka muistaakseni kesti 127 minuuttia, kahvit ja kaljat loppu kesken ja vielä hävittiin se.
"Muutama", siitä on kahdeksan vuotta :)

No toki kaikki 2000-luvulla tapahtuneet asiat on tapahtuneet "ihan äsken", puhumattakaan niistä asioista mitkä on tapahtuneet tällä vuosikymmenellä...
 

Knap

Jäsen
Onneksi tää ei ole ihan Jokeri-fanien kannalta Helsingissä. Koska tuolla olisi perseestä olla se 5h, jonka jälkeen kausi päättyy.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mulla pisin on se jonka Kvartalnov ratkaisi meille (Jokereille) Lukkoa vastaan. Oisko ollut jotain 107min pitkä peli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Tuostahan on jo aikaa ties kuinka kauan, mututuntumalta olisko ollu 2010? Nojoo suhteellinen käsitehän tuo aikakin on.

EDIT. Jos puhut samasta pelistä, kuin minä niin tuokin peli kesti "vain" 118 minuuttia. Paperia sekin peli siis jo.
No sama peli se oli, aika lyhyt läpsyttely. Nyt Jokereitten pitää ampua joka paikasta, kyllä se sieltä kimpoilee sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös