To 21.9.2023 Kiekko-Espoo - Jokerit

  • 34 535
  • 607

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Katson tämän ottelun ase ohimolla vain sen takia että voin sitten joskus sanoa nähneeni uusien Jokereiden ensimmäisen ottelun ''livenä''.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
SaiPa mainittu!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mestiksen Quinn Hughes, Santeri Haakana pisti tivolin pyörimään. Noilla otteilla tehopisteet kiittävät myös.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän tämä kuitenkin ole suurimmalle osalle, mukaan lukien minä itse, kauden ensimmäinen ja viimeinen Mestis ottelu.
Eli jonkun verran kiinnostaa kuitenkin. Se on yksi enemmän kuin minun katsomat liigapelit.

Tasosta valitteleville, Jokerien keski-ikä on about 20v. Tää on käytännössä junnulätkää, mitä odotitte?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miksi tästä nyt pitää tehdä joku Liiga vs. Mestis tms. asetelma? Minusta tämä on hienoa että jääkiekko lajina ottaa uutta buustia kotimaassa. Eiköhän tästä hyödy kaikki instanssit ihan yhtälailla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hölmö jäähy espoolaiselta.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Voisi tosiaan tuon jäähyilyn nyt lopettaa. Vaikka latausta onkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kylläpä kesti vihellyksessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös