Jos avara luonto tulis niin kääntyisi kanava.Tai sitten se kertoo siitä että peli tulee ilmaiskanavalta.
Jos avara luonto tulis niin kääntyisi kanava.Tai sitten se kertoo siitä että peli tulee ilmaiskanavalta.
Katson tämän ottelun ase ohimolla vain sen takia että voin sitten joskus sanoa nähneeni uusien Jokereiden ensimmäisen ottelun ''livenä''.Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Marjamäki kuiskaajan pöntössä?Olisinko nähnyt tätä joskus aikaisemmin? Narrit vie peliä ja on tappiolla...WE ARE BACK!
Tämä oli harjoituskauden teema. Peliä hallitaan hyvin laajalti, mutta tehokkuus uupunut monessa pelissä.Ainoastaan maalit puuttuu Jokereilta.
"Ilta laskeutuu Serengetin ylle ja wombattinaaras on valmis parit..."Jos avara luonto tulis niin kääntyisi kanava.
Kiekko-Espoo on aina kunnioittanut vastustajaa.Siinä olis Espoon pelaaja voinut painaa sellasen niitin että Jokeria heräteltäis vielä huomennakin.
Eli jonkun verran kiinnostaa kuitenkin. Se on yksi enemmän kuin minun katsomat liigapelit.Eiköhän tämä kuitenkin ole suurimmalle osalle, mukaan lukien minä itse, kauden ensimmäinen ja viimeinen Mestis ottelu.
Erätauko siellä on, sen aikaa tätä läpsyttelyäOlkoon ilmaislähetys mutta vaihtoehtona on myös uutiset tai monien saatavilla oleva Jukurit-Ässät. Silti katsotte Mestistä.
Jukurit on wannabe Jokerit.Olkoon ilmaislähetys mutta vaihtoehtona on myös uutiset tai monien saatavilla oleva Jukurit-Ässät. Silti katsotte Mestistä.
Siellä sun täällä, enimmäkseen siellä.Missä Jokerit pelaa kotipelinsä?
Ei turhaan tarvitse selitellä.Erätauko siellä on, sen aikaa tätä läpsyttelyä