Ite taisin nähdä samanlaista mestiskaudella 2006.Viimeksi olen nähnyt noin paljon sumua kesällä Skotlannin ylämailla.
Ite taisin nähdä samanlaista mestiskaudella 2006.Viimeksi olen nähnyt noin paljon sumua kesällä Skotlannin ylämailla.
Ilmankosteus sen tekee, ja kesken pelin ei oikein voi tehdä mitään.Kuka laittoi ilmastoinnin pois päältä?
Karvaperseiden lajiAinakin toistaiseksi aika isät vs. pojat meininki jokaisella osa-alueella.
Toimisto ja kotipaikka Helsingissä, Joukkueen nimi Helsingin Jokerit. Tällä kaudella pelaa 13 runkosarjan ottelua Keravalla ja ensi kaudella 0.Tässä hyvä pitää siis tuo keravalainen seura mestiksessä, saa rauhassa luoda sitä pöhinää siellä kunnes organisaatio on valmis liigaan.
Ainoastaan maalit puuttuu Jokereilta.Ainakin toistaiseksi aika isät vs. pojat meininki jokaisella osa-alueella.
Vanha Pitsiturnauskikka vaan käyttöön, eli peli poikki ja pelaajat luistelemaan kenttää ympäri.Ilmankosteus sen tekee, ja kesken pelin ei oikein voi tehdä mitään.
Pientä Jokerien hallintaa, mutta tasainen pelihän tämä on.Ainakin toistaiseksi aika isät vs. pojat meininki jokaisella osa-alueella.
Mä oon täällä vain haistelemassa tunnelmia.Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Turhan huolimatonta. Siitähän se naapurin maalikin tuli. Mutta hyvä tästä tulee.Ainoastaan maalit puuttuu Jokereilta.
Tai sitten se kertoo siitä että peli tulee ilmaiskanavalta.Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Eiköhän tämä kuitenkin ole suurimmalle osalle, mukaan lukien minä itse, kauden ensimmäinen ja viimeinen Mestis ottelu.Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.