To 21.9.2023 Kiekko-Espoo - Jokerit

  • 35 202
  • 607

Pystökaffee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sumun aiheuttaessa liiallista näköestettä pelaajille jääntasolla, voivat joukkueiden valmentajat siirtyä yläkatsomoon ja pelata änäriä mestisjoukkueilla.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Espoo sulaa. Kirjaimellisesti.

Se ei haittaa, Tähän sumuun sopii se klassinen lainaus 300 -leffasta Leonidakselta kun sille haastellaan että nuolet tulevat peittämään auringon: "Then we shall fight in the shade."
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä hyvä pitää siis tuo keravalainen seura mestiksessä, saa rauhassa luoda sitä pöhinää siellä kunnes organisaatio on valmis liigaan.
Toimisto ja kotipaikka Helsingissä, Joukkueen nimi Helsingin Jokerit. Tällä kaudella pelaa 13 runkosarjan ottelua Keravalla ja ensi kaudella 0.

Keravalainen seura?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Melko hyvästi, tai siis huonosti sumua hallissa, mutta tunnelmaa pitää kyllä oikein erikseen kehua. Kiva nähdä Jokerit taas suomalaisessa kiekkosarjassa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
"Homma liikenteeseen."
Selostus ainakin on mestistasoa.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
 

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
En mä tajunnut, että tää matsi oli siirretty Sumulaaksoon. PK-seudun jengit näyttävät siirtyvän landemmaksi ja landemmaksi, milloin Rödat seuraa perässä..
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Mä oon täällä vain haistelemassa tunnelmia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Tai sitten se kertoo siitä että peli tulee ilmaiskanavalta.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän näiden seurojen kiinnostavuudesta kertoo jotain, että täällä on runsaasti liigajengien seuraajia mukana kuulolla. Eilisten liigapelien yleisömääriä katsellessa tässä kovasti toivoo molemmille joukkueille menestystä ja liigapäättäjille järkeä päähän.
Eiköhän tämä kuitenkin ole suurimmalle osalle, mukaan lukien minä itse, kauden ensimmäinen ja viimeinen Mestis ottelu.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Siinä olis Espoon pelaaja voinut painaa sellasen niitin että Jokeria heräteltäis vielä huomennakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös